דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה נציג/ה למיון ארכיב באגף לקידום עסקים

לארכיב האגף לקידום עסקים דרוש/ה עובד/ת ארכיב למיון וסידור תיקים פיזיים של עסקים ירושלמים לעבודה זמנית.

מה התפקיד כולל?
סידור ומיון תיקי רישוי עסקים של עסקים ירושלמים לפי הנחיות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • יכולת עבודה פיזית
  • ידיעת השפה העברית על בוריה
  • משמעת עצמית גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות
  • שירותיות
  • מוסר עבודה גבוה

משרה זמנית לתקופה של כשלושה חודשים | העסקה באמצעות חברת אריאל |
העבודה במתחם העירייה כיכר ספרא

עבודה חלקית של 120 שעות עבודה חודשיות.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

📩 להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח:  hrrika@jerusalem.muni.il

12/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית לשיווק ותפעול מועדון ההטבות "ירושלמי"

למועדון ההטבות "ירושלמי" דרוש/ה פרויקטור/ית עם ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, יכולת ניהול עצמית וחשיבה אסטרטגית.

התפקיד כולל אחריות על הפעילות השוטפת של המועדון לצד הובלת פרויקטים נקודתיים, סיוע בשיווק ובתפעול הטבות, וסנכרון מול שותפים עסקיים  חוץ ופנים-ארגוניים.

תחומי אחריות:

עבודה מול ספקים ושותפים עסקיים

ניהול והקמת הטבות במערכת המועדון

תיאום בין מחלקות פנים-ארגוניות: שירות לקוחות, דיגיטל, פיתוח טכנולוגי ועוד

תמיכה בניהול קמפיינים שיווקיים ופעילויות פרסומיות

ניהול נתונים וביצוע בקרה ומדידה לפעילות המועדון

מענה שוטף לגורמים עסקיים, שירות לקוחות ושיתופי פעולה

סיוע ביצירת שותפויות חדשות והובלת מהלכים שיווקיים

דרישות התפקיד:

תואר ראשון רלוונטי – שיווק, מנהל עסקים, תקשורת, כלכלה, ניהול, תעשייה וניהול או תחום דומה (יתרון)

ניסיון קודם בתפעול/ניהול פרויקטים/שיווק – יתרון

יכולת ארגון וניהול זמנים גבוהה

שליטה טובה מאוד באקסל ובמערכות עבודה ממוחשבות

ניסיון בעבודה מול שותפים עסקיים ומחלקות דיגיטל – יתרון

יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות

יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ואחריות אישית גבוהה

היקף משרה: משרה מלאה, נכונות לשעות עבודה גמישות בעת הצורך.

מיקום: כיכר ספרא ירושלים, העסקה באמצעות חברה עירונית "אריאל"

תנאים טובים למתאימים.

 

קורות חיים יש להעביר לכתובת המייל:

smayelet@jerusalem.muni.il

עד לתאריך 15/05/2025
בציון שם המשרה

04/05/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות מנהלי/ות תיקי לקוח – קשרי לקוחות לבעלי עסקים

מטרת התפקיד:

מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים, חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מידע וכלים לצמיחה עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, שיפוץ, רישום ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם, ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון אקדמאי/ הנדסאי – חובה, תואר שני – יתרון.
  • רצוי ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד בשעות הערב

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il  עד לתאריך 12/05/2025.

רק פניות מתאימות תענינה.

27/04/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מלווה לאורח חשוב מחו"ל (סופר ידוע)
  • ליווי מנקודה לנקודה (התמצאות)
  • תקשורת (תרגום ותיווך)
  • ביצוע הוצאות אירוח מטעם החברה
  • עדכון שוטף ותיאום מול נציגי החברה

דרישות:

זמינות מלאה

אחריות ובגרות

כישורי אנוש טובים מאוד

יכולות תקשורת והתמצאות גבוהות

יכולת פתרון בעיות

ניסיון באירוח- יתרון

שליטה בשפות: צרפתית (שפת אם), אנגלית ועברית ברמה גבוהה.

 

משך ההעסקה 22-17/05/2025

ההעסקה כנותן שירותים חיצוני.

לפרטים והגשת מועמדות: sharon@ariel.org.il

 

30/03/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות העירוני של עיריית ירושלים

המוקד הטלפוני של עיריית ירושלים מספק תמיכה בשירותים מקוונים ומענה מקצועי לפניות בנושאים עירוניים שונים.

מה התפקיד כולל?
•  סיוע לתושבים בשירותים מקוונים
•  מתן מידע ומענה מקצועי למחלקות העירייה
•  עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת

דרישות התפקיד:
  •  תודעת שירות גבוהה
•  יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
•  כושר ביטוי מצוין בע”פ ובכתב
•  יתרון לבעלי ניסיון בשירות לקוחות

📍 משרה קבועה | העסקה דרך חברת אריאל | מתחם העירייה כיכר ספרא
🕒 שעות העבודה:
•  ימים א’, ג’, ה’ – עד השעה 17:00
•  ימים ב’, ד’ – עד השעה 19:00

📩 להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח: bnnoa@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

 

10/03/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מבקר/ת סקרי נכסים ועדכון מידע נכסי

בקרה וטיפול במידע המתקבל מסקרי נכסים ועדכון מידע נכסי של עיריית ירושלים.
משרה מלאה במרכז ירושלים.

תחומי אחריות:

  • בקרת המידע המתקבל מחברות הסקר
  • בדיקת שלמות, דיוק, עקביות ואיכות הנתונים שהתקבלו
  • זיהוי פערים, שגיאות וחוסרים במידע הקיים, המתעדכן מעת לעת ושהתקבל מסקרי נכסים
  • טיוב ועדכון המידע במערכות התפעוליות שבשימוש האגף
  • הקמת משימות לביצוע באגף
  • מעקב תשלומים לחברות בפרוייקט
  • טיוב ועדכון המידע בשיתוף פעולה עם המשתמשים העירוניים
  • סיוע בהטמעת השימוש במערכות הנכסים באגפי העירייה השונים

דרישות סף מקצועיות :

  • חובה תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: גאוגרפיה ו/או משפטים ו/או מערכות מידע ו/או ניהול מידע, או תואר שני בתכנון ערים
  • חובה ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, כולל מערכות אופיס
  • רצוי ידע בתחום המקרקעין (קניין ותכנון)
  • רצוי ניסיון וידע במערכות גאוגרפיות
  • רצוי ניסיון בהזנת נתונים מורכבים במערכות ממוחשבות

כישורים :

  • יכולת ניתוח נתונים וזיהוי שגיאות וחוסרים
  • יכולת ירידה לפרטים ושמירה על דיוק בעבודה עם מאגרי מידע גדולים
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית
  • יוזמה לשיפור וייעול תהליכי עבודה

קורות חיים יש לשלוח לכנרת רמתי למייל  rtkineret@jerusalem.muni.il
עד לתאריך 20.3.2025 שעה 15:00

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

 

לחברה העירונית אריאל דרושים\ות מבקרי/ות שטח

מטרת התפקיד:

ביצוע ביקורות ומדידות בנכסים באזור ירושלים לצורך אימות נתוני חיוב הארנונה, כולל איתור מחזיקים, בהתאם להוראות החוק, לנהלי ולמדיניות האגף ולהוראות הממונה.


פרטי המשרה:

עבודת שטח עם אופנוע פרטי – חובה.
משרה של עד 42 שעות שבועיות. ישנה גמישות בשעות העבודה.

קיימות שלוש משרות פנויות.

העסקה עבור אגף שומה וגבייה באמצעות החברה העירונית "אריאל".

 

תחומי אחריות של מבקר חוץ

  • ביצוע ביקורות בנכסים לצורך אימות נתוני הארנונה, בחינת בקשות של מוסדות לקבלת פטור מארנונה שהוגשו לאגף עפ"י לוחות זמנים שנקבעו ולפי תוכניות עבודה.
  • הכנה ועריכת דוחות וחוות דעת בעקבות ביצוע הבדיקות והביקורות, הזנת נתונים למערכת הממוחשבת.

 

דרישות המשרה:

  • א. אזרח/ית ישראלי/ת או תושב/ת קבע בישראל.
  • ב. מלאו לו/לה 22 שנה.
  • ג. שירות מלא בצה"ל / משטרה – חובה.
  • ד. בעל/ת אופנוע אשר ישמש את העובד/ת לצרכי עבודה.

רישיון נהיגה לרכב בדרגה B  ומעלה, בעלות על רכב פרטי/קטנוע /אופנוע.

  • ה. הצהרת בריאות חתומה ע"י רופא אשר עיין בתיק הרפואי של המועמד/ת.
  • ו. בגרות מלאה – חובה.
  • ז. המצאת אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001.
  • ח. מקום מגורים בירושלים וסביבתה.
  • ט. רצויה היכרות טובה של ירושלים והתמצאות ברחובותיה ובמוסדות בולטים בה.
  • י. ידע בחוקים, תקנות ונהלים בנושא שומה וגבייה.
  • יא. זמינות למשמרת פעם בשבוע למשמרת ערב בין השעות 12:00 – 19:00 בהתאם לצורכי המערכת.

כישורים ומיומנויות:

  • כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה
  • כושר קיום מגע נאות עם בעלי תפקידים, קהל ומוסדות
  • בריאות תקינה
  • שליטה ביישומי מחשב (OFFICE)
  • יתרון – ידע בקריאת שרטוטים

ידיעת שפות:

עברית – על בוריה

רצויה ידיעת השפות האנגלית ו/או הערבית

הערות:

  • אין צורך בניסיון קודם.
    יכול להתאים לחיילים/ות משוחררים/ות.
  • עבודה נוספת, פרט לעבודה במשרה הנ"ל , מותנית בקבלת אישור כדין.
  • בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

רשימת טפסים להגשת מועמדות:

  • קורות חיים מעודכנים
  • צילום ת.ז. לרבות ספח עם כתובת עדכנית
  • צילום רישיון נהיגה בתוקף
  • צילום רישיון רכב בבעלות המועמד
  • תעודה המעידה על השכלה
  • תעודת שחרור משירות סדיר בצה"ל / אישור מהלך שירות סדיר
  • אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001
  • ניתן לצרף המלצות ותעודות נוספות

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: zrhelly@jerusalem.muni.il
רק פניות מתאימות תענינה.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ariel-jer.org.il

 

09/03/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית קידום עסקים מחלקת מינהלות

תכלול והובלת שדרוגי מרכזים מסחריים כחלק מהתוכנית העירונית המוגדרת.

ליווי ומתן סיוע ושירות מיטבי לבעלי עסקים באזור שבאחריותו, תוך יצירה וחיזוק ממשקי העבודה בין גורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים, לצורך ייעול ושיפור השירות העירוני לעסקים וכן לסיוע בהתמודדות עם אתגרים, הכולל בין השאר את הצורך בהסרת חסמים בירוקרטיים, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • ניהול, ייזום וקידום הפיתוח העסקי באזור.
  • מעקב ובקרה אחר הטיפול בפניות ובתלונות בעלי העסקים והתושבים (במקרה שהתלונה קשורה לבית עסק) המתקבלות מהשטח/באופן מקוון, בכל הנושאים הקשורים לעבודתו באזור שבאחריותו, ריכוזן, ניתובן לגורמים הרלוונטיים לטיפול ווידוא הטיפול בהן, בתיאום עם גורמים פנים וחוץ עירוניים רלוונטיים.
  • בניית תכנית עבודה שנתית וחצי שנתית לאזור.
  • ניהול קשר ישיר ומתמיד עם בעלי עסקים באזור שבאחריותו, לצורך חיזוק ממשקי עבודה ולשיפור רמת השירות לבעלי העסקים, לרבות הקמת קהילות סוחרים ופורומים לקשר שוטף של העירייה עם העסקים.
  • ביצוע ביקורי עסקים ופגישות עם בעלי עסקים בשטח שבאזור שבאחריותו,
    לבחינת הפניות ולשיפור רמת השירות לבעלי העסקים.
  • ניהול תיק לקוח לעסקים מובילים/ מורכבים (עפ"י החלטת המנהל בשטח).
  • איסוף מידע איכותי מכלל העסקים ואיתור צרכים על פי תכנית מוגדרת מראש.
  • מיפוי העסקים ויצירת DATA BASE.
  • עריכת שיתופי ציבור ושולחנות עיגולים בהתאם לצורך ולהנחיות הממונה.
  • שיתוף בעלי העסקים בתוכניות פיתוח ובעבודה השוטפת באזור העסקי.
  • ייזום וליווי אירועים, סדנאות וקורסים עבור בעלי העסקים, לפי מאפייני האזור העסקי וצרכיו.
  • קידום אזורים בעליי פוטנציאל תיירותי ורתימת גורמים ממשלתיים ועירוניים.
  • פיתוח והנגשת "סל כלים" לשיפור ופיתוח העסק.
  • העמקת השימוש בערוצים דיגיטליים ורשתות חברתיות בעסקים.
  • סיוע בתהליכי רישוי לעסקים.
  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים חוץ עירוניים ופנים עירוניים להעלאת אתגרים וחסמים מהשטח והגדרת חלופות לפתרונות.
  • איתור יזמים/חברות/זכיינות פוטנציאליים לאזור העסקי.
  • הובלה ושותפות במיתוג ושילוט מתחמי.

דרישות סף:

השכלה:

תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה.

תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול – יתרון.

רישיון:

רישיון נהיגה מסוג B בתוקף.

ניסיון :

עדיפות לבעלי/ות ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות של 3 שנים לפחות;

כישורים:

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, יוזמה, כושר תכנון ופיתוח;  כושר ניהול וארגון; יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי;  כושר מנהיגות וסמכותיות; תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים;   יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים; כושר קיום מגע נאות עם עובדים.

 

** ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.

קורות חיים יש לשלוח לרויטל כלימי במייל: klrevital@jerusalem.muni.il עד ל- 15/03/2025

 

24/02/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית למערכות מידע באגף מחשוב ומערכות מידע

סיוע וליווי למנהלת הפרויקט בהפעלת מערכת הליבה, החל מייזום, אפיון ופיתוח המערכת בהתאם לצרכי המשתמשים ועד להטמעת שימוש במערכת בקרב עובדי האגף.

תחומי אחריות:

איתור צרכים והגדרת דרישות לפיתוח מערכות מידע/תוכנה, תוך מתן המלצות לסדרי עדיפויות לפיתוח והצגתם.

הנחייה, הדרכה וליווי משתמשי האגף, כולל הכנת מסמכי הדרכה ויישום כלי הדרכה מתקדמים לטובת המשתמשים.

מתן תמיכה טכנית וסיוע למשתמשים האגף.

ביצוע בדיקות לקוח ואישורן אל מול המשתמשים, תוך כדי דיווח לממונה וסגירת המשימות.

אפיון תקלות ומתן פתרונות לתיקונן , פתיחת באגים ושושים במערכת
AZURE DEVOPS

ליווי וסיוע באפיון תהליכים ומעקב אחר ביצועם.

פיקוח ובקרה על יישום תוכנית העבודה בהתאם ליעדים ולוחות הזמנים שנקבעו.

דיווח לממונה על כל חריגה או אי התאמה בין מחויבות הספק לביצועיו, תוך הנחיית הספקים לתיקון הליקויים.

מעקב אחרי משימות וטיפול מקצה לקצה של תהליכי פיתוח.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

 

העסקה במשרה מלאה במרכז ירושלים.

יש לשלוח קורות חיים למייל:

BNNURIT@jerusalem.muni.il

 

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

 

18/02/2025
לחברה העירונית "אריאל" בירושלים דרוש/ה אב/אם בית לעבודה בהיכל תרבות פסגת זאב

מה בתפקיד?
אחריות על תחזוקה שוטפת של המבנה, כולל האולמות והמערכות.
ביצוע תיקונים קלים וטיפול בתקלות.
אחריות על סדר, ניקיון וסיוע לצוות בהתאם לצורך.
סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים ואווירה מצויינת!

דרישות:
ניסיון בתחום/ בתפקיד דומה- יתרון
נכונות לעבודה פיזית
אחריות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיתכן העסקה חלקית.

מעוניין/ת?
שלח/י קו"ח עוד היום למייל: htjer@jerusalem.muni.il

רק פניות מתאימות תענינה.

 

17/02/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים

מוביל/ת פרויקטים יצירתי/ת?

בוא/י לעבוד איתנו!

החברה העירונית אריאל מחפשת

פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים.

על התפקיד:

  • שותפות מלאה בניהול וקידום פרויקטים מגוונים בתחומי התרבות והאמנות העירונית.
  • סיוע למנהלת אגף תרבות ואמנויות תוך תכלול משימות פנים וחוץ עירוניות.
  • אחריות ובקרה על תקציב האגף ומעקב עמידה ביעדי התקציב.
  • קידום תהליכי עבודה בהתאם למדיניות העירייה ותכניות העבודה השנתיות.
  • להוציא לפועל תכניות שישאירו חותם על התרבות העירונית.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – חובה. רצוי בתחומי הניהול / כלכלה / תעשייה וניהול
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים.
  • ניסיון בניהול תקציבים.
  • היכרות עם עבודה במערכות ציבוריות – יתרון משמעותי.
  • שליטה מצוינת ביישומי Office ובכלים דיגיטליים, רצוי יידע ב AI
  • יכולת הכנת תכניות עבודה ומצגות ברמה גבוהה

 

כישורים נדרשים:

  • יכולת ניהול וראייה מערכתית
  • כושר ארגון וניהול זמן מעולה
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולת הובלת תהליכים מורכבים
  • תודעת שירות גבוהה
  • גמישות בשעות העבודה

התפקיד מציע הזדמנות להשפיע על עיצוב חיי התרבות בעיר ולהיות חלק מצוות מקצועי ומסור

להגשת קו"ח: misraariel2024@gmail.com

 

המשרה פונה באופן שווה לכל המינים.

רק פניות מתאימות תתענינה.

 

28/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים
:

משרה מלאה בממוצע של 180 שעות חודשיות
ימי עבודה: א'-ה'
שעות עבודה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00

עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

דרישות המשרה:

  • ניסיון במתן שירות;
  • עברית – על בוריה;
  • רצויה ידיעת שפות נוספות;
  • כישורי מחשב;
  • שירותיות;

תיאור התפקיד:

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.

תחומי אחריות:

  • טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
  • מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
  • גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל(
יש לשלוח קורות חיים למייל shyehonatan@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

07/01/2025

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן