דרושים
מספר משרה | שם המשרה | סוג משרה | תיאור התפקיד | תאריך פרסום |
---|---|---|---|---|
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה באגף תפעול | לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה התפקיד כולל: ביצוע הזמנות רכש מספקים בארץ (כולל בקשת הצעות מחיר וניהול מו"מ). הקמת הזמנות רכש ובקרה על ביצוע ההזמנות. בקרה על דוחות תפעול – רישיון עסק, חשמל, מים וכד' בקרה על דוחות כ"א. בקרה על חשבוניות לקוחות/ספקים. בקרה על תקציבי פרוייקטים. כתיבת פרוטוקולים בישיבות אירועים ומשחקים. עבודה בכפוף למנהל תפעול. דרישות: שליטה מלאה בכל תוכנת אופיס (Excel/word/power point) יכולת ניסוח בכתב ברמה גבוהה בשפה העברית נכונות למשרה מלאה. העבודה בהיכל הפיס ארנה בירושלים קורות חיים נא לשלוח לדוא"ל: mosheniv@ariel.org.il המודעה פונה לנשים וגברים כאחד רק פניות מתאימות תענינה. |
25/07/2024 | ||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה | לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה תיאור התפקיד: דרישות התפקיד: מקום העבודה: היכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים |
18/07/2024 | ||
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות לעבודה במוקד העירוני | לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות המשרה המוצעת הינה עבודה במשמרות מטרת התפקיד: דרישות: ניסיון מקצועי: המודעה פונה לנשים וגברים כאחד |
11/07/2024 | ||
דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב (משרה חלקית) | משרה חלקית | דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב(משרה חלקית) דרישות התפקיד: ניסיון קודם בעבודות אחזקה – יתרון משמעותי. אנחנו מציעים: עבודה בסביבה דינמית ותרבותית. המודעה פונה לנשים וגברים כאחד |
09/07/2024 | |
דרוש/ה רפרנט/ית לשילוט ופרסום במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים | לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית לשילוט ופרסום מיקום המשרה: ככר ספרא התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן: • קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק דרישות לתפקיד- במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה להגשת מועמדות יש להעביר קורות חיים לדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il |
04/07/2024 | ||
דרושים/דרושות מסיימי י"ב | מסיימי י”ב? סביבת עבודה צעירה וממוחשבת במרכז ירושלים. בעלי תודעת שירות גבוהה חושבים שיש לכם את זה? |
02/07/2024 | ||
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות פרונטלי לסיוע לתושבים בשירותים המקוונים | לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות פרונטלי לסיוע לתושבים בשירותים המקוונים דרישות התפקיד: שליטה מלאה בשפה העברית יתרון לדוברי שפות נוספות ידע ויכולת עבודה בסביבה דיגיטלית תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש טובים עבודה תחת לחץ
שעות העבודה בימים א-ה בין השעות 8.00-16.00 בימי ג' בין השעות 15.00-18.00 העסקה על בסיס שעתי.
המתאימים יעברו הדרכה מקצועית והקליטה לעבודה בתנאי עמידה בהדרכה קורות חיים יש לשלוח למייל : ggorly@jerusalem.muni.il מקום העבודה – ככר ספרא ירושלים המשרה פונה לגברים ונשים רק פניות מתאימות תענינה
|
19/06/2024 | ||
לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה! | לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה! בואו להנות מעבודה בסביבה צעירה, דינמית ומאתגרת בעולם ההפקות והאירועים וללמוד מחוויית עבודה מקצועית. אם אתם/אתן אנשים אנרגטיים, טובים עם אנשים ובעלי רצון ללמוד ולצמוח, המשרה מיועדת לגילאי 16 ומעלה ולתחילת עבודה מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים. לפרטים ולשליחת קורות חיים, נא לפנות ל: מאי שם טוב PRODUCTION@ARIEL.ORG.IL הצטרפו והגיעו לעבוד באווירה הייחודית של בילוי על הקרח. רק פניות מתאימות תענינה
|
|||
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה רכז/ת מלאי תפעול |
אחריות על רישום מלאי החברה לרבות רכש ואספקה. ניטור למציאת רישומים חריגים במלאי החברה. טיפול בפערי מלאי – תחקור, בדיקה ומענה ספירות ובקרות מלאי פנים בכל מתקני החברה ביצוע משימות מלאי השוטפות – דוחות, עדכוני מלאי וכו’
דרישות התפקיד: 12 שנות לימוד ניסיון כמחסנאי/ת – יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת שליטה מלאה באופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה משרה מלאה 5 ימים בשבוע. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד. להגשת משרה יש לשלוח קורות חיים למייל: noa.y@ariel.org.il רק פניות מתאימות תענינה.
|
10/06/2024 | ||
להיכל הפיס ארנה דרוש/ת מנהל אחזקה חשמלאי מוסמך |
– ניהול וביצוע עבודות התחזוקה השוטפת של המבנה. – הזמנה ופיקוח של עבודות אחזקה במיקור חוץ. – בדיקת מתקנים בהיכל הנדרשים לאישורים שנתיים ומעקב תוקפם. -הכנת תכנית עבודה שנתית בנושא התחזוקה הכוללת: שוטף והצטיידות, אחריות על ציוד מתכלה ושאינו מתכלה. – ניהול צוות עובדי האחזקה במקום לרבות הכנת סידורי עבודה. – ארגון פיזי של אירועים, הצבת ציוד, הכנת חדרי אומנים ועוד. – מתן שירות למנהלים בארגון וללקוחות. – ניהול וטיפול בכל מערכות החשמל. – רישיון חשמלאי /ת ראשי/ת או מוסמך/ת – חובה. – הבנה טכנית במערכות מיזוג, חשמל, גילוי אש ותאורה. – שליטה מלאה בכל תכנת האופיס. – יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות ולא קבועות. – יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים. – סדר, ארגון ועקביות ברמה גבוהה. – רמת שירות גבוהה. – המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קו"ח יש לשלוח למייל: noa.y@ariel.org.il רק פניות מתאימות תענינה
|
|||
לחברה בתחום הפקות אירועים דרוש/ה רפרנט/ית תקציבים ורכז/ת אדמיניסטרציה |
העבודה בירושלים במשרה מלאה בסביבה דינמית, מרובת משימות ומפרה. התפקיד כולל:
דרישות:
קו"ח יש להפנות לכתובת דוא"ל: Production@ariel.org.il המשרה פונה לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
|
|||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מ"מ רכז/ת לוחות מודעות |
דרישות התפקיד: עבודה זמנית במילוי מקום מענה ללקוחות החברה ושליחת הצעות מחיר שיבוץ וניהול שוטף של פרסומים על גבי לוחות המודעות קשר צמוד עם הספק המבצע וביקורת ביצוע סיוע למחלקת פרסום ומחלקת מכרזים בעבודה שוטפת נוספת
מאפיינים: נדרשת חריצות ושירותיות יכולת הקפדה על פרטים וביצוע מהיר של הנדרש. שליטה מלאה בכל תכנות האופיס. יכולת ניסוח גבוהה בעל פה ובכתב. העבודה היא במשרה מלאה בימים א'-ה' מקום העבודה – היכל הפיס ארנה, ירושלים.
העבודה הינה מיידית ולתקופה של כחודש וחצי בין התאריכים 16.6-31.7 קו"ח יש להפנות אל: Sima@ariel.org.il
|
09/06/2024 |