דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
דרוש/ה מנהל/ת פרסום החלפה לחל"ד לחצי שנה

דרוש/ה מנהל/ת פרסום החלפה לחל"ד לחצי שנה.

 

לגוף ציבורי מוכר דרוש/ה מנהל/ת פרסום החלפה לחל"ד לחצי שנה.

תחילת עבודה בפברואר.

 

התפקיד כולל:

ניהול תקציב מחלקה ותקציבי פרויקטים שונים

הוצאה לפועל של קמפיינים, כולל עבודה צמודה לסטודיו ולספקים שונים

עמידה בלוחות זמנים צפופים

ניהול משרד יחסי הציבור וסוכנות הדיגיטל. תכנון עבודה משותף תוך הקפדה על ערכי החברה

עדכון תכנים באתרים השונים

הכנת מצגות והפקות פרסום נוספות לצרכי החברה

 

דרישות התפקיד:

ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתפקידי שיווק ופרסום, עדיפות לניסיון ממשרד פרסום או חברת הפקה

יכולת ביצוע משימות יעילה

תשומת לב לפרטים הקטנים

אהבה לתחום הפרסום, חשיבה יצירתית

נכונות למשרה מלאה מאומצת.

 

נא לשלוח קורות חיים לכתובת המייל: ranit@ariel.org.il

עד לתאריך 23.1.25.

 

19/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים
:

משרה מלאה בממוצע של 180 שעות חודשיות
ימי עבודה: א'-ה'
שעות עבודה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00

עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

דרישות המשרה:

  • ניסיון במתן שירות;
  • עברית – על בוריה;
  • רצויה ידיעת שפות נוספות;
  • כישורי מחשב;
  • שירותיות;

תיאור התפקיד:

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.

תחומי אחריות:

  • טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
  • מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
  • גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל(
יש לשלוח קורות חיים למייל shyehonatan@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

07/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מתאם/ת תהליך רישוי עסקים במינהל אסטרטגיה וחדשנות, אגף לקידום עסקים

ריכוז,  קידום וליווי תהליכי רישוי עסקים לצורך הנפקת רישיונות עסק בעיר, תוך מתן שירות לציבור הרחב ולגורמים פנים וחוץ עירוניים שוני,  עפ"י חוק רישוי עסקים התשכ"ח- 1968, תיקוניו ותקנותיו ובהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.

תחומי אחריות:

  • ריכוז וקידום בקשות רישוי עסק המוגשות למחלקה, ומתן טיפול ראשוני בהליכי רישוי עסקים, בהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.
  • ניהול מעקב אחר חוות דעת לקבלת רישיון, הניתנות ע"י הגורמים הקבועים בחוק וטיפול בתיקי העסק בהתאם לחוות הדעת ולקריטריונים מקצועיים.
  • קבלת בקשות לחוות דעת מקדמית לרישוי עסק, מעקב אחר הטיפול בחוות הדעת ומתן תשובה לפונים בהתאם לקביעת הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, עפ"י נהלים עירוניים והנחיות הממונה.
  • מתן מענה וטיפול בפניות או תלונות, בקבלת קהל, טלפונית ובכתב, המתקבלות מבעלי עסקים ומגורמים שונים בנוגע לתהליכי רישוי עסק, בתיאום עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, בהתאם לחוקים ולנהלים רלוונטיים ובתיאום עם הממונה.

דרישות המשרה:

  • דרישות מקצועיות:    

ניסיון של שנתיים לפחות בקידום פרויקטים או בקידום תהליכים, רצוי בתחום רישוי עסקים.

רצוי קורס מתקדם ולימודי עדכון בנושא רישוי עסקים (שלב א)

ידע וניסיון בעבודה עם סביבה ממוחשבת.

  • כישורים ומיומנויות:  

כושר ארגון ותיאום.

אמינות ומהימנות אישית.

תודעת שירות גבוהה.

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.

כושר עמידה בלחצי עבודה.

כושר קיום מגע נאות עם עובדים וקהל.

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח.

  • ידיעת שפות :              

עברית – על בורייה.

רצויה ידיעת השפה הערבית ו/או שפות אחרות.

 

קו"ח יש לשלוח לידי גב׳ ליאת כהן בכתובת מייל  cohliat@jerusalem.muni.il

לציין בנושא " מתאם/ת תהליך רישוי".

  • ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.
  • המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.
  • העבודה באגף קידום עסקים במחלקה לרישוי עסקים.

רק פניות מתאימות תענינה

01/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית זמני/ת לשילוט ופרסום במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

מיקום המשרה: מרכז ירושלים

היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה הינה זמנית למשך 6 חודשים – החברה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.

תיאור כללי:

המחלקה לשילוט ופרסום חוצות אחראית על הסדרת, ניהול ובקרת תחומי השילוט ופרסום החוצות ברחבי העיר ירושלים בהתאם לחוק העזר לירושלים (שילוט), התש"פ- 2019.

בתוך כך, המחלקה עוסקת בהסדרת מדיניות השילוט ופרסום החוצות בהתאם לחוק עזר, טיפול בפניות בעלי עסקים לרבות קבלת קהל פרונטלית וביצוע גביית אגרות שילוט.

התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן:

  • קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק
  • גביית כספים – הסדרת תשלומי אגרות שילוט, פניה יזומה לבעלי עסקים חייבים וביצוע גביה טלפונית, מעקב אחר גבייה
  • מתן מענה לפקחים – מתן מענה לשאלות פקחים בעת ביצוע תפקידם בנוגע לאכיפת רישיונות שילוט מול בעל העסק.

דרישות לתפקיד –

  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, תוכנת office על בוריה
  • יתרון ידע וניסיון בניהול כספים: גבייה / עריכת חשבונות / קורסי כלכלה
  • יתרון להכשרה מקצועית מוכחת בתוכנות גרפיקה, ידע בעיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות בתוכנת פוטושופ
  • ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי/ות שפות נוספות
  • ניסיון במתן שירותים פרונטליים
  • יתרון להכשרה מקצועית ו/או ניסיון מוכח בעבודה / לימודים בתחום שילוט ופרסום חוצות ב- 3 שנים האחרונות

במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש  לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני וביצוע סיורים וביקורים בבתי עסק בהתאם לצורך.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il

מועד אחרון להגשת מועמדות 15/01/2025

רק פניות מתאימות תענינה

 

30/12/2024
לחברת אריאל – חברה לניהול קריית ספורט, תרבות ופנאי בירושלים בע"מ דרוש/ה מנהל/ת אצטדיון טדי (100% משרה)

לחברת אריאל – חברה לניהול קריית ספורט, תרבות ופנאי בירושלים בע"מ
דרוש/ה מנהל/ת אצטדיון טדי
(100% משרה)

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד, המסמך מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות 

  1. תיאור המשרה- מנהל/ת אצטדיון טדי.
  2. כפיפות- מנכ"ל החברה העירונית אריאל – נתון לשינוי בהתאם למבנה ארגוני.
  3. היקף משרה -100% .
  4. תיאור התפקיד: ניהול, תפעול ותחזוקה של אצטדיון טדי.


תחומי אחריות עיקריים:

אחריות להפעלתו השוטפת והתקינה של האצטדיון ומתקניו, על מערכותיו השונות.

  • הכנת תכניות עבודה תקופתיות, שנתיות ורב – שנתיות ותקציב לניהול המתקן, בהתאם למדיניות החברה. הצגתן לאישור המנכ"ל, עדכון התוכניות עפ"י צרכים ושינויים שוטפים וכן פיקוח על ביצוען.
  • אחריות על אינוורטר האצטדיון ועל הרכוש והציוד בו.
  • קיום וניהול קשרים עם גורמי חוץ בארץ וכן גורמים בינלאומיים (התאחדות לכדורגל, הנהלת הליגה, משטרת ישראל וכיו"ב) וכן עם גורמים פנימיים הקשורים לחברה ולעירייה.
  • השתתפות ונוכחות בפועל לאורך כל המשחקים והאירועים המרכזיים המתקיימים באצטדיון.
  • אחריות על ניהול וביצוע של עבודות פיתוח ושיפוץ של האצטדיון אל מול מנהלי פרויקטים, אדריכלים ויועצים חיצוניים.
  • אחריות על ניהול תקציב האצטדיון כחלק מתקציב החברה ואל מול עיריית ירושלים.
  • ליווי ומתן שירות למחלקות אחרות בחברה בכל הקשור לאירועים, מופעים וכל פעילות שמתקיימת ע"י החברה באצטדיון וע"י גורמי הפקה חיצוניים, תוך פיקוח ובקרה.
  • אחריות מלאה על פעילותן ותקינותן של כל מערכות האחזקה באצטדיון, בתיאום עם כל הגורמים ונותני השירותים.
  • ניהול מערך ההסכמים מול נותני השירותים בתחומי התחזוקה, אישור וחידוש הסכמים וחוזים מול שוכרים ולקוחות כולל שימוש בתוכנית ניהול מתאימה.
  • אכיפת הסכמים, טיפול במחלוקות ואחריות לאישור תשלומים וגביית חובות.
  • הפעלת והנחיית הקבלנים הנותנים שירות במתקן, תוך ליווי, בדיקה ואישור כל שלבי ביצוע העבודות ופתרון בעיות שוטפות וחריגות המתעוררות בשטח בהתאם ללוח זמנים, טיב העבודה ותנאי החוזה.
  • אחריות על כל נושא הבטיחות במתקן בהקשר של כלל עובדי האצטדיון נותני השירות לרבות הגדרת הנחיות ברורות בהתאם ואחריות על אכיפתן.
  • ניהול, פיקוח ובקרה של צוות העובדים הכפופים לו בהתאם לנהלי החברה והנחיות המנכ"ל.
  • אחריות ושמירה על ניקיונו של המתקן לפני, בזמן ואחרי פעילות בשטח האצטדיון (משחקים, אירועים) באמצעות חברה נותנת השירות.
  • קשר הדוק אל מול אגודות הספורט הפועלות באצטדיון לצורך עבודה שוטפת ושיפור השירות למשתמשים ולקהל כולל טיפול במחלוקות וגביית כספים עפ"י הסכמים.
  • הכנה ואחריות על חוזים והסכמים מול כלל המשתמשים במתקן וביניהם אגודות הספורט.
  • אחריות על גביית דמי שימוש ממשתתפים, מספקים ושוכרים בשטחי המסחר של האצטדיון בהתאם לחוזים וההסכמים.
  • אחריות כוללת על נראות האצטדיון מבפנים ובחוץ ובכלל זה חניונים צמודים, חנויות, שטחי מסחר קיימים ועתידיים.
  • קשר ומתן שירות ללקוחות מרכז הספורט הירושלמי הממוקם בצד המזרחי של האצטדיון בתיאום מול מנהל המתחם
  • אחריות על תחום הפרסום והמיתוג בשטחי האצטדיון אל מול המפרסמים ובהתאם למדיניות החברה וההסכמים אל מול המפרסמים.
  • שיווק וניהול המתחם המסחר בצד הצפוני של האצטדיון, תחזוקת המתחם, קשר אל מול יזמים מפעילים, הסכמים, חוזים, גבייה, דמי ניהול וכל הנדרש להפעלה ראויה של המתחם.
  1. תנאי סף:
  • בעל/ת תואר ראשון המוכר ע"י המל"ג, עדיפות תינתן לבעלי תואר ראשון באחד המקצועות הבאים: הנדסה / כלכלה / מינהל ציבורי / תואר אקדמאי אחר בתחום עיסוקה של החברה.
  • בעל ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות ב- 10 שנים האחרונות (2014-2024) בניהול ואחזקת מתקנים גדולים ו/או מתקני ספורט במישרין או בעקיפין.
  1. דרישות נוספות:
  • רקע בתחום הספורט.
  • ניסיון בניהול ישיר של צוות עובדים.
  • ניסיון בהפעלה וניהול ספקים ונותני שירות.
  • יכולת כתיבת תכניות עבודה בתחום התפעול והתחזוקה.
  • יכולת הכנה וניהול תקציב של מתקן גדול.
  • ניסיון בתהליך קבלת רישיון עסק.
  • כושר ניהול משא ומתן.
  • יכולת ניסוח בכתב ובע"פ.
  • שליטה בשפה האנגלית – דיבור, קריאה וכתיבה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • בוגרי קורס אחזקת מתקנים ו/או קורס ניהול בתחום הספורט המוכר ע"י וינגייט – יתרון משמעותי.
  • עבודה מול מערכות עירוניות – יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול מערכות מידע – יתרון.
  • תעודת נאמן בטיחות – יתרון.
  • שליטה בתוכנות רכש ובקרה – יתרון.

הערות :

  1. כפיפות – מנכ"ל החברה העירונית אריאל- עשוי להשתנות בהתאם למבנה ארגוני.
  2. העבודה מתבצעת גם בשעות בלתי שגרתיות, בהתאם לצרכי המערכת והנחיות המנכ"ל.
  3. המציע יצרף את כל התעודות הנדרשות להוכחת עמידתו בתנאים.
  4. המציע יצרף קורות חיים, והמלצות.
  5. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה:

הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

את כל מסמכי המועמדות יש לשלוח עד ליום ה'  23/01/2025  בשעה 16:00
לדואר אלקטרוני:
ranit@ariel.org.il   בציון שם המשרה- מנהל/ת אצטדיון טדי

 

 

דרוש מנהל חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים

החברה העירונית אריאל מחפשת מועמד/ת לתפקיד מרתק, שמשלב חדשנות, יזמות ודיגיטל למען העסקים בירושלים.

תחומי אחריות: 

חדשנות ויזמות:

  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור התקשורת והשירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות בקידום עסקים ושילובן בפעילות האגף.

קידום דיגיטלי:

  • פיתוח כלים דיגיטליים לקידום ושיווק המרחב העסקי בירושלים.
  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור תקשורת ושירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות ושילובן בפעילות האגף.

דברור וקידום מידע:

  • ניהול הפצת מידע על פעילויות, הטבות ותכניות של אגף קידום עסקים לבעלי העסקים בעיר.
  • עדכון ותפעול שוטף של ערוצי תקשורת: קבוצות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
  • כתיבה ועריכת תוכן שיווקי מותאם לבעלי עסקים ולתושבי העיר.
  • ייזום פעילויות דיגיטליות להגברת מעורבות ושיתוף המידע.

מועדון “ירושלמי״:

סיוע לעסקים בכל מה שקשור למועדון ירושלמי, יצירת שיתופי פעולה וקידום יוזמות לקהילה העסקית.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון משמעותי בתחומי חדשנות, דיגיטציה וניהול רשתות חברתיות – יתרון משמעותי.
  • מיומנויות כתיבה שיווקית ותוכן מקצועי ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים – יתרון.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעד ף משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים תוך יוזמה ויצירתיות.

 

מיקום המשרה: עיריית ירושלים

 היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה פונה באופן שווה לנשים וגברים.

hnshiran@jerusalem.muni.il :ניתן לשלוח קו"ח למייל

רק פניות מתאימות תענינה.

 

08/12/2024
לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה!

אנחנו מחפשים אנשי/נשות צוות מוכשרים ומסורים
לעבודה במשמרות עד לסוף חודש ינואר.

בואו להנות מעבודה בסביב ה צעירה, דינמית ומאתגרת בעולם ההפקות והאירועים
וללמוד מחוויית עבודה מקצועית.
העבודה תכלול תפעול של האתר, ניהול קהל המבקרים
ושירות למבלים במתחם מקצועי ומרשים.

אם אתם /אתן אנשים אנרגטיים, טובים עם אנשים ובעלי רצון ללמוד ולצמוח,
זו הזדמנות בדיוק בשבילכם!

המשרה מיועדת לגילאי 16 ומעלה ולתחילת עבודה מיידית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים.

לפרטים ולשליחת קורות חיים, נא לפנות ל: PRODUCTION@ARIEL.ORG.IL

הצטרפו והגיעו לעבודה באווירה הייחודית של בילוי על הקרח.
רק פניות מתאימות תענינה.

 

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת פרויקטים בתחום עסקים חברתיים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת פרויקטים בתחום עסקים חברתיים עבור האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
התפקיד כולל ליווי שוטף של הקהילה העסקית-חברתית בעיר, ייזום והובלה של פרויקטים בסדרי גודל משתנים לקידום
התחום בעיר, פעולה ותיאום מול הגורמים העירוניים והארציים, יצירת שיתופי פעולה ועוד.

דרישות התפקיד :
היכרות עם תחום העסקים חברתיים והשיתופיים בפרט ועם הזירה הירושלמית בפרט .
ניסיון בהובלה וניהול של עסק חברתי בירושלים – יתרון .
ניסיון בהנחיית קבוצות- יתרו ן
ניסיון בעבודה במגזר ציבורי או שלישי- יתרון .
כישורים בין אישיים מעולים ויכולת הובלה עצמאית .
היכרות עם העולם העסקי.

דגשים נוספים :
מוקד העבודה של הרכז/ת יהיה ממשרדי האגף לקידום עסקים בכיכר ספרא – בניין 10
עבודת הרכז/ת בכפיפות למנהל האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים .
ההעסקה דרך החברה העירונית "אריאל"

את קורות החיים יש לשלוח אל Kfir_ne@Jerusalem.muni.il
יש לציין בנושא עבור "משרת רכז/ת פרויקטים בתחום עסקים חברתיים".
רק פניות מתאימות תענינה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
אחוז משרה: משרה מלאה

 

02/12/2024
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

תיאור התפקיד:
עזרה למנהל/ת הטכני בהיכל התרבות במילוי התפקיד בכל תחומי האחזקה במתקן לרבות בתחומים טכניים ככל שיידרש. תפעול מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה. סיוע במטלות השוטפות של המנהל הטכני בהיכל התרבות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד:
• ידע מעמיק בסאונד ותאורה
• יכולת לתפעל אירועים סאונד / תאורה
• יכולת למידה ותפעול מערכות מולטימדיה מורכבות
• יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
• אמינות
• יכולת עבודה בצוות
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
• שכר שעתי.

מקום העבודה: היכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל TRAYALA@jerusalem.muni.il
בציון שם המשרה.
פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תענינה.

18/07/2024
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות לעבודה במוקד העירוני

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות
לעבודה במוקד העירוני

המשרה המוצעת הינה עבודה במשמרות
העבודה במרכז ירושלים
שכר של 40 ₪ לשעה
ארוחות מסובסדות.

מטרת התפקיד:
מתן שירות טלפוני לתושבים, טיפול שוטף בפניות ודיווחים המתקבלים במוקד העירוני, ניתוב פניות למחלקות רלוונטיות תוך הנחיית צוותים המטפלים בפניות הציבור בשטח, הזנת נתוני טיפול בפניות תושבים למערכת ממוחשבת ייעודית, מוקדן במרכז מידע בשעת חירום.

דרישות:
יכולת לעבוד בסביבה מוקדית
מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח אישית ומקצועית
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
יכולת לעבוד על מספר משימות במקביל.
שליטה בשפה העברית – על בוריה כולל קריאה וכתיבה
עדיפות לדוברי/ות שפה זרה נוספת ברמת שפת אם

ניסיון מקצועי:
ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני/ פרונטלי
ניסיון בהפעלת צוותי עבודה או עובדים-יתרון
ניסיון בעבודת צוות-יתרון
שליטה מלאה בעבודת מחשב-חובה.
יכולת התבטאות בעברית בע"פ וניסוח בכתב
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניתן לפנות בוואצאפ 054-4784446 או בטלפון קווי: 025483100
קורות חיים יש לשלוח למייל: MRIRIS@JERUSALEM.MUNI.IL

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

11/07/2024
דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב (משרה חלקית) משרה חלקית

דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב(משרה חלקית)
אוהבים לעבוד בסביבה תוססת וליהנות מאווירה של תרבות?
מחפשים עבודה משמעותית שתתרום לקהילה?
חברת אריאל מחפשת עובד/ת אחזקה להיכל תרבות תוסס וצעיר
העבודה במשרה חלקית
בתפקיד זה, תהיה אחראי/ת על:
ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במבנה ובשטחיו החיצוניים.
טיפול בתקלות טכניות.
שמירה על ניקיון וסדר במתחם ההיכל.
סיוע בהכנת האולם לאירועים והופעות.
עבודה בשיתוף פעולה עם צוות ההיכל.
סיוע טכני ככל שיידרש

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בעבודות אחזקה – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה פיזית.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
זמינות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע.
אחריות, אמינות ודיוק.
נכונות ללמוד ולהתפתח.

אנחנו מציעים:

עבודה בסביבה דינמית ותרבותית.
שכר הולם ותנאים סוציאליים טובים.
סיפוק רב מעבודה משמעותית ותורמת לקהילה.
להגשת מועמדות:
Htjer@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

09/07/2024
דרושים/דרושות מסיימי י"ב

מסיימי י”ב?
חברת אריאל מחפשת אתכם!
בואו לעבוד איתנו בפרויקט זמני,

סביבת עבודה צעירה וממוחשבת במרכז ירושלים.
אז מה בעצם אנחנו מחפשים?

בעלי תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת התבטאות טובה בכתב ובעל פה
בעלי 12 שנות לימוד במסלול לתעודת בגרות מלאה
אנגלית טובה

חושבים שיש לכם את זה?
דברו איתנו!
noa.y@ariel.org.il

02/07/2024

This will close in 20 seconds

דילוג לתוכן