דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה נציג/ת שירות דיגיטלי במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים

 

למוקד שירות טלפוני ותמיכה טכנית במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים
דרוש/ה נציג/ת  שירות.

 

מינהל: אסטרטגיה וחדשנות

אגף :שירות עירוני וחווית לקוח

 

תחומי אחריות:

תמיכה טלפונית בתושבים ובלקוחות הארגון

יצירת קשר טלפוני להמשך טיפול מול התושבים במידת הצורך

טיפול בפניות תושבים

 

דרישות מקצועיות:

ניסיון במענה טלפוני

ניסיון בתמיכה טכנית

רצוי ידע ביישומי אופיס ומוצרי מייקרוסופט

 

העסקה דרך חברת אריאל

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

שעות עבודה: ימים א'-ה' בין השעות 7:30 -16:00

לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים לדואר האלקטרוני:

נועה אמר: bnnoa@jerusalem.muni.il

15/05/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת רובע עסקי אזורי באגף לקידום עסקים

דרישות התפקיד:

  • ניהול, ייזום וקידום הפיתוח העסקי באזור
  • בניית תכנית עבודה שנתית וחצי שנתית לאזור
  • קידום קהילות עסקים המייצג את הסוחרים והאינטרסים של האזור העסקי מול גורמים עירוניים וממשלתיים.
  • הכרות מעמיקה והרחבת הקשר עם הלקוחות, תוך תיעוד והעברת כלל המידע הנצבר מהעסקים לגורמים הרלוונטיים בעירייה.
  • ניהול תיק לקוח לעסקים מובילים/ מורכבים (עפ"י החלטת המנהל בשטח)
  • איסוף מידע איכותי מכלל העסקים ואיתור צרכים על פי תכנית מוגדרת מראש
  • מיפוי העסקים ויצירת DATA BASE
  • שיתוף בעלי העסקים בתוכניות פיתוח ובעבודה השוטפת באזור העסקי :
  • ייזום וליווי אירועים:
  • קידום אזורים בעליי פוטנציאל תיירותי ורתימת גורמים ממשלתיים ועירוניים .
  • פיתוח והנגשת "סל כלים" לשיפור ופיתוח העסק
  • ייזום הכשרות וקורסים לבעלי העסקים לפי מאפייני האזור העסקי וצרכיו
  • העמקת השימוש בערוצים דיגיטליים ורשתות חברתיות בעסקים
  • סיוע בתהליכי רישוי לעסקים
  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים חוץ עירוניים ופנים עירוניים להעלאת אתגרים וחסמים מהשטח והגדרת חלופות לפתרונות
  • איתור יזמים/חברות/זכיינות פוטנציאליים לאזור העסקי
  • הובלה ושותפות במיתוג ושילוט מתחמי

דרישות סף:

השכלה: תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה.

יתרון לבעלי/ות תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול.

תואר שני- יתרון.

 

ניסיון:

עדיפות לבעלי ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות של 3 שנים לפחות.

 

כישורים:

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות.
יוזמה, כושר תכנון ופיתוח וכושר ניהול וארגון.
יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי.
כושר מנהיגות וסמכותיות.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים.
יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים.
כושר קיום מגע נאות עם עובדים.

 

** ההעסקה באמצעות חברת אריאל

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

קורות חיים יש לשלוח לרויטל כלימי   klrevital@jerusalem.muni.il

עד ל- 16/05/2023

 

04/05/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ת מנהל/ת פרויקטים JUNIOR במערכות מידע (אגף מחשוב)
  1. הגדרת צרכי הארגון בפרויקטים הנוגעים למערכות המידע.
  2. הובלת פרויקטים הקשורים למערכות המידע של הארגון.
  3. הטמעה ויישום של כלים מתקדמים ופתרונות מידע ותקשורת בקרב משתמשי הארגון.

השכלה ודרישות מקצועיות

  • ניסיון של שנה בניהול או הטמעת מערכות מידע
  • בוגר/ת קורס ניהול פרויקטים/ ניהול מוצר/ ניתוח מערכות

 

דרישות ניסיון:

  • יוזמה, יכולת אנליטית, יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון
  • התחייבות לשנה לפחות

דרישות נוספות:

שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

 

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: Noa@jerusalem.muni.il

 

המודעה פונה אל נשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

03/05/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים JUNIOR במערכות מידע / אגף מחשוב

פרטי המשרה

תיאור התפקיד:

 עיקרי התפקיד-

  1. הגדרת צרכי הארגון בפרויקטים הנוגעים למערכות המידע.
  2. הובלת פרויקטים הקשורים למערכות המידע של הארגון.
  3. הטמעה ויישום של כלים מתקדמים ופתרונות מידע ותקשורת בקרב משתמשי הארגון.

השכלה ודרישות מקצועיות

  • ניסיון של שנה בניהול או הטמעת מערכות מידע
  • בוגר/ת קורס ניהול פרויקטים/ניהול מוצר/ניתוח מערכות

דרישות:

  • יוזמה, יכולת אנליטית, יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון
  • התחייבות לשנה לפחות
  • שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: Noa@jerusalem.muni.il

המודעה פונה אל נשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

18/04/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש /ה חשמלאי מוסמך לאחזקת מערכות חשמל במוסד תרבות וספורט

– טיפול בתקלות שבר וביצוע אחזקה מונעת למערכות החשמל וציוד מכשור.
– החלפה והתקנה של ציוד חשמל כגון: מנועים, כבלים, גופי תאורה וכו'.

מאפיינים:
– רישיון חשמלאי /ת ראשי/ת מוסמך/ת – חובה.
— המתקן עובד  24/7, יש דרישה לעבודה מעבר לשעות הפעילות הרגילות כולל הקפצות במידת הצורך.
– בעל /ת הסמכת קורס חשמלאי/ת מסויג למתח גבוה – יתרון.
– ניסיון קודם במתקן דומה – יתרון.

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתחום החשמל.

– הבנה טכנית במערכות מיזוג, חשמל, כיבוי, תאורה, הגברה – יתרון.

– יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות ולא קבועות.

– יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

– סדר, ארגון ועקביות ברמה גבוהה.

– רמת שירות גבוהה.

– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

קו"ח יש לשלוח למייל: Liron@ariel.org.il

17/04/2023
החברה העירונית אריאל בירושלים מגייסת רכז/ת כ"א להחלפה לחופשת לידה (ארוכה)

דרוש/ה מ"מ רכז/ת כ"א לתקופה של כ-6 חודשים לעבודה במשרה מלאה ומיידית.

התפקיד כולל הכנת חוזי העסקה בהתאמה לתפקיד, מעקב אחר ניהול תקציבי העסקת עובדים, ניהול וניתוח נוכחות עובדים וסיומי העסקה.

עבודה בכפיפות למנהלת משאבי אנוש בארגון.

 

דרישות:

השכלה תיכונית מלאה – חובה.

תואר אקדמי בניהול ו/או מש"א / תעודת חשב/ת שכר- יתרון משמעותי.

שליטה בדיני עבודה – יתרון.

הכרת תחום השכר לרבות דירוגי שכר במגזר הציבורי- יתרון משמעותי.

שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

נא לשלוח קורות חיים למייל: ranit@ariel.org.il

30/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה אנליסט/ית במחלקת בקרת שירות בעיריית ירושלים

 

תיאור התפקיד

אנאליסט/ית לניתוח נתונים בתחום השירות

 

מטלות עיקריות

  • שליפה ועיבוד מידע ונתונים ממאגרי מידע שונים
  • התממשקות למערכות שירות וחיבור לשרתים
  • יצירת דוחות ותצוגות נתונים באקסל POWER BI
  • יצירת כלים ניהוליים ותובנות מהנתונים

 

דרישות המשרה

  • השכלה בתעשייה וניהול / סטטיסטיקה/מדעי מחשב/מערכות מידע
  • אקסל – חובה שימוש בתוכנת אקסל ברמה גבוהה
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה עם נתונים בארגון גדול ומורכב
  • היכרות עם Power BI – חובה
  • הכרות עם CRM
  • היכרות עם Google analytics וניתוח נתונים בערוץ הדיגיטל-יתרון
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש טובים – יכולת לנהל קשרי עבודה וקשרי לקוחות טובים
  • סדר וארגון בעבודה, דגש על דיוק נתונים

 

העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.

המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח לפולינה ברונפמן פלטי –  bfpolina@jerusalem.muni.il

 

רק פניות מתאימות תענינה

27/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרושים /ות נציגי /ות שירות באגף שומה וגבייה של עיריית ירושלים

העבודה הינה בפרויקט זמני של 4 חודשים עם אפשרות להארכה.
היקף המשרה: זמינות למשרה מלאה של 8.5 שעות ביום ישנה גמישות בשעות העבודה / חמישה ימים בשבוע.
המשרה מיועדת לאקדמאים/ות והנדסאים/ות שלמדו במוסד המוכר על ידי המל"ג.
ימי עבודה: א'-ה'
העבודה תתבצע מרחוק לאחר קבלת הדרכה פרונטאלית של שבוע ימים במשרדי העירייה ועל תנאי מעבר ההכשרה.
תשלום השכר יהיה על בסיס שעתי של 35 ש"ח.
תיתכן העסקה לפי הספק הכל בהתאם לסיכום עם העובד/ת.

תיאור התפקיד:
בדיקת טפסים מקוונים המוגשים ע"י תושבי העיר לצורך קבלת הנחה בארנונה וטפסים נוספים בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, בדיקת המסמכים תתבצע בהתאם לנהלים, פקודות העיריה, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים והנחיות ממונה.

תחומי אחריות:
-עבודה מרחוק
-בדיקת טפסי בקשות להנחה דיגיטאליות של תושבי העיר.
-הזנת נתוני מבקשי ההנחה לתוך תוכנה ייעודית-מערכת הגביה העירונית.
-בסיום התהליך (מתן הנחה או דחיה) יש לסרוק דיגיטאלית החומרים המצורפים לבקשה.
-שליחת הודעה מתאימה לתושב.

דרישות:
-בעל/ת תואר ראשון (לפחות) ו/או הנדסאי/ת בוגרי/ות מוסד המוכר ע"י המל"ג.
-בעלי/ות מחשב נייד או נייח, סורק וכן פלאפון חכם לשימוש לצרכי העבודה.
-עברית על בוריה;
-שפות נוספות- יתרון
-המתאימים/ות יעברו מבחן התאמה.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
להגשת מועמדות לחץ כאן
16/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש עוזר/ת למנהל מחשוב

תיאור התפקיד:
עזרה למנהל מחשוב במילוי תפקידו בתחזוקת מערכות מחשוב לקראת אירועים / משחקים במתקני החברה.

 

דרישות:
ידע בסיסי במערכות מחשוב ורשתות.
רקע טכני
יכולת למידה ותפעול מערכות
יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
אמינות
יכולת עבודה בצוות
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות כולל סופי שבוע.
שכר שעתי.
אין צורך בניסיון קודם

רק פניות מתאימות תיעננה.

עבודה חלקית במשמרות ובהתאם לאירועים המתקיימים בארגון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

להגשת מועמדות לחץ כאן 

02/03/2023
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות מתאמי/ות פעילות לאגף חירום וביטחון
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משמרות. מתאים לחיילים משוחררים וסטודנטים
מהות התפקיד:
– תיאום בין העירייה למשטרה בפעולות ואירועים בשגרה ובחרום
– צפייה במצלמות עירוניות במרחב הציבורי, איתור אירועים ומניעת תופעות בלתי רצויות
– ייצוג העירייה בחמ"ל המשטרה במהלך אירועים
דרישות:
– אזרח/ית או תושב/ת קבע בישראל
– בגרות מלאה
– שירות מלא בצה"ל/משטרה/שב"ס, תינתן עדיפות לבעלי/ות קורס פיקודי
– בריאות תקינה- בעל/ת אישור רפואי מרופא משפחה המעיד על מצב בריאותי תקין
– עבר ללא דופי
הערות:
– עבודה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים
– נכונות לעבודה בשעות נוספות ובאירועים חריגים על פי דרישת הממונה
– השתתפות בכוננות ואירועים עירוניים/אגפיים
– העבודה מתבצעת במרכז השליטה של המשטרה בירושלים
– מועמדים/ות מתאימים/ות יידרשו לעבור מבדקי התאמה והכשרות כתנאי קבלה לתפקידקורות חיים יש לשלוח ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות" או להעבירן לתומר בן ציון, ממונה על ביטחון קהילתי ופרויקטים, בכיכר ספרא, בניין 3, קומה 2-.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 06.04.2023 בשעה 12:00
רק פניות מתאימות תיעננה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
להגשת מועמדות לחץ כאן
לחברה העירונית אריאל דרוש\ה מנהל\ת למערך התצפיות של עיריית ירושלים

מהות התפקיד

  • ניהול צוות העובדים והפעלת מערך התצפיות ומשימותיו
  • כתיבה ותיקוף של נהלי העבודה בהתאם להנחיות הממונה
  • ביצוע ראיונות, גיוס, קליטה והכשרת עובדים
  • ניהול התקציב השוטף של הפרויקט

 

דרישות התפקיד (תנאי סף)

  • בעל\ת אזרחות ישראלית
  • בגרות מלאה, יתרון לבעלי תואר ראשון
  • בוגר\ת קורס קצינים בצה"ל / משטרת ישראל / שב"ס
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול צוות המונה 5 עובדים ומעלה
  • בריאות תקינה
  • עבר ללא דופי

 

הערות

  • עבודה במשרה מלאה
  • נכונות לעבודה בשעות נוספות ובאירועים חריגים על פי דרישת הממונה
  • השתתפות בכוננות ואירועים עירוניים / אגפיים
  • ייתכן ומועמדים/ות מתאימים/ות יידרשו לעבור מבדקי התאמה והכשרה לתפקיד

 

  • תנאי שכר מעולים!
  • קרן השתלמות מהיום הראשון
  • סביבת עבודה דינאמית וצעירה

 

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: bntomer@jerusalem.muni.il או למסור ידנית לתומר בן ציון, ממונה על ביטחון קהילתי ופרויקטים, בכיכר ספרא, בניין 3, קומה 2-.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 01.03.2023 בשעה 12:00

 

רק פניות מתאימות תענינה.

12/02/2023
למחלקת פיתוח עסקי באגף לקידום עסקים דרוש/ה מנהל/ת עוסקים בתיירות

העוסקים בתיירות הם מנוע צמיחה לעיר ירושלים, בואו לפתח את התפיסה העסקית העירונית שתלווה אותם.

האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים מחפש מנהל/ת תחום עוסקים בתיירות לתפקיד אסטרטגי, לקידום הצמיחה הכלכלית של ירושלים. ירושלים היא אבן שואבת לתיירות פנים וחוץ בהיקפים הולכים וגדלים. לצד המאמץ העירוני להבאת קהלי תיירים בהובלת הרשות לפיתוח ירושלים יש לפתח את המפגש של התיירים עם העסקים בעיר בכלל ועם העוסקים בתחום התיירות בפרט. המפגש הזה הוא הזדמנות ליצר חוויה עירונית שאין שני לה בעולם כלו. מנהל/ת התחום תסייע לבעלי העסקים להתאים את עצמם לשינויים בעולם התיירות.

במסגרת התפקיד יש לנהל מספר פרויקטים, ליזום ולפתח  שיתופי הפעולה של האגף למול גורמים תוך עירוניים וחיצוניים המתמחים בחדשנות עסקית. נדרשת יכולת מחקר לאיתור מגמות עולמיות ומקומיות בתחום ויכולת להציע הצעות חדשניות למדניות המקדמת את התפתחות עירונית עסקית.

תחומי אחריות:

  1. גיבוש מענים רלוונטיים לשיפור השירות לתיירות נכנסת תוך עבודה אל מול בעלי עסקים באופן ישיר ועבודה אל מול הרשות לפיתוח ירושלים
  2. יזמת שיתופי פעולה עם גרומים עירוניים, ממשלתיים ובמגזר השלישי והפרטי לטובת בעלי העסקים בעיר
  3. ניהול ופיתוח התוכנית לשיפור השירות, ולפיתוח מענים סינרגטיים בין עסקים בעיר.
  4. ביצוע מחקרים על מגמות עסקיות וגזירת משמעותי לתוכניות העבודה של האגף והשותפים העירוניים השונים.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון חובה
  • ניסיון רלוונטי בתחומי הפיתוח העסקי – יתרון משמעותי.
  • סדר, ארגון תוך כדי תיעדוף משימות.
  • ניהול מספר משימות ופרויקטים במקביל
  • ראש גדול, יצירתיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת להוביל תהליכים תוך נקיטת יוזמה.
  • היכרות עם השלטון המקומי – יתרון.

 

מיקום המשרה: עיריית ירושלים

היקף המשרה: משרה מלאה

כניסה לתפקיד: מיידי

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל nir_za@jerusalem.muni.il

ההעסקה באמצעות חברת אריאל

23/01/2023
דילוג לתוכן