דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית תקציב

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית תקציב

לעבודת אדמיניסטרציה הכוללת גביית תשלומי הורים במסגרות חינוך, ניהול כספים, רישום במערכות כספיות, התנהלות מול ספקים, תיאום בין-מחלקתי,
ריכוז נתונים והפקת דוחות.

דרישות:

  • מנהל/ת חשבונות מוסמך/כת.
  • ניסיון בניהול עובדים – יתרון.
  • ניסיון בעבודה לפי נוהל רכש במגזר הציבורי – יתרון.
  • שליטה מלאה באופיס.
  • כישורי אנוש טובים.
  • אחריות ודיוק.
  • שליטה מלאה בשפה העברית – קרוא וכתוב
  • נכונות לעבודת צוות.
  • נכונות לעבודה בסביבה דינמית.
  • היקף המשרה: מלאה – אין גמישות בשעות העבודה.
  • מקום העבודה: היכל הפיס ארנה ירושלים.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

קורות חיים יש להפנות לדוא"ל : devorah@ariel.org.il

12/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת גביה ואכיפה בבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת גביה ואכיפה בבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים

תחילת עבודה:  מיידית

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לקהל הפונים לביהמ"ש ביניהם:

שופטים, תובעים, עורכי דין ונאשמים. גביית תשלומים, קידום ופיתוח מערכת כספית ממוחשבת של ניהול קנסות המוטלים בבית המשפט, ניתוח וטיוב נתונים, ייזום וביצוע פעולות לאיתור חייבים לצורך הפעלת הליכי אכיפה, ריכוז תחום פניות בנושא גביה וסיוע למנהל בפרויקטים מיוחדים המתנהלים במחלקה.

דרישות התפקיד:

  • תעודת בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון – יתרון
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת גבוהה בעבודה בצוות
  • יכולת עמידה מול קהל וייצוגיות
  • ידע וניסיון במתן שירות וביישומי אופיס
  • רצוי ניסיון בעבודה עם מערכות גביה ו/או מערכות משפטיות
  • ניסיון בעבודה מול משרדי הממשלה ורשויות מקומיות – יתרון
  • היקף המשרה: מלאה
  • מקום העבודה: שבטי ישראל 7 , ירושלים

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

לפרטים נוספים אודות המשרה ניתן להתקשר לטל: 02-6295395   

כתובת מייל לשליחת קו"ח :  gmdana@jerusalem.muni.il

ניתן לשלוח עד לתאריך 19.06.2025

10/06/2025
החברה העירונית אריאל מגייסת עבור החטיבה לקידום נוער וצעירים ירושלים מזכיר/ה למילוי מקום

החברה העירונית אריאל מגייסת עבור החטיבה לקידום נוער וצעירים ירושלים מזכיר/ה למילוי מקום

(היקף המשרה: 100%- 42 ש”ש)

תיאור התפקיד:

מ"מ מזכיר/ה בחטיבה לקידום נוער וצעירים

עיקרי התפקיד:

  • מתן שירות אדיב ומהיר בקבלת קהל/טלפונית/בכתב ובאמצעים נוספים
  • ביצוע מעקבים אחר טיפול בנושאים שונים
  • ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות והזנת נתונים למערכות ממוחשבות שבשימוש היחידה
  • סיוע מנהלי בכל הנוגע למשימות השוטפות ולפרויקטים שבאחריות היחידה, כולל ביצוע עבודות עזר שונות בתחומי אחריות היחידה
  • איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע”פ קביעת והנחיית הממונה

תנאי סף:

  • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ה office

כישורים ומיומנויות:

  • יכולת סדר וארגון
  • יחסי אנוש טובים
  • תודעת שירות גבוהה

קריאה וכתיבה ברמה טובה בעברית

פרטים נוספים:

  • מילוי מקום לשלושה חודשים
  • נדרש להמציא טופס בגיר
  • המודעה מיועדת לשני המינים
  • העסקה באמצעות חברת אריאל

הגשת מועמדות:

ניתן להגיש מועמדות עד 15.6.25, בשעה 12:00

לשליחת קו"ח- kidumnoargius@jerusalem.muni.il

*נא לציין את שם המשרה המבוקשת*

רק פניות מתאימות תענינה

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה קופאי/ת נציג/ת שירות לקוחות להיכל התרבות בית העם ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה קופאי/ת נציג/ת שירות לקוחות להיכל התרבות בית העם ירושלים

תיאור התפקיד:

  • מכירת כרטיסים וכרטיסי מנויים בקופות היכל התרבות – טלפוני ופרונטאלי
  • מתן שירות ללקוחות ולמנויי היכל התרבות לרבות טיפול בבקשות/תלונות וכל פעולה אחרת שתידרש ע"י הממונה
  • שימור ושרות לקוחות טלפוני ופרונטאלי
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
  • אוריינטציה מכרתית ושיווקית

השכלה וניסיון מקצועי :

  • 12 שנות לימוד חובה
  • ניסיון בשירות לקוחות בגופים ציבוריים/תרבותיים

דרישות ייחודיות לתפקיד:

  • תודעת שירות גבוהה
  • התמודדות רב – משימתית
  • ידע נרחב בעבודה עם מחשב
  • יכולת עבודה עם קהל
  • יכולת עבודה בצוות
  • הופעה ייצוגית
  • סבלנות ואדיבות
  • תקשורת בין אישית טובה
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י הנחיית הממונה
  • שפות נוספות – אנגלית, צרפתית, רוסית – יתרון

היקף משרה : 60% – העבודה במשמרות בוקר/ערב כולל שישי/מוצ"ש/ערבי חג/מוצאי חג,
לפי צרכי המערכת.

קורות חיים מודפסים בציון המשרה, המלצות ומסמכים נדרשים להעביר בדוא"ל htbeithaam@gmail.com

רק פניות מתאימות ייענו .

המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

09/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים

המוקד הטלפוני מספק תמיכה בשירותים מקוונים ומענה מקצועי לפניות בנושאים עירוניים שונים.

מה התפקיד כולל?

  • סיוע לתושבים בשירותים מקוונים
  • מתן מידע ומענה מקצועי למחלקות העירייה
  • עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת

דרישות התפקיד:

  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
  • כושר ביטוי מצוין בע”פ ובכתב
  • יתרון לבעלי/ות ניסיון בשירות לקוחות / בתקשורת כתובה

העסקה דרך חברת אריאל | במתחם העירייה כיכר ספרא

שעות העבודה:

  • ימים ראשון עד חמישי – משעה 07:30 עד השעה 16:00

להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח לליטל בראל  lital_ba@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

08/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תפעול ומלאי

תיאור התפקיד:
לאגף תפעול של החברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תפעול ומלאי.


דרישות התפקיד:

השכלה תיכונית מלאה

שליטה מלאה באופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה

ניסיון קודם בניהול מלאי– יתרון משמעותי.

ניסיון כמחסנאי/ת – יתרון

יכולת עמידה בלחץ, יכולת ארגון ותכנון

יחסי אנוש מצוינים, שרירותיות ואחריות אישית.

 

משרה מלאה ומאומצת, הדורשת גמישות, כולל עבודה באירועים בשעות לא שגרתיות והכל לפי הצורך.

המשרה פונה אל כל המגדרים באופן שווה

קו"ח יש לשלוח למייל: mosheniv@ariel.org.il

החברה שומרת לעצמה את האפשרות להשתמש בקורות החיים למשרות אחרות, אלא אם המועמד/ת י/תצהיר אחרת.

רק פניות מתאימות תענינה.

29/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת תכנון ופיתוח כלכלי

תיאור תפקיד:

מנהל/ת תכנון ופיתוח כלכלי.

מטרת התפקיד:

תכלול הממשק בין אגף קידום עסקים ומינהל תכנון (מהנדס העיר), במטרה לקדם פיתוח עסקי אורבני מיטבי. התפקיד כולל מתן חוות דעת מקצועיות בנוגע לתכנון מתחמים עסקיים ומסחריים, הובלת מאמצי פיתוח עסקי, גיוס משקיעים לעיר, יצירת משאבים חדשים ועידוד יזמות עסקית.

דרישות תפקיד:

  • אחריות על הובלת תהליכי עבודה חוצי-אגפים בין אגף קידום עסקים ומינהל תיכנון.
  • גיבוש וניסוח חוות דעת מקצועיות בנושא תכנון מתחמים עסקיים ואזורים מסחריים.
  • הובלת מאמצי פיתוח עסקי עירוני, כולל איתור וגיוס משקיעים פוטנציאליים לעיר.
  • ייזום וקידום פרויקטים עסקיים חדשניים לפיתוח הכלכלה המקומית.
  • פיתוח אסטרטגיות לשיווק העיר כמוקד משיכה למשקיעים ולעסקים.
  • יצירת רשתות קשרים עם גורמים עסקיים, ממשלתיים וארגוניים רלוונטיים.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות והובלת תהליכי מינוף משאבים קיימים ויצירת משאבים חדשים.
  • מעקב אחר מגמות ופיתוחים בתחום הפיתוח העסקי-אורבני בארץ ובעולם.

דרישות סף:

  • השכלה: תואר ראשון בתחומים: כלכלה, מנהל עסקים או תכנון עירוני (תואר שני – יתרון).
  • הסמכות מקצועיות נוספות בתחום הפיתוח העסקי ו/או התכנון העירוני – יתרון.
  • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הפיתוח העסקי ו/או תכנון עירוני.
  • היכרות מעמיקה עם תהליכי תכנון עירוני ורגולציה עסקית בישראל.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים מורכבים והנעת תהליכים ארגוניים.
  • שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית (שפות נוספות – יתרון).

ניסיון וכישורים:

  • ניסיון מוכח בניהול תהליכי פיתוח עסקי והובלת מיזמים כלכליים.
  • ניסיון בעבודה מול רשויות תכנון, גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה.
  • ניסיון בגיוס משקיעים והובלת תהליכי משא ומתן מורכבים.
  • הבנה מעמיקה של היבטים כלכליים, תכנוניים ורגולטוריים בפיתוח אזורי מסחר ותעשייה.
  • יכולת ניתוח נתונים כלכליים והבנה של מודלים עסקיים.
  • יכולות תקשורת בינאישית גבוהות ויכולת עבודה עם מגוון בעלי עניין.
  • מיומנויות פרזנטציה מעולות וכושר שכנוע.
  • ראייה אסטרטגית ויצירתיות עסקית.
  • יכולת ניהול זמן מעולה והתמודדות עם משימות מרובות במקביל.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה בצוות.

 

*קורות חיים יש לשלוח למייל – kfir_ne@jerusalem.muni.il            

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

לפרויקט חדש דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים 22/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מפיק/ה להפקת אירועים ופסטיבלים
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה נציג/ה למיון ארכיב באגף לקידום עסקים

לארכיב האגף לקידום עסקים דרוש/ה עובד/ת ארכיב למיון וסידור תיקים פיזיים של עסקים ירושלמים לעבודה זמנית.

מה התפקיד כולל?
סידור ומיון תיקי רישוי עסקים של עסקים ירושלמים לפי הנחיות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • יכולת עבודה פיזית
  • ידיעת השפה העברית על בוריה
  • משמעת עצמית גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות
  • שירותיות
  • מוסר עבודה גבוה

משרה זמנית לתקופה של כשלושה חודשים | העסקה באמצעות חברת אריאל |
העבודה במתחם העירייה כיכר ספרא

עבודה חלקית של 120 שעות עבודה חודשיות.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

📩 להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח:  hrrika@jerusalem.muni.il

12/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית לשיווק ותפעול מועדון ההטבות "ירושלמי"

למועדון ההטבות "ירושלמי" דרוש/ה פרויקטור/ית עם ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, יכולת ניהול עצמית וחשיבה אסטרטגית.

התפקיד כולל אחריות על הפעילות השוטפת של המועדון לצד הובלת פרויקטים נקודתיים, סיוע בשיווק ובתפעול הטבות, וסנכרון מול שותפים עסקיים  חוץ ופנים-ארגוניים.

תחומי אחריות:

עבודה מול ספקים ושותפים עסקיים

ניהול והקמת הטבות במערכת המועדון

תיאום בין מחלקות פנים-ארגוניות: שירות לקוחות, דיגיטל, פיתוח טכנולוגי ועוד

תמיכה בניהול קמפיינים שיווקיים ופעילויות פרסומיות

ניהול נתונים וביצוע בקרה ומדידה לפעילות המועדון

מענה שוטף לגורמים עסקיים, שירות לקוחות ושיתופי פעולה

סיוע ביצירת שותפויות חדשות והובלת מהלכים שיווקיים

דרישות התפקיד:

תואר ראשון רלוונטי – שיווק, מנהל עסקים, תקשורת, כלכלה, ניהול, תעשייה וניהול או תחום דומה (יתרון)

ניסיון קודם בתפעול/ניהול פרויקטים/שיווק – יתרון

יכולת ארגון וניהול זמנים גבוהה

שליטה טובה מאוד באקסל ובמערכות עבודה ממוחשבות

ניסיון בעבודה מול שותפים עסקיים ומחלקות דיגיטל – יתרון

יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות

יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ואחריות אישית גבוהה

היקף משרה: משרה מלאה, נכונות לשעות עבודה גמישות בעת הצורך.

מיקום: כיכר ספרא ירושלים, העסקה באמצעות חברה עירונית "אריאל"

תנאים טובים למתאימים.

 

קורות חיים יש להעביר לכתובת המייל:

smayelet@jerusalem.muni.il

עד לתאריך 15/05/2025
בציון שם המשרה

04/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות מנהלי/ות תיקי לקוח – קשרי לקוחות לבעלי עסקים

מטרת התפקיד:

מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים, חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מידע וכלים לצמיחה עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, שיפוץ, רישום ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם, ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון אקדמאי/ הנדסאי – חובה, תואר שני – יתרון.
  • רצוי ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד בשעות הערב

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il  עד לתאריך 10/06/2025.

רק פניות מתאימות תענינה.

27/04/2025

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן