דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית למערכות מידע באגף מחשוב ומערכות מידע

סיוע וליווי למנהלת הפרויקט בהפעלת מערכת הליבה, החל מייזום, אפיון ופיתוח המערכת בהתאם לצרכי המשתמשים ועד להטמעת שימוש במערכת בקרב עובדי האגף.

תחומי אחריות:

איתור צרכים והגדרת דרישות לפיתוח מערכות מידע/תוכנה, תוך מתן המלצות לסדרי עדיפויות לפיתוח והצגתם.

הנחייה, הדרכה וליווי משתמשי האגף, כולל הכנת מסמכי הדרכה ויישום כלי הדרכה מתקדמים לטובת המשתמשים.

מתן תמיכה טכנית וסיוע למשתמשים האגף.

ביצוע בדיקות לקוח ואישורן אל מול המשתמשים, תוך כדי דיווח לממונה וסגירת המשימות.

אפיון תקלות ומתן פתרונות לתיקונן , פתיחת באגים ושושים במערכת
AZURE DEVOPS

ליווי וסיוע באפיון תהליכים ומעקב אחר ביצועם.

פיקוח ובקרה על יישום תוכנית העבודה בהתאם ליעדים ולוחות הזמנים שנקבעו.

דיווח לממונה על כל חריגה או אי התאמה בין מחויבות הספק לביצועיו, תוך הנחיית הספקים לתיקון הליקויים.

מעקב אחרי משימות וטיפול מקצה לקצה של תהליכי פיתוח.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • אחריות על תכלול פרויקטים מורכבים.
  • אחריות לאישור אפיונים.
  • בקרה על התקדמות הפרויקטים.
  • שירותיות.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ביצוע משימות רב מערכתיות.

 

העסקה במשרה מלאה במרכז ירושלים.

יש לשלוח קורות חיים למייל:

BNNURIT@jerusalem.muni.il

 

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

 

18/02/2025
לחברה העירונית "אריאל" בירושלים דרוש/ה אב/אם בית לעבודה בהיכל תרבות פסגת זאב

מה בתפקיד?
אחריות על תחזוקה שוטפת של המבנה, כולל האולמות והמערכות.
ביצוע תיקונים קלים וטיפול בתקלות.
אחריות על סדר, ניקיון וסיוע לצוות בהתאם לצורך.
סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים ואווירה מצויינת!

דרישות:
ניסיון בתחום/ בתפקיד דומה- יתרון
נכונות לעבודה פיזית
אחריות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תיתכן העסקה חלקית.

מעוניין/ת?
שלח/י קו"ח עוד היום למייל: htjer@jerusalem.muni.il

רק פניות מתאימות תענינה.

 

17/02/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים

מוביל/ת פרויקטים יצירתי/ת?

בוא/י לעבוד איתנו!

החברה העירונית אריאל מחפשת

פרויקטור/ית להובלת וקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התרבות בירושלים.

על התפקיד:

  • שותפות מלאה בניהול וקידום פרויקטים מגוונים בתחומי התרבות והאמנות העירונית.
  • סיוע למנהלת אגף תרבות ואמנויות תוך תכלול משימות פנים וחוץ עירוניות.
  • אחריות ובקרה על תקציב האגף ומעקב עמידה ביעדי התקציב.
  • קידום תהליכי עבודה בהתאם למדיניות העירייה ותכניות העבודה השנתיות.
  • להוציא לפועל תכניות שישאירו חותם על התרבות העירונית.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – חובה. רצוי בתחומי הניהול / כלכלה / תעשייה וניהול
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים.
  • ניסיון בניהול תקציבים.
  • היכרות עם עבודה במערכות ציבוריות – יתרון משמעותי.
  • שליטה מצוינת ביישומי Office ובכלים דיגיטליים, רצוי יידע ב AI
  • יכולת הכנת תכניות עבודה ומצגות ברמה גבוהה

 

כישורים נדרשים:

  • יכולת ניהול וראייה מערכתית
  • כושר ארגון וניהול זמן מעולה
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולת הובלת תהליכים מורכבים
  • תודעת שירות גבוהה
  • גמישות בשעות העבודה

התפקיד מציע הזדמנות להשפיע על עיצוב חיי התרבות בעיר ולהיות חלק מצוות מקצועי ומסור

להגשת קו"ח: misraariel2024@gmail.com

 

המשרה פונה באופן שווה לכל המינים.

רק פניות מתאימות תתענינה.

 

28/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים
:

משרה מלאה בממוצע של 180 שעות חודשיות
ימי עבודה: א'-ה'
שעות עבודה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00

עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

דרישות המשרה:

  • ניסיון במתן שירות;
  • עברית – על בוריה;
  • רצויה ידיעת שפות נוספות;
  • כישורי מחשב;
  • שירותיות;

תיאור התפקיד:

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.

תחומי אחריות:

  • טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
  • מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
  • גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל(
יש לשלוח קורות חיים למייל shyehonatan@jerusalem.muni.il

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה

 

07/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מתאם/ת תהליך רישוי עסקים במינהל אסטרטגיה וחדשנות, אגף לקידום עסקים

ריכוז,  קידום וליווי תהליכי רישוי עסקים לצורך הנפקת רישיונות עסק בעיר, תוך מתן שירות לציבור הרחב ולגורמים פנים וחוץ עירוניים שוני,  עפ"י חוק רישוי עסקים התשכ"ח- 1968, תיקוניו ותקנותיו ובהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.

תחומי אחריות:

  • ריכוז וקידום בקשות רישוי עסק המוגשות למחלקה, ומתן טיפול ראשוני בהליכי רישוי עסקים, בהתאם למדיניות האגף ולהנחיות הממונה.
  • ניהול מעקב אחר חוות דעת לקבלת רישיון, הניתנות ע"י הגורמים הקבועים בחוק וטיפול בתיקי העסק בהתאם לחוות הדעת ולקריטריונים מקצועיים.
  • קבלת בקשות לחוות דעת מקדמית לרישוי עסק, מעקב אחר הטיפול בחוות הדעת ומתן תשובה לפונים בהתאם לקביעת הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, עפ"י נהלים עירוניים והנחיות הממונה.
  • מתן מענה וטיפול בפניות או תלונות, בקבלת קהל, טלפונית ובכתב, המתקבלות מבעלי עסקים ומגורמים שונים בנוגע לתהליכי רישוי עסק, בתיאום עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, בהתאם לחוקים ולנהלים רלוונטיים ובתיאום עם הממונה.

דרישות המשרה:

  • דרישות מקצועיות:    

ניסיון של שנתיים לפחות בקידום פרויקטים או בקידום תהליכים, רצוי בתחום רישוי עסקים.

רצוי קורס מתקדם ולימודי עדכון בנושא רישוי עסקים (שלב א)

ידע וניסיון בעבודה עם סביבה ממוחשבת.

  • כישורים ומיומנויות:  

כושר ארגון ותיאום.

אמינות ומהימנות אישית.

תודעת שירות גבוהה.

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.

כושר עמידה בלחצי עבודה.

כושר קיום מגע נאות עם עובדים וקהל.

כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח.

  • ידיעת שפות :              

עברית – על בורייה.

רצויה ידיעת השפה הערבית ו/או שפות אחרות.

 

קו"ח יש לשלוח לידי גב׳ ליאת כהן בכתובת מייל  cohliat@jerusalem.muni.il

לציין בנושא " מתאם/ת תהליך רישוי".

  • ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.
  • המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.
  • העבודה באגף קידום עסקים במחלקה לרישוי עסקים.

רק פניות מתאימות תענינה

01/01/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית זמני/ת לשילוט ופרסום במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

מיקום המשרה: מרכז ירושלים

היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה הינה זמנית למשך 6 חודשים – החברה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.

תיאור כללי:

המחלקה לשילוט ופרסום חוצות אחראית על הסדרת, ניהול ובקרת תחומי השילוט ופרסום החוצות ברחבי העיר ירושלים בהתאם לחוק העזר לירושלים (שילוט), התש"פ- 2019.

בתוך כך, המחלקה עוסקת בהסדרת מדיניות השילוט ופרסום החוצות בהתאם לחוק עזר, טיפול בפניות בעלי עסקים לרבות קבלת קהל פרונטלית וביצוע גביית אגרות שילוט.

התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן:

  • קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק
  • גביית כספים – הסדרת תשלומי אגרות שילוט, פניה יזומה לבעלי עסקים חייבים וביצוע גביה טלפונית, מעקב אחר גבייה
  • מתן מענה לפקחים – מתן מענה לשאלות פקחים בעת ביצוע תפקידם בנוגע לאכיפת רישיונות שילוט מול בעל העסק.

דרישות לתפקיד –

  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, תוכנת office על בוריה
  • יתרון ידע וניסיון בניהול כספים: גבייה / עריכת חשבונות / קורסי כלכלה
  • יתרון להכשרה מקצועית מוכחת בתוכנות גרפיקה, ידע בעיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות בתוכנת פוטושופ
  • ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי/ות שפות נוספות
  • ניסיון במתן שירותים פרונטליים
  • יתרון להכשרה מקצועית ו/או ניסיון מוכח בעבודה / לימודים בתחום שילוט ופרסום חוצות ב- 3 שנים האחרונות

במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש  לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני וביצוע סיורים וביקורים בבתי עסק בהתאם לצורך.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il

מועד אחרון להגשת מועמדות 15/01/2025

רק פניות מתאימות תענינה

 

30/12/2024
דרוש מנהל חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים

החברה העירונית אריאל מחפשת מועמד/ת לתפקיד מרתק, שמשלב חדשנות, יזמות ודיגיטל למען העסקים בירושלים.

תחומי אחריות: 

חדשנות ויזמות:

  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור התקשורת והשירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות בקידום עסקים ושילובן בפעילות האגף.

קידום דיגיטלי:

  • פיתוח כלים דיגיטליים לקידום ושיווק המרחב העסקי בירושלים.
  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור תקשורת ושירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות ושילובן בפעילות האגף.

דברור וקידום מידע:

  • ניהול הפצת מידע על פעילויות, הטבות ותכניות של אגף קידום עסקים לבעלי העסקים בעיר.
  • עדכון ותפעול שוטף של ערוצי תקשורת: קבוצות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
  • כתיבה ועריכת תוכן שיווקי מותאם לבעלי עסקים ולתושבי העיר.
  • ייזום פעילויות דיגיטליות להגברת מעורבות ושיתוף המידע.

מועדון “ירושלמי״:

סיוע לעסקים בכל מה שקשור למועדון ירושלמי, יצירת שיתופי פעולה וקידום יוזמות לקהילה העסקית.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון משמעותי בתחומי חדשנות, דיגיטציה וניהול רשתות חברתיות – יתרון משמעותי.
  • מיומנויות כתיבה שיווקית ותוכן מקצועי ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים – יתרון.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעד ף משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים תוך יוזמה ויצירתיות.

 

מיקום המשרה: עיריית ירושלים

 היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה פונה באופן שווה לנשים וגברים.

hnshiran@jerusalem.muni.il :ניתן לשלוח קו"ח למייל

רק פניות מתאימות תענינה.

 

08/12/2024
לחברה עירונית בירושלים דרושים/ות עובדי/ות צוות לעבודה במתחם ההחלקה הגדול באזור ירושלים והסביבה!

אנחנו מחפשים אנשי/נשות צוות מוכשרים ומסורים
לעבודה במשמרות עד לסוף חודש ינואר.

בואו להנות מעבודה בסביב ה צעירה, דינמית ומאתגרת בעולם ההפקות והאירועים
וללמוד מחוויית עבודה מקצועית.
העבודה תכלול תפעול של האתר, ניהול קהל המבקרים
ושירות למבלים במתחם מקצועי ומרשים.

אם אתם /אתן אנשים אנרגטיים, טובים עם אנשים ובעלי רצון ללמוד ולצמוח,
זו הזדמנות בדיוק בשבילכם!

המשרה מיועדת לגילאי 16 ומעלה ולתחילת עבודה מיידית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים.

לפרטים ולשליחת קורות חיים, נא לפנות ל: PRODUCTION@ARIEL.ORG.IL

הצטרפו והגיעו לעבודה באווירה הייחודית של בילוי על הקרח.
רק פניות מתאימות תענינה.

 

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת טכני ואחזקה

תיאור התפקיד:
עזרה למנהל/ת הטכני בהיכל התרבות במילוי התפקיד בכל תחומי האחזקה במתקן לרבות בתחומים טכניים ככל שיידרש. תפעול מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה. סיוע במטלות השוטפות של המנהל הטכני בהיכל התרבות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד:
• ידע מעמיק בסאונד ותאורה
• יכולת לתפעל אירועים סאונד / תאורה
• יכולת למידה ותפעול מערכות מולטימדיה מורכבות
• יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
• אמינות
• יכולת עבודה בצוות
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
• שכר שעתי.

מקום העבודה: היכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל TRAYALA@jerusalem.muni.il
בציון שם המשרה.
פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תענינה.

18/07/2024
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות לעבודה במוקד העירוני

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגים/ות שירות
לעבודה במוקד העירוני

המשרה המוצעת הינה עבודה במשמרות
העבודה במרכז ירושלים
שכר של 40 ₪ לשעה
ארוחות מסובסדות.

מטרת התפקיד:
מתן שירות טלפוני לתושבים, טיפול שוטף בפניות ודיווחים המתקבלים במוקד העירוני, ניתוב פניות למחלקות רלוונטיות תוך הנחיית צוותים המטפלים בפניות הציבור בשטח, הזנת נתוני טיפול בפניות תושבים למערכת ממוחשבת ייעודית, מוקדן במרכז מידע בשעת חירום.

דרישות:
יכולת לעבוד בסביבה מוקדית
מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח אישית ומקצועית
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
יכולת לעבוד על מספר משימות במקביל.
שליטה בשפה העברית – על בוריה כולל קריאה וכתיבה
עדיפות לדוברי/ות שפה זרה נוספת ברמת שפת אם

ניסיון מקצועי:
ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני/ פרונטלי
ניסיון בהפעלת צוותי עבודה או עובדים-יתרון
ניסיון בעבודת צוות-יתרון
שליטה מלאה בעבודת מחשב-חובה.
יכולת התבטאות בעברית בע"פ וניסוח בכתב
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניתן לפנות בוואצאפ 054-4784446 או בטלפון קווי: 025483100
קורות חיים יש לשלוח למייל: MRIRIS@JERUSALEM.MUNI.IL

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

11/07/2024
דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב (משרה חלקית) משרה חלקית

דרוש עובד אחזקה בהיכל תרבות פסגת זאב(משרה חלקית)
אוהבים לעבוד בסביבה תוססת וליהנות מאווירה של תרבות?
מחפשים עבודה משמעותית שתתרום לקהילה?
חברת אריאל מחפשת עובד/ת אחזקה להיכל תרבות תוסס וצעיר
העבודה במשרה חלקית
בתפקיד זה, תהיה אחראי/ת על:
ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במבנה ובשטחיו החיצוניים.
טיפול בתקלות טכניות.
שמירה על ניקיון וסדר במתחם ההיכל.
סיוע בהכנת האולם לאירועים והופעות.
עבודה בשיתוף פעולה עם צוות ההיכל.
סיוע טכני ככל שיידרש

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בעבודות אחזקה – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה פיזית.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
זמינות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע.
אחריות, אמינות ודיוק.
נכונות ללמוד ולהתפתח.

אנחנו מציעים:

עבודה בסביבה דינמית ותרבותית.
שכר הולם ותנאים סוציאליים טובים.
סיפוק רב מעבודה משמעותית ותורמת לקהילה.
להגשת מועמדות:
Htjer@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

09/07/2024
דרושים/דרושות מסיימי י"ב

מסיימי י”ב?
חברת אריאל מחפשת אתכם!
בואו לעבוד איתנו בפרויקט זמני,

סביבת עבודה צעירה וממוחשבת במרכז ירושלים.
אז מה בעצם אנחנו מחפשים?

בעלי תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת התבטאות טובה בכתב ובעל פה
בעלי 12 שנות לימוד במסלול לתעודת בגרות מלאה
אנגלית טובה

חושבים שיש לכם את זה?
דברו איתנו!
noa.y@ariel.org.il

02/07/2024

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן