דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת מרכז צעירים במזרח ירושלים

מטרת התפקיד: ניהול ופיתוח מרכז הצעירים במזרח ירושלים

כפיפות: מנהל רשות הצעירים

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

  • הובלה ויישום תכנית העבודה במסגרת האסטרטגיה העירונית בתחומי חיים מעולמם של הצעירים בעיר (כגון השכלה, תעסוקה, קריירה, חיזוק קהילות צעירים, אוכלוסיות מיוחדות, יזמות ואקטיביזם חברתי)
  • ניהול משותף של המבנה של מרכז אינאר ביחד עם אגף חברה
  • ניהול בפועל לרבות גיוס, הכשרה, ליווי והנחית צוות העובדים
  • ניהול הקשר עם השותפים השונים ברמה העירונית ובכלל
  • פיתוח משאבים- בקשות לקרנות, עבודה עם שותפים
  • ניהול תקציב
  • פיתוח אסטרטגיות למיצוב המרכז כמוקד לצעירים במרחב העירוני והגדלת החשיפה לפעילויות הקיימות בו
  • פיתוח מענים בתחום התעסוקה והלימודים לאוכלוסיית הצעירים
  • קשרי קהילה עם קהילות צעירים וקליטת קהילות צעירים בעיר לרבות קידום ותמיכה בקהילות קיימות וחיבור הקהילות לפעילות חברתית בשכונות ובעיר
  • תמיכה ביזמות, לרבות יזמות חברתית
  • קיום קורסים, סדנאות וכנסים חברתיים בנושאים שונים

דרישות המשרה:

  1. ידע קודם וניסיון:
  • ניסיון ניהול של 3 שנים לפחות במערכות ציבוריות או מגזר שלישי, כולל ניהול עובדים ופרוייקטים חברתיים
  • היכרות מעמיקה עם אוכלוסיית הצעירים, לרבות החברה האזרחית, מנהלים קהילתיים, עמותות, קהילות צעירים וכו'
  • ידע וניסיון בניהול שותפויות
  • היכרות עם עולם התעסוקה והמעורבות החברתית- יתרון
  • היכרות עם עולם השיווק, הפרסום והדיגיטל- יתרון
  • שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת, לרבות תכנות האופיס, דרייב ואינטרנט
  • ניסיון מוכח בניהול תקציב ובקרה- יתרון
  • ניסיון בעבודה עם מתנדבים – יתרון
  • תואר ראשון רלוונטי
  • תואר שני – יתרון
  • קורסים והכשרות מקצועיות: קורסים בניהול, הדרכה ,יעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות , אימון – יתרון

 

  1. כישורים ויכולות:
  • יכולת הובלת צוות מקצועי, הנחייה, הדרכה ופיתוח
  • יכולת ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
  • תודעת שירות גבוהה
  • הבנה מערכתית מפותחת
  • יכולת עבודה בסביבה רב תרבותית
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות
  • הנעה עצמית
  • תקשורת בין אישית גבוהה
  • עמידה בלחצים

 

תנאי עבודה:

  • מיקום: מרכז צעירים אינאר: דרך שועפט 114 ו / בכל מקום בו תידרש נוכחותו לצורך קידום צרכי המרכז ופעילותו והכל בהתאם להנחיות הממונה.
  • אחוזי משרה: מלאה
  • שעות עבודה: נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות

קורות חיים יש לשלוח אל: drushim@young-jerusalem.org.il עד ליום חמישי 21.03.24 בשעה 16:00

 

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

20/03/2024
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מ"מ רכז/ת גביה ואכיפה בבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים

תחילת עבודה:  מיידית

משרה זמנית תיתכן אופציה להארכה

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לקהל הפונים לביהמ"ש ביניהם:

שופטים, תובעים, עורכי דין ונאשמים. גביית תשלומים, קידום ופיתוח מערכת כספית ממוחשבת של ניהול קנסות המוטלים בבית המשפט, ניתוח וטיוב נתונים, ייזום וביצוע פעולות לאיתור חייבים לצורך הפעלת הליכי אכיפה, ריכוז תחום פניות בנושא גביה וסיוע למנהל בפרויקטים מיוחדים המתנהלים במחלקה.

דרישות התפקיד:

  • תעודת בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון – יתרון
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת גבוהה בעבודה בצוות
  • יכולת עמידה מול קהל וייצוגיות
  • ידע וניסיון במתן שירות וביישומי אופיס
  • רצוי ניסיון בעבודה עם מערכות גביה ו/או מערכות משפטיות
  • ניסיון בעבודה מול משרדי הממשלה ורשויות מקומיות – יתרון
  • היקף המשרה: מלאה
  • מקום העבודה: שבטי ישראל 7 , ירושלים

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

לפרטים נוספים אודות המשרה ניתן להתקשר לטל: 02-6295395   

כתובת מייל לשליחת קו"ח :  gmdana@jerusalem.muni.il

ניתן לשלוח עד לתאריך 31.12.2023

 

25/12/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מ"מ לחופשת לידה- מנהל/ת פרויקט להדרכות בטיחות ומתן שירות נגיש

 

במחלקת הדרכה, אגף פיתוח הון אנושי בעיריית ירושלים

למשרה מלאה ומיידית.

 

מטרת התפקיד:

ניהול תכנון פיתוח והפעלת פרויקט תכניות הדרכה לבטיחות בעבודה ובתעבורה והדרכות למתן שירות נגיש לעובדי העירייה, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.

 

תחומי אחריות:

  • סיוע לממונה בהכנת תכניות עבודה בתחום הפיתוח וביצוע הדרכות שבאחריותו, תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התכניות ועדכון תכניות העבודה עפ"י הצרכים השוטפים, תקציב, לוחות הזמנים ו/או עפ"י מדיניות משאבי אנוש, הסקת מסקנות ולקחים שעולים במסגרת עבודת המחלקה, והעברתן לממונה;
  • סיוע לממונה בפיתוח כלים ותשתיות בכל הנוגע לתכניות הדרכה שבאחריותו, לרבות תכניות מקוונות, פיתוח עזרי למידה (לומדות, סרטונים, חומרי הסברה וכו'), בתיאום עם גורמים מקצועיים רלוונטיים;
  • ביצוע וליווי תכניות הדרכה שבאחריותו לעובדי העירייה (הכולל: תיאום מועדים ומיקום, שיבוץ המשתתפים, וידוא הגעה ותיאום לוגיסטי), תוך בקרה אחרי יישומן בהתאם ליעדים, ללוחות הזמנים שנקבעו ולהזמנות העבודה ובתיאום עם אשכולות משאבי אנוש וגורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.
  • עדכון מאגר מידע בכל הקשור לתכניות ההדרכה שבאחריותו, לרבות איסוף, ריכוז עיבוד וניתוח נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה.
  • פרסום הפרויקטים שבאחריותו, כולל איסוף וריכוז נתונים, ניסוח ידיעות ומידע והעברתן לפרסום הגורמים העירוניים המתאימים כגון: הרשות לאיכות השירות, אגף דוברות והסברה וכו';
  • ביצוע הזמנות עבודה במידת הצורך וכן ריכוז וטיפול בחשבונות ובתשלומים, תוך ניהול מעקב אחר ביצוע התשלום;
  • השתתפות בישיבות, בוועדות ובפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים, בכל הקשור לתחומי עבודתו, בהתאם להנחיית הממונה;
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.

 

כפיפות: לממונה על ההדרכה.

דרישות המשרה:

דרישות מקצועיות:      תעודת בגרות מלאה/ תואר אקדמי* יתרון

ניסיון של שנתיים לפחות בליווי וקידום פרויקטים, רצוי בתחומי ההדרכה;

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד

(Word, Excel, Outlook);

Excel   ברמה גבוהה.                             

כישורים ומיומנויות:    יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום;

יכולת עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה;

יכולת ליצירת תקשורת בין אישית טובה;

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי;

כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות;

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה;

כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים;

ידיעת שפות:              עברית – על בורייה;

רצויה ידיעת שפות נוספות.

 

הערות:

  •  תחילת עבודה מיידית
  • צפי תקופת העסקה: כ-6 חודשים עם אופציה להארכה.
  • המועמד/ת יידרש לעבור בחינת ידע ב-excel.
  • יש לצרף קורות חיים ותעודות רלוונטיות.
  • תתכן אפשרות להעסקה בשעות נוספות בכפוף לאישור הממונה ובהתאם לצורך.
  • בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.
  • רק פניות מתאימות תענינה

 

קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים יש להגיש עד ליום רביעי, 14.12.23 בשעה 16:00 למייל  glrachel@jerusalem.muni.il.

 

12/12/2023
לחברה העירונית דרוש\ה: רכז\ת ביטחון וחירום רובעי באגף חירום וביטחון של עיריית ירושלים

 

אחריות על ניהול מערך החירום ברובע הרלוונטי, ריכוז וטיפול בנושאי הביטחון הקהילתי בשכונות הרובע.

ניהול ממשקים מקצועיים מול יחידות עירוניות, מנהלים קהילתיים, משטרת ישראל וגופי החירום השונים.

 

דרישות התפקיד:

* אזרח/ית ישראלי/ת או תושב/ת קבע בישראל.

* מלאו לו/ה 25 שנה.

* שירות מלא בצה"ל / משטרה.

* בוגר/ת קורס פיקודי בצה"ל /משטרה/שב"כ/שב"ס/מלמ"ב או בעל/ת ניסיון של 3 שנים רצופות לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו להגשת המועמדות, בעיסוק בתחום הביטחון או האבטחה.

* 12 שנות לימוד.

* רישיון נהיגה לרכב בדרגה B  ומעלה ובעלות על רכב פרטי.

* בעל/ת נתונים מתאימים לשאת נשק בהתאם לחוק כלי ירייה.

 

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: bntomer@jerusalem.muni.il

או למסור אותם בעיריית ירושלים, אגף חירום וביטחון, כיכר ספרא, בניין 10, קומה 3 לממונה על ביטחון קהילתי, תומר בן ציון.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ariel-jer.org.il

מועד אחרון להגשת מועמדות: 21.12.2023 בשעה 12:00.

 

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

 

10/12/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה נציג/ה שרות מקוון באגף לשירות עירוני

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה נציג/ה שרות מקוון באגף לשירות עירוני

‎עבודה במשרה מלאה, בסביבת עבודה ממוחשבת מול קהל מגוון.

דרישות:
שליטה בכל תכנת אופיס + תפעול מחשב

קליטה מהירה
תודעת שרות גבוהה

ניסיון במתן שרות פרונטלי

עברית על בוריה.

‎יכולת עבודה בסביבה עבודה דינמית ולעיתים אינטנסיבית.

 

קו״ח יש לשלוח למייל : ggorly@jerusalem.muni.il

 

 

26/11/2023
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות במרכז שירות וחדשנות אבו טור, מחלקת איכות השירות, עיריית ירושלים (לתרגום לערבית ראה מטה)

 

היקף המשרה- מתכונת עבודה שעתית בהיקף של כ- 180 שעות חודשיות.

ימים א'-ה' 8:00-16:30, עם נכונות לעבודה בשעות נוספות.

תקופת ניסיון של ארבעה חודשים.

 

העבודה כוללת:

  • מתן שירות לתושבי מזרח העיר במיצוי זכויות והגשת בקשות מקוונות לשירות העירייה ושירותי ממשלה.
  • ליווי תכניות חברתיות קהילתיות במרכז.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לתושבי מזרח ירושלים.

 

דרישות:

  • שליטה מלאה ביישומי מחשב Word, Excel, Outlook.
  • אחריות וראש גדול
  • יכולת עבודה מדויקת תוך שימת לב לפרטים
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת סדר וארגון גבוהה
  • יכולת למידה.
  • שליטה מלאה בשפות עברית וערבית : כתיבה וקריאה.

 

העבודה מתקיימת בסביבת עבודה נעימה

תחילת עבודה: מיידית

פרטים ליצירת קשר: ghsalah@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

 

 

لشركة البلدية أريىيل مطلوب مندوبين/ات خدمة 

في مركز أبو طور للخدمة والابتكار، قسم جودة الخدمة، بلدية القدس


حجم الوظيفة – تنسيق عمل بالساعة يبلغ حوالي 180 ساعة شهريًا.

أيام الأحد-الخميس من الساعة 8:00-16:30، مع الاستعداد للعمل الإضافي.

فترة تجريبية لمدة أربعة أشهر.

 

الوظيفة تشمل:

  • تقديم الخدمة لسكان شرق المدينة من خلال تحصيل الحقوق وتقديم الطلبات إلكترونيا إلى دائرة البلدية والخدمات الحكومية.
  • مرافقة البرامج الاجتماعية المجتمعية بالمركز.
  • استقبال الجمهور والرد على المكالمات الهاتفية لسكان شرقي القدس.

 

المتطلبات:

  • معرفة كاملة بتطبيقات الكمبيوترWord, Excel, Outlook.
  • المسؤولية ورأس منفتح
  • القدرة على العمل بدقة مع الاهتمام بالتفاصيل
  • علاقات شخصية جيدة والقدرة على العمل بشكل مستقل وداخل فريق عمل
  • قدرة عالية على الترتيب والتنظيم
  • القدرة على التعلم.
  • إجادة اللغة العبرية والعربية بشكل كامل: الكتابة والقراءة.

 

يتم العمل في بيئة عمل ممتعة

بدء العمل: فوري

معلومات الإتصال: ghsalah@jerusalem.muni.il

الإعلان مخصص للنساء والرجال على حد سواء.

سيتم النظر في الطلبات المناسبة فقط.

 

 

 

 

28/09/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש\ה רכז\ת ביטחון וחירום רובעי

אחריות על ניהול מערך החירום באחד מהרובעים של העיר ירושלים, ריכוז וטיפול בנושאי הביטחון הקהילתי בשכונות הרובע, ניהול ממשקים מקצועיים מול יחידות עירוניות ומול מינהלים קהילתיים, משטרת ישראל וגופי החירום השונים.

דרישות התפקיד:

* אזרחות ישראלית או אישור תושבי/ות קבע בישראל.

* מלאו לו/ה 25 שנה.

* בוגר/ת שירות מלא בצה"ל / משטרה

* בוגר/ת  קורס פיקודי בצה"ל /משטרה/שב"כ/שב"ס/מלמ"ב או בעל/ת ניסיון של 3 שנים רצופות לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו להגשת המועמדות, בעיסוק בתחום הביטחון או האבטחה.

* 12 שנות לימוד

* רישיון נהיגה לרכב בדרגה B  ומעלה ובעלות על רכב פרטי.

* בעל/ת נתונים מתאימים לשאת נשק בהתאם לחוק כלי ירייה.

 

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: bntomer@jerusalem.muni.il

או למסור אותם בעיריית ירושלים, אגף חירום וביטחון, כיכר ספרא, בניין 10, קומה 3 לממונה על ביטחון קהילתי, תומר בן ציון.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ariel-jer.org.il

 

מועד אחרון להגשת מועמדות: 20.08.2023 בשעה 12:00.

רק פניות מתאימות תענינה.

המודעה פונה אל גברים ונשים כאחד.

 

06/08/2023
לחברה העירונית אריאל דרושה דרוש/ה מנהל/ת חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים

החברה העירונית אריאל מחפשת מנהל/ת חדשנות ודיגיטל באגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים לתפקיד מרתק, בחזית העשייה למען העסקים בירושלים.

 

תחומי אחריות:

  1. אחריות כוללת על המענים העירוניים בתחום החדשנות והדיגיטל. כתיבת וביצוע של תוכניות עבודה וניהול התקציבי.
  2. ליזום שיתופי פעולה עם גרומים עירוניים, ממשלתיים ובמגזר השלישי והפרטי לטובת בעלי העסקים בעיר.
  3. ניהול ופיתוח התוכנית "ירושלים של דיגיטל" להקמת אתרים עבור בעלי עסקים ירושלים בשיתוף עם מוסדות ההשכלה הגבוהה בעיר.
  4. פיתוח כלים דיגיטליים לשיווק המרחב העסקי.
  5. פיתוח תחום המענים ליזמים, בניית מתודולוגיה, פיתוח "מסע יזם" ויצירת תוכניות ומנעים לעידוד היזמות בעיר.
  6. ביצוע מחקרים על מגמות טכנולוגיות וגזירת המשמעות לתוכניות העבודה של האגף והשותפים העירוניים השונים.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון רלוונטי בתחומי חדשנות ודיגיטציה – יתרון משמעותי.
  • הכרת מערכת אנליטיקס, ווורדפרס – יתרון
  • סדר, ארגון תוך כדי תיעדוף משימות.
  • ניהול מספר משימות ופרויקטים במקביל
  • ראש גדול, יצירתיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת להוביל תהליכים תוך נקיטת יוזמה.
  • היכרות עם השלטון המקומי – יתרון.

מיקום המשרה: עיריית ירושלים

היקף המשרה: משרה מלאה

כניסה לתפקיד: אוגוסט 23

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל nir_za@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לגברים ונשים.
ההעסקה באמצעות חברת אריאל. רק פניות מתאימות תענינה.

15/06/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנתח/ת נתונים בתחום השירות במינהל אסטרטגיה וחדשנות של עיריית ירושלים

ניתוח נתונים בתחום השירות

 

מטלות עיקריות:
• שליפה ועיבוד מידע ונתונים ממערכות מידע עירוניות: CRM, ASPIRE ועוד
• יצירת דוחות באמצעות אקסל ו- POWER BI
• יצירת כלים ניהוליים ותובנות מהנתונים

דרישות המשרה:
• השכלה בתחום תעשייה וניהול /מדעי החברה/ סטטיסטיקה/ניתוח נתונים
• אקסל – חובה – שימוש בתוכנת אקסל ברמה גבוהה
• רצוי ניסיון קודם בעבודה עם נתונים
• הכרות עם CRM – יתרון
• כושר הבעה בכתב ובע"פ
• יחסי אנוש טובים – יכולת לנהל קשרי עבודה וקשרי לקוחות טובים
• סדר וארגון בעבודה, דגש על דיוק נתונים

 

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

העסקה דרך החברה העירונית אריאל

שעות עבודה: ימים א'-ה' בין השעות – 08:00-15:00

לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים לדואר האלקטרוני

מייל ליצירת קשר bfpolina@jerusalem.muni.il

 

רק פניות מתאימות תענינה

 

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת פרוייקטים בתחום עסקים חברתיים

 

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת פרויקטים בתחום עסקים חברתיים עבור האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים. התפקיד כולל ליווי שוטף של הקהילה העסקית-חברתית בעיר, ייזום והובלה של פרויקטים בסדרי גודל משתנים לקידום התחום בעיר, פעולה ותיאום מול הגורמים העירוניים והארציים, יצירת שיתופי פעולה ועוד.

דרישות התפקיד:

היכרות עם תחום העסקים החברתיים והשיתופיים, ועם הזירה הירושלמית בפרט

ניסיון בהובלה וניהול של עסק חברתי בירושלים – יתרון משמעותי

ניסיון בהנחיית קבוצות- יתרון

ניסיון בעבודה במגזר ציבורי או שלישי- יתרון

נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות

כישורים בין אישיים מעולים, תושייה ויכולת הובלה עצמאית

היכרות עם העולם העסקי והיזמי

דגשים נוספים:

מוקד העבודה של הרכז/ת יהיה ממשרדי האגף לקידום עסקים בכיכר ספרא.

עבודת הרכז/ת בכפיפות למנהל מחלקת פיתוח עסקי באגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.

ההעסקה דרך החברה העירונית "אריאל"

 

 

את קורות החיים יש לשלוח אל rotem_rog@jerusalem.muni.il

יש לציין בנושא עבור "משרת רכז/ת פרויקטים בתחום עסקים חברתיים". רק פניות מתאימות תענינה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

אחוז המשרה: 50% עם אופציה למשרה מלאה.

 

לפרטים נוספים ושאלות ניתן לפנות בטלפון 052-6771015 או במייל- rotem_rog@jerusalem.muni.il

14/06/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת רובע עסקי אזורי באגף לקידום עסקים

דרישות התפקיד:

  • ניהול, ייזום וקידום הפיתוח העסקי באזור
  • בניית תכנית עבודה שנתית וחצי שנתית לאזור
  • קידום קהילות עסקים המייצג את הסוחרים והאינטרסים של האזור העסקי מול גורמים עירוניים וממשלתיים.
  • הכרות מעמיקה והרחבת הקשר עם הלקוחות, תוך תיעוד והעברת כלל המידע הנצבר מהעסקים לגורמים הרלוונטיים בעירייה.
  • ניהול תיק לקוח לעסקים מובילים/ מורכבים (עפ"י החלטת המנהל בשטח)
  • איסוף מידע איכותי מכלל העסקים ואיתור צרכים על פי תכנית מוגדרת מראש
  • מיפוי העסקים ויצירת DATA BASE
  • שיתוף בעלי העסקים בתוכניות פיתוח ובעבודה השוטפת באזור העסקי :
  • ייזום וליווי אירועים:
  • קידום אזורים בעליי פוטנציאל תיירותי ורתימת גורמים ממשלתיים ועירוניים .
  • פיתוח והנגשת "סל כלים" לשיפור ופיתוח העסק
  • ייזום הכשרות וקורסים לבעלי העסקים לפי מאפייני האזור העסקי וצרכיו
  • העמקת השימוש בערוצים דיגיטליים ורשתות חברתיות בעסקים
  • סיוע בתהליכי רישוי לעסקים
  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים חוץ עירוניים ופנים עירוניים להעלאת אתגרים וחסמים מהשטח והגדרת חלופות לפתרונות
  • איתור יזמים/חברות/זכיינות פוטנציאליים לאזור העסקי
  • הובלה ושותפות במיתוג ושילוט מתחמי

דרישות סף:

השכלה: תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה.

יתרון לבעלי/ות תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול.

תואר שני- יתרון.

 

ניסיון:

עדיפות לבעלי ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות של 3 שנים לפחות.

 

כישורים:

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות.
יוזמה, כושר תכנון ופיתוח וכושר ניהול וארגון.
יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי.
כושר מנהיגות וסמכותיות.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים.
יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים.
כושר קיום מגע נאות עם עובדים.

 

** ההעסקה באמצעות חברת אריאל

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

קורות חיים יש לשלוח לרויטל כלימי   klrevital@jerusalem.muni.il

עד ל- 16/05/2023

 

04/05/2023
לחברה העירונית אריאל דרוש/ת מנהל/ת פרויקטים JUNIOR במערכות מידע (אגף מחשוב)
  1. הגדרת צרכי הארגון בפרויקטים הנוגעים למערכות המידע.
  2. הובלת פרויקטים הקשורים למערכות המידע של הארגון.
  3. הטמעה ויישום של כלים מתקדמים ופתרונות מידע ותקשורת בקרב משתמשי הארגון.

השכלה ודרישות מקצועיות

  • ניסיון של שנה בניהול או הטמעת מערכות מידע
  • בוגר/ת קורס ניהול פרויקטים/ ניהול מוצר/ ניתוח מערכות

 

דרישות ניסיון:

  • יוזמה, יכולת אנליטית, יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון
  • התחייבות לשנה לפחות

דרישות נוספות:

שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

 

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: Noa@jerusalem.muni.il

 

המודעה פונה אל נשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

03/05/2023
דילוג לתוכן