דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים JUNIOR במערכות מידע / אגף מחשוב

פרטי המשרה

תיאור התפקיד:

 עיקרי התפקיד-

  1. הגדרת צרכי הארגון בפרויקטים הנוגעים למערכות המידע.
  2. הובלת פרויקטים הקשורים למערכות המידע של הארגון.
  3. הטמעה ויישום של כלים מתקדמים ופתרונות מידע ותקשורת בקרב משתמשי הארגון.

השכלה ודרישות מקצועיות

  • ניסיון של שנה בניהול או הטמעת מערכות מידע
  • בוגר/ת קורס ניהול פרויקטים/ניהול מוצר/ניתוח מערכות

דרישות:

  • יוזמה, יכולת אנליטית, יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון
  • התחייבות לשנה לפחות
  • שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: Noa@jerusalem.muni.il

המודעה פונה אל נשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

18/04/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש /ה חשמלאי מוסמך לאחזקת מערכות חשמל במוסד תרבות וספורט

– טיפול בתקלות שבר וביצוע אחזקה מונעת למערכות החשמל וציוד מכשור.
– החלפה והתקנה של ציוד חשמל כגון: מנועים, כבלים, גופי תאורה וכו'.

מאפיינים:
– רישיון חשמלאי /ת ראשי/ת מוסמך/ת – חובה.
— המתקן עובד  24/7, יש דרישה לעבודה מעבר לשעות הפעילות הרגילות כולל הקפצות במידת הצורך.
– בעל /ת הסמכת קורס חשמלאי/ת מסויג למתח גבוה – יתרון.
– ניסיון קודם במתקן דומה – יתרון.

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתחום החשמל.

– הבנה טכנית במערכות מיזוג, חשמל, כיבוי, תאורה, הגברה – יתרון.

– יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות ולא קבועות.

– יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

– סדר, ארגון ועקביות ברמה גבוהה.

– רמת שירות גבוהה.

– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

קו"ח יש לשלוח למייל: Liron@ariel.org.il

17/04/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה אנליסט/ית במחלקת בקרת שירות בעיריית ירושלים

 

תיאור התפקיד

אנאליסט/ית לניתוח נתונים בתחום השירות

 

מטלות עיקריות

  • שליפה ועיבוד מידע ונתונים ממאגרי מידע שונים
  • התממשקות למערכות שירות וחיבור לשרתים
  • יצירת דוחות ותצוגות נתונים באקסל POWER BI
  • יצירת כלים ניהוליים ותובנות מהנתונים

 

דרישות המשרה

  • השכלה בתעשייה וניהול / סטטיסטיקה/מדעי מחשב/מערכות מידע
  • אקסל – חובה שימוש בתוכנת אקסל ברמה גבוהה
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה עם נתונים בארגון גדול ומורכב
  • היכרות עם Power BI – חובה
  • הכרות עם CRM
  • היכרות עם Google analytics וניתוח נתונים בערוץ הדיגיטל-יתרון
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש טובים – יכולת לנהל קשרי עבודה וקשרי לקוחות טובים
  • סדר וארגון בעבודה, דגש על דיוק נתונים

 

העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.

המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח לפולינה ברונפמן פלטי –  bfpolina@jerusalem.muni.il

 

רק פניות מתאימות תענינה

27/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות מתאמי/ות פעילות לאגף חירום וביטחון
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משמרות. מתאים לחיילים משוחררים וסטודנטים
מהות התפקיד:
– תיאום בין העירייה למשטרה בפעולות ואירועים בשגרה ובחרום
– צפייה במצלמות עירוניות במרחב הציבורי, איתור אירועים ומניעת תופעות בלתי רצויות
– ייצוג העירייה בחמ"ל המשטרה במהלך אירועים
דרישות:
– אזרח/ית או תושב/ת קבע בישראל
– בגרות מלאה
– שירות מלא בצה"ל/משטרה/שב"ס, תינתן עדיפות לבעלי/ות קורס פיקודי
– בריאות תקינה- בעל/ת אישור רפואי מרופא משפחה המעיד על מצב בריאותי תקין
– עבר ללא דופי
הערות:
– עבודה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים
– נכונות לעבודה בשעות נוספות ובאירועים חריגים על פי דרישת הממונה
– השתתפות בכוננות ואירועים עירוניים/אגפיים
– העבודה מתבצעת במרכז השליטה של המשטרה בירושלים
– מועמדים/ות מתאימים/ות יידרשו לעבור מבדקי התאמה והכשרות כתנאי קבלה לתפקידקורות חיים יש לשלוח ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות" או להעבירן לתומר בן ציון, ממונה על ביטחון קהילתי ופרויקטים, בכיכר ספרא, בניין 3, קומה 2-.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 06.04.2023 בשעה 12:00
רק פניות מתאימות תיעננה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
להגשת מועמדות לחץ כאן
02/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש\ה מנהל\ת למערך התצפיות של עיריית ירושלים

מהות התפקיד

  • ניהול צוות העובדים והפעלת מערך התצפיות ומשימותיו
  • כתיבה ותיקוף של נהלי העבודה בהתאם להנחיות הממונה
  • ביצוע ראיונות, גיוס, קליטה והכשרת עובדים
  • ניהול התקציב השוטף של הפרויקט

 

דרישות התפקיד (תנאי סף)

  • בעל\ת אזרחות ישראלית
  • בגרות מלאה, יתרון לבעלי תואר ראשון
  • בוגר\ת קורס קצינים בצה"ל / משטרת ישראל / שב"ס
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול צוות המונה 5 עובדים ומעלה
  • בריאות תקינה
  • עבר ללא דופי

 

הערות

  • עבודה במשרה מלאה
  • נכונות לעבודה בשעות נוספות ובאירועים חריגים על פי דרישת הממונה
  • השתתפות בכוננות ואירועים עירוניים / אגפיים
  • ייתכן ומועמדים/ות מתאימים/ות יידרשו לעבור מבדקי התאמה והכשרה לתפקיד

 

  • תנאי שכר מעולים!
  • קרן השתלמות מהיום הראשון
  • סביבת עבודה דינאמית וצעירה

 

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: bntomer@jerusalem.muni.il או למסור ידנית לתומר בן ציון, ממונה על ביטחון קהילתי ופרויקטים, בכיכר ספרא, בניין 3, קומה 2-.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 01.03.2023 בשעה 12:00

 

רק פניות מתאימות תענינה.

12/02/2023
לחברה העירונית אריאל דרושים סייעים/ות למערך מילוי מקום במסגרות חינוך (בעיקר בגני ילדים) בכל רחבי ירושלים

אם אתם מעוניינים במשרה גמישה, מלאת עניין ועשייה בתחומי החינוך לגיל הרך –
המשרה הזאת בשבילכם.

משרה של כ- 180 שעות חודשיות אשר יכולה להתפרש על 6 ימי עבודה בשבוע
כאשר יש אפשרות למשרה חלקית של 5 ימים בלבד.
שכר חודשי בהתאם לימי העבודה בפועל

שעות עבודה: בימים א-ה 7:00 עד 14:00 / ימי ו' 07:00 עד 13:00.

העבודה מתבצעת במוסדות חינוך בכל רחבי העיר.

דרישות המשרה

  • ידיעת השפה העברית
  • העבודה מתאימה לאימהות
  • יכולה להתאים לסטודנטים
  • ללא עבר פלילי

יש לשלוח קורות חיים למייל natali@ariel.org.il

הפנייה פונה לנשים וגברים  כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

12/12/2022
לאגף לקידום עסקים דרוש/ה מנהל/ת רובע עסקי בירושלים

 

  • ניהול, ייזום וקידום הפיתוח העסקי באזור
  • בניית תכנית עבודה שנתית וחצי שנתית לאזור
  • קידום קהילות עסקים המייצג את הסוחרים והאינטרסים של האזור העסקי מול גורמים עירוניים וממשלתיים.
  • הכרות מעמיקה והרחבת הקשר עם הלקוחות, תוך תיעוד והעברת כלל המידע הנצבר מהעסקים לגורמים הרלוונטיים בעירייה.
  • ניהול תיק לקוח לעסקים מובילים/ מורכבים (עפ"י החלטת המנהל בשטח)
  • איסוף מידע איכותי מכלל העסקים ואיתור צרכים על פי תכנית מוגדרת מראש
  • מיפוי העסקים ויצירת DATA BASE
  • שיתוף בעלי העסקים בתוכניות פיתוח ובעבודה השוטפת באזור העסקי :
  • ייזום וליווי אירועים:
  • קידום אזורים בעליי פוטנציאל תיירותי ורתימת גורמים ממשלתיים ועירוניים .
  • פיתוח והנגשת "סל כלים" לשיפור ופיתוח העסק
  • ייזום הכשרות וקורסים לבעלי העסקים לפי מאפייני האזור העסקי וצרכיו
  • העמקת השימוש בערוצים דיגיטליים ורשתות חברתיות בעסקים
  • סיוע בתהליכי רישוי לעסקים
  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים חוץ עירוניים ופנים עירוניים להעלאת אתגרים וחסמים מהשטח והגדרת חלופות לפתרונות
  • איתור יזמים/חברות/זכיינות פוטנציאליים לאזור העסקי
  • הובלה ושותפות במיתוג ושילוט מתחמי

דרישות סף:

השכלה:   תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה.

יתרון לבעלי תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול.

שליטה בשפות נוספות – יתרון

תואר שני- יתרון.

ניסיון :  ניסיון עסקי / מסחרי  של 3 שנים לפחות.

ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות;

היכרות מעמיקה של העיר ירושלים.

  כישורים  :   ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, יוזמה, כושר תכנון ופיתוח;  כושר ניהול וארגון; יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי;  כושר מנהיגות וסמכותיות; תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים;    יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים; כושר קיום מגע נאות עם עובדים.

 

קורות חיים בציון שם המשרה יש לשלוח ללירז נגר בכתובת מייל ngliraz@jerusalem.muni.il

 עד ליום 24.2.22.

 

01/12/2022
דרוש/ה מנהל/ת לביתא

ביתא- בית לאמנות חברה ועיר׳ הינו מרכז עירוני המהווה בית פעיל לקידום יוזמות אמנותיות ופרויקטים שיתופיים שונים,

גלריה לאמנות עכשווית, קורסי עיצוב ואיור ומרכז לתיירות אמנותית בירושלים.

התפקיד כולל:
ניהול המרכז על כל היבטיו בהתאם לאג'נדה העירונית ולחזון ביתא

העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל

תיאור התפקיד:

יוזמה, ניהול ותכנון פרויקטים רב שנתיים בתחומי האמנות החזותית והעיצוב

ליווי והנחיה של צוות העובדות/ים ומנחי/ות הקורסים

ניהול תקציב שנתי ותכנית העבודה

ניהול וגיוס משאבים לרבות הגשות לקרנות, התנהלות מול משרדי ממשלה וגופים עירוניים

יצירת קשרים חדשים ושיתופי פעולה עם גופי תרבות ואמנות בעיר ומחוצה לה

דרישות:

בוגר/ת מוסד גבוה ללימודי אמנות

ניסיון בניהול, ארגון והפעלת פרויקטים בתחום האמנות

היכרות עם השדה האמנותי-תרבותי בעיר

יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

סדר וארגון

שליטה בתוכנות ניהול משרד: אופיס, אקסל, וורד וכד'

יכולת למידה והקשבה והרבה סבלנות

תחילת חפיפה: אמצע יוני

100% משרה

נא לשלוח קו"ח למייל: beitajob@gmail.com

 

23/05/2022
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה: מנהל/ת פרויקט הדרכות למתן שירות נגיש  (80% משרה, 4 ימים) 

מטרת התפקיד:

ניהול, תכנון, פיתוח והפעלת פרויקט תכניות הדרכה למתן שירות נגיש לעובדי העירייה, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.

תחומי אחריות:

  • סיוע לממונה בהכנת תכניות עבודה בתחום הפיתוח וביצוע הדרכות למתן שירות נגיש, תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התכניות ועדכון תכניות העבודה עפ"י הצרכים השוטפים, תקציב, לוחות הזמנים ו/או עפ"י מדיניות משאבי אנוש, הסקת מסקנות ולקחים שעולים במסגרת עבודת המחלקה, והעברתם לממונה ולגורמים המקצועיים הרלוונטיים;
  • סיוע לממונה בקידום כלים ותשתיות בכל הנוגע לתכניות הדרכה שבאחריותו, לרבות תכניות מקוונות, פיתוח עזרי למידה (לומדות, סרטונים, חומרי הסברה וכו'), בתיאום עם גורמים מקצועיים רלוונטיים;
  • ביצוע וליווי תכניות הדרכה למתן שירות נגיש לעובדי העירייה (הכולל: תיאום מועדים ומיקום, שיבוץ המשתתפים, וידוא הגעה ותיאום לוגיסטי), תוך בקרה אחרי יישומן בהתאם ליעדים, ללוחות הזמנים שנקבעו ולהזמנות העבודה ובתיאום עם אשכולות משאבי אנוש וגורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.
  • עדכון מאגר מידע בכל הקשור לתכניות ההדרכה שבאחריותו, לרבות איסוף, ריכוז עיבוד וניתוח נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה.
  • פרסום הפרויקט שבאחריותו, כולל איסוף וריכוז נתונים, ניסוח ידיעות ומידע והעברתן לפרסום הגורמים העירוניים המתאימים כגון: הרשות לאיכות השירות, אגף דוברות והסברה וכו';
  • ביצוע הזמנות עבודה במידת הצורך וכן ריכוז וטיפול בחשבונות ובתשלומים, תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התשלום;
  • סיוע בהכנת דוחות שונים שבתחומי אחריותו, בהתאם להנחיות הממונה;
  • יצירת שותפויות מקצועיות וקשרי עבודה קבועים, עם גורמים פנים וחוץ עירוניים שונים, לרבות אשכולות משאבי אנוש, בכל הקשור לתחומי התכניות והפרויקטים שבאחריותו.
  • השתתפות בישיבות, בוועדות ובפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים, בכל הקשור לתחומי עבודתו, בהתאם להנחיית הממונה;
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.

כפיפות:

לממונה על ההדרכה

דרישות המשרה:

דרישות מקצועיות:       תואר אקדמי;

ניסיון של שנתיים לפחות בליווי וקידום פרויקטים בתחום פיתוח ההון                    ;                                   האנושי, רצוי בתחומי ההדרכה

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד

Excel ,Word, Outlook)  ברמה גבוהה- שליטה מלאה, לרבות נוסחאות.

רצוי בוגר/ת קורס אקסל מתקדמים.

כישורים ומיומנויות:    יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום;

                                  יכולת עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה;

יכולת ליצירת תקשורת בין אישית טובה;

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי;

כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות;

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה;

כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים;

ידיעת שפות:                עברית – על בורייה;

רצויה ידיעת שפות נוספות.

הערות:

  • צפי תקופת ההתקשרות  הוא עד סוף שנת 2022, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.
  • המועמד/ת יידרש/תידרש לעבור בחינת ידע בexcel.
  • יש לצרף תעודות רלוונטיות.
  • תתכן אפשרות להעסקה בשעות נוספות בכפוף לאישור הממונה ובהתאם לצורך.
  • בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

מועמד/ת העונה לדרישות התפקיד ומעוניין/נת להגיש מועמדותו/ה, יגיש/ תגיש קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים למייל  glrachel@jerusalem.muni.il.

 

04/04/2022
לחברה עירונית בירושלים דרושים /ות אנשי /נשות אחזקה

התפקיד כולל: עבודה שוטפת במערך האחזקה של מבנה גדול הכולל תפעול ותחזוקה שוטפת של כלל מערכות המתקן

הכוללות- חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, מעליות, בקרת מבנה, גילוי אש, קשר מול קבלנים, יועצים

וקיום קשר שוטף עם לקוחות.

תפעול ואחזקה במתקן בהתאם לשגרת הפעילויות הנהוגה במתקן.

נכונות לעבודה מאומצת בתנאי לחץ ובשעות לא שגרתיות.

זמינות לקריאות מידיות.

עבודה בירושלים.

דרישות: ניסיון של 2 שנים לפחות בתפעול ואחזקה במבנים גדולים.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קו"ח יש לשלוח אל: lroz@jerusalem.muni.il

21/03/2022
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית בכיר/ה למחקר וניתוחי מידע

 

מטרה

תכלול והובלת תחום איסוף המידע בכל הנוגע למגזר העסקי ופיתוח עסקי, ניתוחו ושיתוף הגורמים השונים באגף בממצאים השונים. איסוף נתונים, למידת מחקרים קיימים וביצוע חקירה של מגמות קיימות

ועתידיות הן ברמת העיר והמדינה והן ברמה הבינ"ל והוצאה של ניירות עמדה בנושא.

תחומי אחריות:

  • מעקב אחר כל הידיעות הכלכליות הקיימות בארץ, תוך התמקדות בעולם העסקי.
  • בחינה של תהליכים כלכליים , בדגש על פיתוח עסקי, אשר מתקיימים ברחבי העולם כולו.
  • עבודה אל מול הלמ"ס, המכון לחקר ירושלים, easy , דן אנד ברדסטריט וכל גורם אחר אשר ניתן לאסוף ממנו נתונים על מגמות או תמונת מצב על המגזר העסקי בעיר.
  • השוואה בין תמונת המצב בעיר לבין יתר הערים בישראל וכן בהשוואה לעולם.
  • ניתוח נתונים והצגתו לממונים.
  • כתיבת ניירות עמדה לאחר עבודות מחקר בתחומים הרלוונטיים לקידום ופיתוח עסקי.
  • הכרה מעמיקה של פעולות האגף לקידום עסקים ובחינה של הידע הקיים הן באקדמיה והן מחוצה לו\ה בהקשר של ייעול פעילות האגף.
  • יצירת שיתופי פעולה לצורך העמקת והרחבת בסיס הידע והמידע העירוני בתחום הפיתוח העסקי.
  • מתן המלצות למדיניות האגף והעירייה בעולם העסקים הקטנים והבינוניים על סך העבודה שנעשתה.

 

  • דרישות סף מקצועיות :
  • תואר ראשון. תואר במקצועות מדיניות ציבורית/ סטטיסטיקה/ כלכלה/ פכ"מ / מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול- יתרון;
  • תואר שני- יתרון;
  • ידע וניסיון במחקר, איסוף נתונים, ניתוחם וכתיבת ניירות עמדה;
  • רצויה היכרות עם תחום העסקים ברשויות מקומיות;
  • בעל/ת ראש גדול עם ראייה מערכתית רחבה;
  • ידע והיכרות טובה מאוד של העיר ירושלים – יתרון;

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח לאורן אבידן  למייל yeara_sc@jerusalem.muni.il

 

 

28/12/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים עוזר/ת למנהל טכני ואחזקה

תיאור התפקיד:

עזרה למנהל הטכני בהיכל התרבות במילוי פקידו הן מבחינה אחזקתית והן מבחינה טכנית ככל שיידרש.
תפעול מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה.
סיוע במטלות השוטפות של המנהל הטכני בהיכל התרבות ככל שידרש.

דרישות התפקיד:

  • רקע בסאונד ותאורה
  • רקע טכני
  • יכולת למידה ותפעול מערכות מולטימדיה מורכבות
  • יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
  • אמינות
  • יכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
  • שכר שעתי.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים

קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל  htjer@jerusalem.muni.il  בציון המשרה.

פרטים בטלפון מס' 2912*

19/12/2021
דילוג לתוכן