דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה: מנהל/ת פרויקט הדרכות למערך תומכי/ות חינוך

מטרת התפקיד:

ניהול, תכנון, פיתוח והפעלת פרויקט הדרכה מקצועית של תומכי/ות חינוך, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.

תחומי אחריות:

  • סיוע לממונה בהכנת תכניות עבודה בתחום הפיתוח וביצוע הדרכות מקצועית של תומכי/ות חינוך,
    תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התכניות ועדכון תכניות העבודה עפ"י הצרכים השוטפים, תקציב, לוחות הזמנים ו/או עפ"י מדיניות משאבי אנוש, הסקת מסקנות ולקחים שעולים במסגרת עבודת המחלקה, והעברתם לממונה ולגורמים המקצועיים הרלוונטיים;
  • סיוע לממונה בקידום כלים ותשתיות בכל הנוגע לתכניות הדרכה שבאחריותו, לרבות תכניות מקוונות, פיתוח עזרי למידה (לומדות, סרטונים, חומרי הסברה וכו'), בתיאום עם גורמים מקצועיים רלוונטיים;
  • ביצוע וליווי תכניות הדרכה מקצועית של תומכי/ות חינוך (הכולל: תיאום מועדים ומיקום, שיבוץ המשתתפים, וידוא הגעה ותיאום לוגיסטי), תוך בקרה אחרי יישומן בהתאם ליעדים, ללוחות הזמנים שנקבעו ולהזמנות העבודה ובתיאום עם אשכולות משאבי אנוש וגורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.
  • עדכון מאגר מידע בכל הקשור לתכניות ההדרכה שבאחריותו, לרבות איסוף, ריכוז עיבוד וניתוח נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה.
  • פרסום הפרויקט שבאחריותו, כולל איסוף וריכוז נתונים, ניסוח ידיעות ומידע והעברתן לפרסום הגורמים העירוניים המתאימים כגון: הרשות לאיכות השירות, אגף דוברות והסברה וכו';
  • ביצוע הזמנות עבודה במידת הצורך וכן ריכוז וטיפול בחשבונות ובתשלומים, תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התשלום;
  • סיוע בהכנת דוחות שונים שבתחומי אחריותו, בהתאם להנחיות הממונה;
  • יצירת שותפויות מקצועיות וקשרי עבודה קבועים, עם גורמים פנים וחוץ עירוניים שונים, לרבות אשכולות משאבי אנוש, בכל הקשור לתחומי התכניות והפרויקטים שבאחריותו.
  • השתתפות בישיבות, בוועדות ובפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים, בכל הקשור לתחומי עבודתו, בהתאם להנחיית הממונה;
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.

 

כפיפות:

לממונה על ההדרכה.

דרישות המשרה:

דרישות מקצועיות:       

תואר אקדמי;

ניסיון של שנתיים לפחות בליווי וקידום פרויקטים בתחום פיתוח ההון האנושי, רצוי בתחומי ההדרכה ו/או החינוך.

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד (Excel ,Word, Outlook) ברמה גבוהה – שליטה מלאה, לרבות נוסחאות.

רצוי בוגר/ת קורס אקסל מתקדמים.

כישורים ומיומנויות:    

יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום;

יכולת עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה;

יכולת ליצירת תקשורת בין אישית טובה;

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי;

כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות;

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה;

כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים;

ידיעת שפות: עברית – על בורייה;

רצויה ידיעת שפות נוספות.

הערות:

  • צפי תקופת ההתקשרות  הוא עד סוף שנת 2024, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.
  • המועמד/ת יידרש/תידרש לעבור בחינת ידע בexcel.
  • יש לצרף תעודות רלוונטיות.
  • תתכן אפשרות להעסקה בשעות נוספות בכפוף לאישור הממונה ובהתאם לצורך.
  • בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

 

מועמד/ת העונה לדרישות התפקיד ומעוניין/נת להגיש מועמדותו/ה, יגיש/ תגיש קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים למייל  ranit@ariel.org.il

 

11/09/2024
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרוייקטור/ית לעבודה באגף תרבות של עיריית ירושלים

 

פרטי המשרה:

ניהול, תכלול, ליווי וקידום פרויקטים באגף תרבות ואומנויות, תוך יישום וביצוע מדיניות האגף בהתאם לעמידה בלוחות זמנים שהוגדרו, לרבות תכלול עבודת גורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.

קידום תהליכי העבודה מול גורמים פנים וחוץ עירוניים, בהתאם לתכניות העבודה, לתקציב, ללוחות זמנים, לחוקים רלוונטיים, לנהלי העירייה, למדיניות העירייה ולהנחיות מנהלת אגף תרבות ואומנויות.

דרישות:

תואר אקדמי מוכר

ניסיון של שנתיים לפחות בניהול וקידום פרויקטים

ניסיון בניהול תקציב

הכרות עם מערכות ציבוריות גדולות

רצוי ידע וניסיון בהכנת תכניות עבודה;

ידע וניסיון ברמה גבוהה בהפעלת מערכות מחשב ובשימוש בתוכנות לניהול משרד.

יידע וניסיון בהכנת מצגות

 

קו"ח ניתן לשלוח לדוא"ל: misraariel@gmail.com

 

21/08/2024
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה כותב/ת תוכן לעבודה חלקית במחלקה לאיכות השירות

 

העבודה כוללת:

  • כתיבת תוכן בתחום השירות
  • כתיבת תכנים שיווקיים
  • כתיבה בערוצים דיגיטליים

 

דרישות:

  • שליטה מלאה ביישומי מחשב Word, Excel, Outlook
  • כישורי שפה ברמה גבוהה במיוחד כולל יכולת ניסוח
  • אחריות וראש גדול
  • יכולת עבודה מדויקת תוך שימת לב לפרטים
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת התאמת תכנים ללקוחות וצרכים מגוונים
  • יכולת למידה
  • הסמכה בקורסים בתחום הכתיבה והתוכן – ייתרון משמעותי.

 

היקף המשרה- מתכונת עבודה שעתית בהיקף של כ- 65 שעות חודשיות.

עבודה בימים א'-ה'  בשעות 8:00-14:00, עם נכונות לעבודה בשעות נוספות.

 

מקום העבודה – מרכז ירושלים

העבודה מתקיימת בסביבת עבודה נעימה

תחילת עבודה: מיידית

פרטים ליצירת קשר: vtmichal@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 5.9

 

19/08/2024
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה באגף תפעול

לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה
רכז/ת אדמיניסטרציה באגף תפעול

התפקיד כולל:

ביצוע הזמנות רכש מספקים בארץ (כולל בקשת הצעות מחיר וניהול מו"מ).

הקמת הזמנות רכש ובקרה על ביצוע ההזמנות.

בקרה על דוחות תפעול – רישיון עסק, חשמל, מים וכד'

בקרה על דוחות כ"א.

בקרה על חשבוניות לקוחות/ספקים.

בקרה על תקציבי פרוייקטים.

כתיבת פרוטוקולים בישיבות אירועים ומשחקים.

עבודה בכפוף למנהל תפעול.

דרישות:

שליטה מלאה בכל תוכנת אופיס (Excel/word/power point)

יכולת ניסוח בכתב ברמה גבוהה בשפה העברית

נכונות למשרה מלאה.

העבודה בהיכל הפיס ארנה בירושלים

קורות חיים נא לשלוח לדוא"ל: mosheniv@ariel.org.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

25/07/2024
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

תיאור התפקיד:
עזרה למנהל/ת הטכני בהיכל התרבות במילוי התפקיד בכל תחומי האחזקה במתקן לרבות בתחומים טכניים ככל שיידרש. תפעול מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה. סיוע במטלות השוטפות של המנהל הטכני בהיכל התרבות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד:
• ידע מעמיק בסאונד ותאורה
• יכולת לתפעל אירועים סאונד / תאורה
• יכולת למידה ותפעול מערכות מולטימדיה מורכבות
• יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
• אמינות
• יכולת עבודה בצוות
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
• שכר שעתי.

מקום העבודה: היכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל TRAYALA@jerusalem.muni.il
בציון שם המשרה.
פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תענינה.

18/07/2024
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות לעבודה במוקד העירוני

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות
לעבודה במוקד העירוני

המשרה המוצעת הינה עבודה במשמרות
העבודה במרכז ירושלים
שכר של 40 ₪ לשעה
ארוחות מסובסדות.

מטרת התפקיד:
מתן שירות טלפוני לתושבים, טיפול שוטף בפניות ודיווחים המתקבלים במוקד העירוני, ניתוב פניות למחלקות רלוונטיות תוך הנחיית צוותים המטפלים בפניות הציבור בשטח, הזנת נתוני טיפול בפניות תושבים למערכת ממוחשבת ייעודית, מוקדן במרכז מידע בשעת חירום.

דרישות:
יכולת לעבוד בסביבה מוקדית
מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח אישית ומקצועית
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
יכולת לעבוד על מספר משימות במקביל.
שליטה בשפה העברית – על בוריה כולל קריאה וכתיבה
עדיפות לדוברי/ות שפה זרה נוספת ברמת שפת אם

ניסיון מקצועי:
ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני/ פרונטלי
ניסיון בהפעלת צוותי עבודה או עובדים-יתרון
ניסיון בעבודת צוות-יתרון
שליטה מלאה בעבודת מחשב-חובה.
יכולת התבטאות בעברית בע"פ וניסוח בכתב
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניתן לפנות בוואצאפ 054-4784446 או בטלפון קווי: 025483100
קורות חיים יש לשלוח למייל: MRIRIS@JERUSALEM.MUNI.IL

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

11/07/2024
דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב (משרה חלקית) משרה חלקית

דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב(משרה חלקית)
אוהבים לעבוד בסביבה תוססת וליהנות מאווירה של תרבות?
מחפשים עבודה משמעותית שתתרום לקהילה?
חברת אריאל מחפשת עובד/ת אחזקה להיכל תרבות תוסס וצעיר
העבודה במשרה חלקית
בתפקיד זה, תהיה אחראי/ת על:
ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במבנה ובשטחיו החיצוניים.
טיפול בתקלות טכניות.
שמירה על ניקיון וסדר במתחם ההיכל.
סיוע בהכנת האולם לאירועים והופעות.
עבודה בשיתוף פעולה עם צוות ההיכל.
סיוע טכני ככל שיידרש

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בעבודות אחזקה – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה פיזית.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
זמינות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע.
אחריות, אמינות ודיוק.
נכונות ללמוד ולהתפתח.

אנחנו מציעים:

עבודה בסביבה דינמית ותרבותית.
שכר הולם ותנאים סוציאליים טובים.
סיפוק רב מעבודה משמעותית ותורמת לקהילה.
להגשת מועמדות:
Htjer@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

09/07/2024
דרוש/ה רפרנט/ית לשילוט ופרסום במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית לשילוט ופרסום
במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

מיקום המשרה: ככר ספרא
היקף המשרה: משרה מלאה
המשרה הינה זמנית למשך כ- 3 חודשים. החברה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.

התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן:

• קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק
• גביית כספים – הסדרת תשלומי אגרות שילוט, פניה יזומה לבעלי עסקים חייבים וביצוע גביה טלפונית, מעקב אחר גבייה
• מתן מענה לפקחים – מתן מענה לשאלות פקחים בעת ביצוע תפקידם בנוגע לאכיפת רישיונות שילוט מול בעל העסק.
• עריכת הדמיות שילוט לבעלי עסקים בהתאם לחוות דעת אדריכלית

דרישות לתפקיד-
• ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, תוכנת office על בוריין.
• ידע וניסיון בניהול כספים: גבייה / עריכת חשבונות / קורסי כלכלה – יתרון.
• בעל/ת תעודה מקצועית בתוכנות גרפיקה, ידע בעיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות בתוכנת פוטושופ – יתרון.
• ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי שפות נוספות.
• ניסיון במתן שירותים פרונטליים.
• בוגר/ת להכשרה מקצועית ו/או ניסיון מוכח בעבודה / לימודים בתחום שילוט ופרסום חוצות ב- 3 שנים האחרונות – יתרון.

במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה
טלפוני וביצוע סיורים וביקורים בבתי עסק בהתאם לצורך.

להגשת מועמדות יש להעביר קורות חיים לדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il
מועד אחרון להגשת מועמדות 19.7.24.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

04/07/2024
דרושים/דרושות מסיימי י"ב

מסיימי י”ב?
חברת אריאל מחפשת אתכם!
בואו לעבוד איתנו בפרויקט זמני,

סביבת עבודה צעירה וממוחשבת במרכז ירושלים.
אז מה בעצם אנחנו מחפשים?

בעלי תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת התבטאות טובה בכתב ובעל פה
בעלי 12 שנות לימוד במסלול לתעודת בגרות מלאה
אנגלית טובה

חושבים שיש לכם את זה?
דברו איתנו!
noa.y@ariel.org.il

02/07/2024
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות פרונטלי לסיוע לתושבים בשירותים המקוונים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות פרונטלי לסיוע לתושבים בשירותים המקוונים

דרישות התפקיד:

שליטה מלאה בשפה העברית

יתרון לדוברי שפות נוספות

ידע ויכולת עבודה בסביבה דיגיטלית

תודעת שירות גבוהה

יחסי אנוש טובים

עבודה תחת לחץ

 

שעות העבודה בימים א-ה  בין השעות 8.00-16.00 בימי ג' בין השעות 15.00-18.00

העסקה על בסיס שעתי.

 

המתאימים יעברו הדרכה מקצועית והקליטה לעבודה בתנאי עמידה בהדרכה

קורות חיים יש לשלוח למייל : ggorly@jerusalem.muni.il

מקום העבודה – ככר ספרא ירושלים

המשרה פונה לגברים ונשים

רק פניות מתאימות תענינה


19/06/2024
לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה!

לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה!

בואו להנות מעבודה בסביבה צעירה, דינמית ומאתגרת בעולם ההפקות והאירועים וללמוד מחוויית עבודה מקצועית.
העבודה תכלול תפעול של האתר, ניהול קהל המבקרים ושירות למבלים במתחם מקצועי ומרשים.

אם אתם/אתן אנשים אנרגטיים, טובים עם אנשים ובעלי רצון ללמוד ולצמוח,
זו הזדמנות בדיוק בשבילכם!

המשרה מיועדת לגילאי 16 ומעלה ולתחילת עבודה מיידית.

המשרה מיועדת לנשים וגברים.

לפרטים ולשליחת קורות חיים, נא לפנות ל: מאי שם טוב

PRODUCTION@ARIEL.ORG.IL

הצטרפו והגיעו לעבוד באווירה הייחודית של בילוי על הקרח.

רק פניות מתאימות תענינה

 

לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה רכז/ת מלאי תפעול

 

אחריות על רישום מלאי החברה לרבות רכש ואספקה.

ניטור למציאת רישומים חריגים במלאי החברה.

טיפול בפערי מלאי – תחקור, בדיקה ומענה

ספירות ובקרות מלאי פנים בכל מתקני החברה

ביצוע משימות מלאי השוטפות – דוחות, עדכוני מלאי וכו’

 

דרישות התפקיד:

12 שנות לימוד

ניסיון כמחסנאי/ת – יתרון

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת

שליטה מלאה באופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה

משרה מלאה 5 ימים בשבוע.

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

להגשת משרה יש לשלוח קורות חיים למייל: noa.y@ariel.org.il

רק פניות מתאימות תענינה.

 

10/06/2024

This will close in 20 seconds

דילוג לתוכן