דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות העירוני של עיריית ירושלים

המוקד הטלפוני של עיריית ירושלים מספק תמיכה בשירותים מקוונים ומענה מקצועי לפניות בנושאים עירוניים שונים.

מה התפקיד כולל?
•  סיוע לתושבים בשירותים מקוונים
•  מתן מידע ומענה מקצועי למחלקות העירייה
•  עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת

דרישות התפקיד:
  •  תודעת שירות גבוהה
•  יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
•  כושר ביטוי מצוין בע”פ ובכתב
•  יתרון לבעלי ניסיון בשירות לקוחות

📍 משרה קבועה | העסקה דרך חברת אריאל | מתחם העירייה כיכר ספרא
🕒 שעות העבודה:
•  ימים א’, ג’, ה’ – עד השעה 17:00
•  ימים ב’, ד’ – עד השעה 19:00

📩 להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח: bnnoa@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

 

10/03/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מבקר/ת סקרי נכסים ועדכון מידע נכסי

בקרה וטיפול במידע המתקבל מסקרי נכסים ועדכון מידע נכסי של עיריית ירושלים.
משרה מלאה במרכז ירושלים.

תחומי אחריות:

  • בקרת המידע המתקבל מחברות הסקר
  • בדיקת שלמות, דיוק, עקביות ואיכות הנתונים שהתקבלו
  • זיהוי פערים, שגיאות וחוסרים במידע הקיים, המתעדכן מעת לעת ושהתקבל מסקרי נכסים
  • טיוב ועדכון המידע במערכות התפעוליות שבשימוש האגף
  • הקמת משימות לביצוע באגף
  • מעקב תשלומים לחברות בפרוייקט
  • טיוב ועדכון המידע בשיתוף פעולה עם המשתמשים העירוניים
  • סיוע בהטמעת השימוש במערכות הנכסים באגפי העירייה השונים

דרישות סף מקצועיות :

  • חובה תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: גאוגרפיה ו/או משפטים ו/או מערכות מידע ו/או ניהול מידע, או תואר שני בתכנון ערים
  • חובה ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, כולל מערכות אופיס
  • רצוי ידע בתחום המקרקעין (קניין ותכנון)
  • רצוי ניסיון וידע במערכות גאוגרפיות
  • רצוי ניסיון בהזנת נתונים מורכבים במערכות ממוחשבות

כישורים :

  • יכולת ניתוח נתונים וזיהוי שגיאות וחוסרים
  • יכולת ירידה לפרטים ושמירה על דיוק בעבודה עם מאגרי מידע גדולים
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית
  • יוזמה לשיפור וייעול תהליכי עבודה

קורות חיים יש לשלוח לכנרת רמתי למייל  rtkineret@jerusalem.muni.il
עד לתאריך 20.3.2025 שעה 15:00

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

 

לחברה העירונית אריאל דרושים\ות מבקרי/ות שטח

ביצוע ביקורות ומדידות בנכסים באזור ירושלים לצורך אימות נתוני חיוב הארנונה, כולל איתור מחזיקים, בהתאם להוראות החוק, לנהלי ולמדיניות האגף ולהוראות הממונה.


פרטי המשרה:

עבודת שטח עם אופנוע פרטי.
משרה מלאה של 42 שעות שבועיות.

קיימות שלוש משרות פנויות.

העסקה עבור אגף שומה וגבייה באמצעות החברה העירונית "אריאל".

תחומי אחריות של מבקר חוץ

  • ביצוע ביקורות בנכסים לצורך אימות נתוני הארנונה, בחינת בקשות של מוסדות לקבלת פטור מארנונה שהוגשו לאגף עפ"י לוחות זמנים שנקבעו ולפי תוכניות עבודה.
  • הכנה ועריכת דוחות וחוות דעת בעקבות ביצוע הבדיקות והביקורות, הזנת נתונים למערכת הממוחשבת.

כפיפות:

ממונה על המחלקה לעסקים ומוסדות.

מטלות עיקריות:

  • יציאה לשטח וביצוע ביקורות בנכסים עפ"י חוקים ונהלים רלוונטיים ובהתאם להנחיות הממונה.
  • ביצוע ביקורות בנכסים המוחזקים ע"י מוסדות שהגישו בקשה לקבל פטור מארנונה והכנת דוח ביקרות בהתאם לחוזרי משרד הפנים, הוראות החוק והנחיות ממונה.
  • ביצוע ביקורות מתוכננות ויזומות בנכסים לצורך איתור מחזיקים, עדכון חייבים בארנונה ואימות סוג השימוש בנכסים.
  • איסוף וריכוז מידע ונתונים הקשורים לתיקי הנכס שבאחריותו באמצעות ביצוע סיורים וביקורות, עיבודם והזנתם למערכת הממוחשבת שבשימוש האגף.
  • עריכה והכנת דוחות וחוות דעת מקצועית על סמך הממצאים מהביקורות והמדידות שבוצעו בשטח והעברתם לממונה.
  • קיום קשר שוטף עם גורמים פנים וחוץ עירוניים שונים הקושרים לתחומי אחריותו.

דרישות המשרה:

  • אזרח/ית ישראלי/ת או תושב/ת קבע בישראל.
  • מלאו לו/לה 22 שנה.
  • שירות מלא בצה"ל / משטרה – חובה.
  • הצהרת בריאות חתומה ע"י רופא אשר עיין בתיק הרפואי של המועמד/ת (לצורך קבלת הרשאה לנשיאת כלי ירייה).
  • בגרות מלאה – חובה.
  • רישיון נהיגה לרכב בדרגה B ומעלה, בעלות על רכב פרטי/קטנוע /אופנוע.
  • המצאת אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001.
  • מקום מגורים בירושלים וסביבתה.
  • רצויה היכרות טובה של ירושלים והתמצאות ברחובותיה ובמוסדות בולטים בה.
  • ידע בחוקים, תקנות ונהלים בנושא שומה וגבייה.
  • זמינות למשמרת ערב פעם בשבוע בין השעות 12:00 – 19:00 בהתאם לצורכי המערכת.

כישורים ומיומנויות:

  • כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה
  • כושר קיום מגע נאות עם בעלי תפקידים, קהל ומוסדות
  • בריאות תקינה
  • שליטה ביישומי מחשב (OFFICE)
  • יתרון – ידע בקריאת שרטוטים

ידיעת שפות:

עברית – על בוריה

רצויה ידיעת השפות האנגלית ו/או הערבית

הערות:

  • פרטים נוספים אודות המשרה והכישורים ניתן לקבל אצל חלי צרפתי, ממונה על מחלקת עסקים ומוסדות בטל' 02-6297445.
  • עבודה נוספת, פרט לעבודה במשרה הנ"ל , מותנית בקבלת אישור כדין.
  • בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

רשימת טפסים להגשת מועמדות:

  • קורות חיים מעודכנים
  • צילום ת.ז. לרבות ספח עם כתובת עדכנית
  • צילום רישיון נהיגה בתוקף
  • צילום רישיון רכב בבעלות המועמד
  • תעודה המעידה על השכלה
  • תעודת שחרור משירות סדיר בצה"ל / אישור מהלך שירות סדיר
  • אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001
  • ניתן לצרף המלצות ותעודות נוספות

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: zrhelly@jerusalem.muni.il
או למסור אותם באגף שומה וגבייה, עיריית ירושלים בכיכר ספרא, בניין 1, קומה קומת כניסה למנהלת המחלקה לעסקים ומוסדות.
רק פניות מתאימות תענינה.

 

09/03/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית קידום עסקים מחלקת מינהלות

תכלול והובלת שדרוגי מרכזים מסחריים כחלק מהתוכנית העירונית המוגדרת.

ליווי ומתן סיוע ושירות מיטבי לבעלי עסקים באזור שבאחריותו, תוך יצירה וחיזוק ממשקי העבודה בין גורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים, לצורך ייעול ושיפור השירות העירוני לעסקים וכן לסיוע בהתמודדות עם אתגרים, הכולל בין השאר את הצורך בהסרת חסמים בירוקרטיים, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • ניהול, ייזום וקידום הפיתוח העסקי באזור.
  • מעקב ובקרה אחר הטיפול בפניות ובתלונות בעלי העסקים והתושבים (במקרה שהתלונה קשורה לבית עסק) המתקבלות מהשטח/באופן מקוון, בכל הנושאים הקשורים לעבודתו באזור שבאחריותו, ריכוזן, ניתובן לגורמים הרלוונטיים לטיפול ווידוא הטיפול בהן, בתיאום עם גורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.
  • בניית תכנית עבודה שנתית וחצי שנתית לאזור.
  • ניהול קשר ישיר ומתמיד עם בעלי עסקים באזור שבאחריותו, לצורך חיזוק ממשקי עבודה ולשיפור רמת השירות לבעלי העסקים, לרבות הקמת קהילות סוחרים ופורומים לקשר שוטף של העירייה עם העסקים.
  • ביצוע ביקורי עסקים ופגישות עם בעלי עסקים בשטח שבאזור שבאחריותו,
    לבחינת הפניות ולשיפור רמת השירות לבעלי העסקים.
  • ניהול תיק לקוח לעסקים מובילים/ מורכבים (עפ"י החלטת המנהל בשטח).
  • איסוף מידע איכותי מכלל העסקים ואיתור צרכים על פי תכנית מוגדרת מראש.
  • מיפוי העסקים ויצירת DATA BASE.
  • עריכת שיתופי ציבור ושולחנות עיגולים בהתאם לצורך ולהנחיות הממונה.
  • שיתוף בעלי העסקים בתוכניות פיתוח ובעבודה השוטפת באזור העסקי.
  • ייזום וליווי אירועים, סדנאות וקורסים עבור בעלי העסקים, לפי מאפייני האזור העסקי וצרכיו.
  • קידום אזורים בעליי פוטנציאל תיירותי ורתימת גורמים ממשלתיים ועירוניים.
  • פיתוח והנגשת "סל כלים" לשיפור ופיתוח העסק.
  • העמקת השימוש בערוצים דיגיטליים ורשתות חברתיות בעסקים.
  • סיוע בתהליכי רישוי לעסקים.
  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים חוץ עירוניים ופנים עירוניים להעלאת אתגרים וחסמים מהשטח והגדרת חלופות לפתרונות.
  • איתור יזמים/חברות/זכיינות פוטנציאליים לאזור העסקי.
  • הובלה ושותפות במיתוג ושילוט מתחמי.

דרישות סף:

השכלה:

תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה.

תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול – יתרון.

רישיון:

רישיון נהיגה מסוג B בתוקף.

ניסיון :

עדיפות לבעלי/ות ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות של 3 שנים לפחות;

כישורים:

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, יוזמה, כושר תכנון ופיתוח;  כושר ניהול וארגון; יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי;  כושר מנהיגות וסמכותיות; תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים;   יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים; כושר קיום מגע נאות עם עובדים.

 

** ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.

קורות חיים יש לשלוח לרויטל כלימי במייל: klrevital@jerusalem.muni.il עד ל- 15/03/2025

 

24/02/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית למערכות מידע באגף מחשוב ומערכות מידע

סיוע וליווי למנהלת הפרויקט בהפעלת מערכת הליבה, החל מייזום, אפיון ופיתוח המערכת בהתאם לצרכי המשתמשים ועד להטמעת שימוש במערכת בקרב עובדי האגף.

תחומי אחריות:

איתור צרכים והגדרת דרישות לפיתוח מערכות מידע/תוכנה, תוך מתן המלצות לסדרי עדיפויות לפיתוח והצגתם.

הנחייה, הדרכה וליווי משתמשי האגף, כולל הכנת מסמכי הדרכה ויישום כלי הדרכה מתקדמים לטובת המשתמשים.

מתן תמיכה טכנית וסיוע למשתמשים האגף.

ביצוע בדיקות לקוח ואישורן אל מול המשתמשים, תוך כדי דיווח לממונה וסגירת המשימות.

אפיון תקלות ומתן פתרונות לתיקונן , פתיחת באגים ושושים במערכת
AZURE DEVOPS

ליווי וסיוע באפיון תהליכים ומעקב אחר ביצועם.

פיקוח ובקרה על יישום תוכנית העבודה בהתאם ליעדים ולוחות הזמנים שנקבעו.

דיווח לממונה על כל חריגה או אי התאמה בין מחויבות הספק לביצועיו, תוך הנחיית הספקים לתיקון הליקויים.

מעקב אחרי משימות וטיפול מקצה לקצה של תהליכי פיתוח.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

 

העסקה במשרה מלאה במרכז ירושלים.

יש לשלוח קורות חיים למייל:

BNNURIT@jerusalem.muni.il

 

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

 

18/02/2025
לחברה העירונית "אריאל" בירושלים דרוש/ה אב/אם בית לעבודה בהיכל תרבות פסגת זאב

מה בתפקיד?
אחריות על תחזוקה שוטפת של המבנה, כולל האולמות והמערכות.
ביצוע תיקונים קלים וטיפול בתקלות.
אחריות על סדר, ניקיון וסיוע לצוות בהתאם לצורך.
סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים ואווירה מצויינת!

דרישות:
ניסיון בתחום/ בתפקיד דומה- יתרון
נכונות לעבודה פיזית
אחריות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיתכן העסקה חלקית.

מעוניין/ת?
שלח/י קו"ח עוד היום למייל: htjer@jerusalem.muni.il

רק פניות מתאימות תענינה.

 

17/02/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים

מוביל/ת פרויקטים יצירתי/ת?

בוא/י לעבוד איתנו!

החברה העירונית אריאל מחפשת

פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים.

על התפקיד:

  • שותפות מלאה בניהול וקידום פרויקטים מגוונים בתחומי התרבות והאמנות העירונית.
  • סיוע למנהלת אגף תרבות ואמנויות תוך תכלול משימות פנים וחוץ עירוניות.
  • אחריות ובקרה על תקציב האגף ומעקב עמידה ביעדי התקציב.
  • קידום תהליכי עבודה בהתאם למדיניות העירייה ותכניות העבודה השנתיות.
  • להוציא לפועל תכניות שישאירו חותם על התרבות העירונית.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – חובה. רצוי בתחומי הניהול / כלכלה / תעשייה וניהול
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים.
  • ניסיון בניהול תקציבים.
  • היכרות עם עבודה במערכות ציבוריות – יתרון משמעותי.
  • שליטה מצוינת ביישומי Office ובכלים דיגיטליים, רצוי יידע ב AI
  • יכולת הכנת תכניות עבודה ומצגות ברמה גבוהה

 

כישורים נדרשים:

  • יכולת ניהול וראייה מערכתית
  • כושר ארגון וניהול זמן מעולה
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולת הובלת תהליכים מורכבים
  • תודעת שירות גבוהה
  • גמישות בשעות העבודה

התפקיד מציע הזדמנות להשפיע על עיצוב חיי התרבות בעיר ולהיות חלק מצוות מקצועי ומסור

להגשת קו"ח: misraariel2024@gmail.com

 

המשרה פונה באופן שווה לכל המינים.

רק פניות מתאימות תתענינה.

 

28/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים
:

משרה מלאה בממוצע של 180 שעות חודשיות
ימי עבודה: א'-ה'
שעות עבודה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00

עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

דרישות המשרה:

  • ניסיון במתן שירות;
  • עברית – על בוריה;
  • רצויה ידיעת שפות נוספות;
  • כישורי מחשב;
  • שירותיות;

תיאור התפקיד:

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.

תחומי אחריות:

  • טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
  • מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
  • גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל(
יש לשלוח קורות חיים למייל shyehonatan@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

07/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מתאם/ת תהליך רישוי עסקים במינהל אסטרטגיה וחדשנות, אגף לקידום עסקים

ריכוז,  קידום וליווי תהליכי רישוי עסקים לצורך הנפקת רישיונות עסק בעיר, תוך מתן שירות לציבור הרחב ולגורמים פנים וחוץ עירוניים שוני,  עפ"י חוק רישוי עסקים התשכ"ח- 1968, תיקוניו ותקנותיו ובהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.

תחומי אחריות:

  • ריכוז וקידום בקשות רישוי עסק המוגשות למחלקה, ומתן טיפול ראשוני בהליכי רישוי עסקים, בהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.
  • ניהול מעקב אחר חוות דעת לקבלת רישיון, הניתנות ע"י הגורמים הקבועים בחוק וטיפול בתיקי העסק בהתאם לחוות הדעת ולקריטריונים מקצועיים.
  • קבלת בקשות לחוות דעת מקדמית לרישוי עסק, מעקב אחר הטיפול בחוות הדעת ומתן תשובה לפונים בהתאם לקביעת הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, עפ"י נהלים עירוניים והנחיות הממונה.
  • מתן מענה וטיפול בפניות או תלונות, בקבלת קהל, טלפונית ובכתב, המתקבלות מבעלי עסקים ומגורמים שונים בנוגע לתהליכי רישוי עסק, בתיאום עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, בהתאם לחוקים ולנהלים רלוונטיים ובתיאום עם הממונה.

דרישות המשרה:

  • דרישות מקצועיות:    

ניסיון של שנתיים לפחות בקידום פרויקטים או בקידום תהליכים, רצוי בתחום רישוי עסקים.

רצוי קורס מתקדם ולימודי עדכון בנושא רישוי עסקים (שלב א)

ידע וניסיון בעבודה עם סביבה ממוחשבת.

  • כישורים ומיומנויות:  

כושר ארגון ותיאום.

אמינות ומהימנות אישית.

תודעת שירות גבוהה.

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.

כושר עמידה בלחצי עבודה.

כושר קיום מגע נאות עם עובדים וקהל.

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח.

  • ידיעת שפות :              

עברית – על בורייה.

רצויה ידיעת השפה הערבית ו/או שפות אחרות.

 

קו"ח יש לשלוח לידי גב׳ ליאת כהן בכתובת מייל  cohliat@jerusalem.muni.il

לציין בנושא " מתאם/ת תהליך רישוי".

  • ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.
  • המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.
  • העבודה באגף קידום עסקים במחלקה לרישוי עסקים.

רק פניות מתאימות תענינה

01/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית זמני/ת לשילוט ופרסום במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

מיקום המשרה: מרכז ירושלים

היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה הינה זמנית למשך 6 חודשים – החברה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.

תיאור כללי:

המחלקה לשילוט ופרסום חוצות אחראית על הסדרת, ניהול ובקרת תחומי השילוט ופרסום החוצות ברחבי העיר ירושלים בהתאם לחוק העזר לירושלים (שילוט), התש"פ- 2019.

בתוך כך, המחלקה עוסקת בהסדרת מדיניות השילוט ופרסום החוצות בהתאם לחוק עזר, טיפול בפניות בעלי עסקים לרבות קבלת קהל פרונטלית וביצוע גביית אגרות שילוט.

התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן:

  • קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק
  • גביית כספים – הסדרת תשלומי אגרות שילוט, פניה יזומה לבעלי עסקים חייבים וביצוע גביה טלפונית, מעקב אחר גבייה
  • מתן מענה לפקחים – מתן מענה לשאלות פקחים בעת ביצוע תפקידם בנוגע לאכיפת רישיונות שילוט מול בעל העסק.

דרישות לתפקיד –

  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, תוכנת office על בוריה
  • יתרון ידע וניסיון בניהול כספים: גבייה / עריכת חשבונות / קורסי כלכלה
  • יתרון להכשרה מקצועית מוכחת בתוכנות גרפיקה, ידע בעיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות בתוכנת פוטושופ
  • ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי/ות שפות נוספות
  • ניסיון במתן שירותים פרונטליים
  • יתרון להכשרה מקצועית ו/או ניסיון מוכח בעבודה / לימודים בתחום שילוט ופרסום חוצות ב- 3 שנים האחרונות

במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש  לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני וביצוע סיורים וביקורים בבתי עסק בהתאם לצורך.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il

מועד אחרון להגשת מועמדות 15/01/2025

רק פניות מתאימות תענינה

 

30/12/2024
דרוש מנהל חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים

החברה העירונית אריאל מחפשת מועמד/ת לתפקיד מרתק, שמשלב חדשנות, יזמות ודיגיטל למען העסקים בירושלים.

תחומי אחריות: 

חדשנות ויזמות:

  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור התקשורת והשירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות בקידום עסקים ושילובן בפעילות האגף.

קידום דיגיטלי:

  • פיתוח כלים דיגיטליים לקידום ושיווק המרחב העסקי בירושלים.
  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור תקשורת ושירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות ושילובן בפעילות האגף.

דברור וקידום מידע:

  • ניהול הפצת מידע על פעילויות, הטבות ותכניות של אגף קידום עסקים לבעלי העסקים בעיר.
  • עדכון ותפעול שוטף של ערוצי תקשורת: קבוצות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
  • כתיבה ועריכת תוכן שיווקי מותאם לבעלי עסקים ולתושבי העיר.
  • ייזום פעילויות דיגיטליות להגברת מעורבות ושיתוף המידע.

מועדון “ירושלמי״:

סיוע לעסקים בכל מה שקשור למועדון ירושלמי, יצירת שיתופי פעולה וקידום יוזמות לקהילה העסקית.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון משמעותי בתחומי חדשנות, דיגיטציה וניהול רשתות חברתיות – יתרון משמעותי.
  • מיומנויות כתיבה שיווקית ותוכן מקצועי ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים – יתרון.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעד ף משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים תוך יוזמה ויצירתיות.

 

מיקום המשרה: עיריית ירושלים

 היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה פונה באופן שווה לנשים וגברים.

hnshiran@jerusalem.muni.il :ניתן לשלוח קו"ח למייל

רק פניות מתאימות תענינה.

 

08/12/2024
לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה!

אנחנו מחפשים אנשי/נשות צוות מוכשרים ומסורים
לעבודה במשמרות עד לסוף חודש ינואר.

בואו להנות מעבודה בסביב ה צעירה, דינמית ומאתגרת בעולם ההפקות והאירועים
וללמוד מחוויית עבודה מקצועית.
העבודה תכלול תפעול של האתר, ניהול קהל המבקרים
ושירות למבלים במתחם מקצועי ומרשים.

אם אתם /אתן אנשים אנרגטיים, טובים עם אנשים ובעלי רצון ללמוד ולצמוח,
זו הזדמנות בדיוק בשבילכם!

המשרה מיועדת לגילאי 16 ומעלה ולתחילת עבודה מיידית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים.

לפרטים ולשליחת קורות חיים, נא לפנות ל: PRODUCTION@ARIEL.ORG.IL

הצטרפו והגיעו לעבודה באווירה הייחודית של בילוי על הקרח.
רק פניות מתאימות תענינה.

 

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן