דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל בירושלים דרוש/ה רפרנט/ית תיק לקוח וקשרי לקוחות לבעלי עסקים בירושלים

מטרת התפקיד:

מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים,

חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מיד וכלים לצמיחה עסקית.

 

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, ארנונה, מתקנים ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד בשעות הערב
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה בכל יישומי המחשב.

 

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il  עד לתאריך 27.11 בשעה 12:00.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק משרות מתאימות תענינה

 

 

13/11/2025
לחברה העירונית "אריאל" בירושלים דרוש/ה דרוש/ה רפרנט/ית שירות לגביית אגרות וחובות במחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים

 

 תיאור כללי-

המחלקה לשילוט ופרסום חוצות אחראית על הסדרת, ניהול ובקרת תחומי השילוט ופרסום החוצות ברחבי העיר ירושלים בהתאם לחוק העזר לירושלים (שילוט), התש"פ- 2019.

בתוך כך, המחלקה עוסקת בהסדרת מדיניות השילוט ופרסום החוצות בהתאם לחוק עזר, טיפול בפניות בעלי עסקים לרבות קבלת קהל פרונטלית וביצוע גביית אגרות שילוט.

המחלקה מטפלת גם בהסדרת חובות שצברו בעלי עסקים במסגרת הליך גבייה מינהלית וחובות שחלה עליהם התיישנות.

 

תיאור התפקיד-

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות שילוט ועסקים תוך כדי ביצוע פעולות גבייה, עפ"י פקודות העירייה.

התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט ותיקים שיש בהם חובות בגין שילוט כמפורט להלן:

 

  • קידום רישיונות שילוט- מעקב אחר רישוי שילוט, טיפול בבקשות לרישוי שילוט בתי עסק
  • גביית כספים – הסדרת תשלומי אגרות שילוט, הסדרת חוב בגין שילוט, פניה יזומה לבעלי עסקים חייבים וביצוע גביה טלפונית, מעקב אחר גבייה
  • מתן מענה לפקחים – מתן מענה לשאלות פקחים בעת ביצוע תפקידם בנוגע לאכיפת רישיונות וחובות שילוט מול בעל העסק.
  • טיפול בחובות שילוט ועסקים- מתן מענה ללקוחות שפונים לאחר הליך גבייה מינהלית (הודעה ראשונה + שנייה + עיקולי חשבון) וחובות שחלו עליהם התיישנות.
  • לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני וביצוע סיורים וביקורים בבתי עסק בהתאם לצורך.

 

דרישות לתפקיד-

  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, תוכנת office על בוריה
  • יתרון ידע וניסיון בניהול כספים: גבייה / עריכת חשבונות / קורסי כלכלה
  • יתרון להכשרה מקצועית מוכחת בתוכנות גרפיקה, ידע בעיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות בתוכנת פוטושופ
  • ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי שפות נוספות
  • יתרון להכשרה מקצועית ו/או ניסיון מוכח בעבודה / לימודים בתחום שילוט ופרסום חוצות ב- 3 שנים האחרונות

תודעת שירות גבוהה, ניסיון בשירות לקוחות על כל אופניו (פרונטלי/שיחות/ ביקורים בבתי עסק)

 

מיקום המשרה: ככר ספרא

היקף המשרה: משרה מלאה

המשרה הינה זמנית למשך 12 חודשים – העירייה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.

 

 המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

 

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל MZHAGAR@jerusalem.muni.il

 

09/11/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עובד/ת אחזקה בהיכל התרבות פסגת זאב בירושלים

אוהבים לעבוד בסביבה תוססת וליהנות מאווירה של תרבות?
מחפשים עבודה משמעותית שתתרום לקהילה?

 

חברת אריאל מחפשת עובד/ת אחזקה להיכל תרבות תוסס וצעיר

העבודה במשרה מלאה ובשעות שאינן שגרתיות

 

בתפקיד זה, תהי/ה אחראי/ת על:

 

ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במבנה ובשטחיו החיצוניים.

טיפול בתקלות טכניות.

שמירה על ניקיון וסדר במתחם ההיכל.

סיוע בהכנת האולם לאירועים והופעות.

עבודה בשיתוף פעולה עם צוות ההיכל.

סיוע טכני ככל שיידרש.

 

דרישות התפקיד:

 

ניסיון קודם בעבודות אחזקה.

יכולת עבודה פיזית.

יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.

זמינות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע.

אחריות, אמינות ודיוק.

נכונות ללמוד ולהתפתח.


אנחנו מציעים:

 

עבודה בסביבה דינמית ותרבותית.

שכר הולם ותנאים סוציאליים טובים.

סיפוק רב מעבודה משמעותית ותורמת לקהילה.

להגשת מועמדות:

Htjer@jerusalem.muni.il

 

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

 

03/11/2025
לחברה העירונית "אריאל" בירושלים דרוש/ה  רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית באגף לקידום עסקים

 

מטרות התחום:

  1. לסייע לעוסקים מהבית להגדיל את הרווח שלהם, לייצר התפתחות מקצועית וכלכלית ולהתחבר למרקם העסקי בעיר
  2. לספק לעוסקים מהבית מענה רגשי (בדידות עסקית) לצד מענים מקצועיים

תחומי אחריות:

  1. אחריות על תפעול המתחם – (רחוב מבוא המתמיד, מרכז העיר) – כולל אחראיות תקציבית וביצוע הזמנות רכש בהתאם
  2. מעקב ובקרה על תכנים שהתוכנית מספקת – (ובניהם: תוכנית מנטורינג, הרצאות וסדנאות מטעם ספקי תוכן נוספים כגון מט"י, מנהיגות עסקית צעירה ועוד)
  3. ניהול קשרים עם העוסקים במתחם
    פיתוח הקהילה:
    א. יוזמה של פעילויות חדשות, הקשבה וקבלת פידבק מהמשתתפים
    ב. בניית תוכנית לפעילויות גיבוש והעשרה בהאב (הרמת כוסית בחגים, ציון אירועים, קיום סדנאות)

ג. הגדלת הקהילה וקשר שוטף עם ספק השיווק של התוכנית

דרישות התפקיד

  • ניסיון בתיאום ותפעול אירועים/פרויקטים – יתרון.
  • יכולת ארגון , לקיחת יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם קהל מגוון

אופי העסקה:
100% משרה – העסקה דרך חברת אריאל, עבודה ממתחם חדשני  ברחוב מבוא המתמיד
קו"ח לשלוח למייל – Avigail_d1@jerusalem.muni.il
לציין שההגשה למשרה – רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

 

לחברה העירונית אריאל בירושלים דרוש/ה רכז/ת חוגים והרשמה למרכז העירוני לתיאטרון

 

תיאור התפקיד:

✅ מתן שירות ללקוחות החוגים

✅ מעקב אחר רישום המשתתפים

✅ עבודה מול צוות

✅ עבודה מול גורמי חוץ (עיריית ירושלים, חברת אריאל ועוד)

✅ עבודה שוטפת עם תוכנות: עדכון אתר אינטרנט, תוכנת חוגים ועוד

✅ לטווח ארוך

 

דרישות התפקיד:

✅ ניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס

✅ מוכנות ויכולת לימוד תוכנות חדשות

✅ אחריות ומוסר עבודה גבוה

✅ יכולת גבוהה לעבודה בצוות

✅ שירותיות גבוהה

 

מקום העבודה: ירושלים

תחילת עבודה: מיידית

היקף משרה: 60%

📆 ימי ראשון-חמישי

🕖 שעות 14:00-19:00

💰שכר: 4800 ש"ח ברוטו לחודש  (מעל 45 שח לשעה)

 

המשרה פונה לנשים וגברים

📌ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל

📩 להגשת מועמדות נא לשלוח קורות חיים למייל:

acsalit@jerusalem.muni.il

לפרטים נוספים:

📞 02-5456200

 

להיכל התרבות בית העם ירושלים דרושים נציגי שירות לקוחות ומכירות

 

תיאור התפקיד:

  • מכירת כרטיסים וכרטיסי מנויים בקופות היכל התרבות – טלפוני ופרונטאלי
  • מתן שירות ללקוחות ולמנויי היכל התרבות לרבות טיפול בבקשות/תלונות וכל פעולה אחרת שתידרש ע"י הממונה
  • שימור ושרות לקוחות טלפוני ופרונטאלי
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
  • אוריינטציה מכרתית ושיווקית

דרישות:

  • תודעת שירות גבוהה
  • התמודדות רב – משימתית
  • ידע נרחב בעבודה עם מחשב
  • יכולת עבודה עם קהל ובצוות
  • סבלנות ואדיבות
  • תקשורת בין אישית טובה
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י הנחיית הממונה

שפות נוספות – אנגלית, צרפתית, רוסית – יתרון

היקף משרה:

60% – העבודה במשמרות בוקר/ערב

כולל שישי/מוצ"ש/ערבי חג/מוצאי חג – לפי צרכי המערכת.

 

קורות חיים מודפסים בציון המשרה, המלצות ומסמכים נדרשים להעביר לדוא"ל: htbeithaam@gmail.com

רק פניות מתאימות ייענו , המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה אחראי/ת שיווק פרסום ומכירות בהיכל התרבות בית העם ירושלים

 

לתפקיד דינמי ומשמעותי בלב העשייה התרבותית של העיר, אנו מחפשים אחראי/ת שיווק ומכירות עם ראש גדול, כישורי ניהול ויכולת הובלת מהלכים שיווקיים

ועסקיים לקידום פעילות ההיכל והגדלת קהל היעד.

 

תחומי אחריות:

  • בנייה ויישום של אסטרטגיית שיווק ופרסום למופעים, הצגות ופעילויות תרבות.
  • ניהול קמפיינים דיגיטליים וקלאסיים: מדיה חברתית, גוגל, דיוור, שילוט ועוד.
  • יצירת שיתופי פעולה, גיוס חסויות ויזמות שיווקית.
  • אחריות על מכירת כרטיסים ומינויים – מעקב, דוחות ועמידה ביעדים.
  • קשר שוטף עם משרדי פרסום, ספקים חיצוניים וגורמים בתקשורת.
  • ניהול תוכן, כתיבה שיווקית, הפקת חומרים פרסומיים והובלת נראות המותג.
  • עבודה צמודה עם הנהלת ההיכל, תוכן ושירות לקוחות.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בשיווק, מכירות או ניהול קמפיינים – חובה (עדיפות לתחום התרבות/האירועים).
  • ניסיון בניהול רשתות חברתיות ומערכות דיוור– חובה.
  • היכרות עם מערכות כרטוס וניהול לקוחות – יתרון.
  • כישורי ניהול, תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • יצירתיות, יוזמה עצמית, חשיבה אסטרטגית וגמישות מחשבתית.
  • נכונות לעבודה גם בשעות בלתי שגרתיות בעת הצורך.

 

היקף המשרה: מלאה

כפיפות: למנהלת היכל התרבות

תחילת עבודה: מיידית / בהתאם לתיאום

 

קורות חיים מודפסים בציון המשרה, המלצות ומסמכים נדרשים להעביר לדוא"ל: htbeithaam@gmail.com

רק פניות מתאימות ייענו , המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה למרכז "תמר" בירושלים

 

למרכז תמר בתלפיות-ירושלים, מרכז טיפול המטפל בנפגעי/ות תקיפה מינית, דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה.

דרישות:

  • תודעת שירות גבוהה
  • ניסיון בעבודת מזכירות
  • שליטה בכל תוכנות האופיס
  • ניסיון בעבודה עם ספקים,
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • סבלנות ואדיבות
  • תקשורת בין אישית טובה
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ

 

תחילת העבודה בחודש ינואר

ניתן לשלוח קו"ח למייל NoYaarah@jerusalem.muni.il

 

רק פניות מתאימות ייענו , המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

לחברה העירונית אריאל בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח – קשרי לקוחות לבעלי עסקים

מטרת התפקיד:

מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים,

חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מיד וכלים לצמיחה עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, ארנונה, מתקנים ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון אקדמאי/ הנדסאי – חובה, תואר שני – יתרון.
  • רצוי ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד גם בשעות הערב

 

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il
עד לתאריך 02/11/2025 בשעה 12:00.

 

 

20/10/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מ"מ מנהל/ת תיק לקוח – קשרי לקוחות לבעלי עסקים

מטרת התפקיד:

מילוי מקום לתקופה של עד חצי שנה לטובת מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים, חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מיד וכלים לצמיחה עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, שיפוץ, רישום ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם, ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון אקדמאי/ הנדסאי –יתרון.
  • רצוי ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד בשעות הערב.
  • המשרה הינה זמנית במילוי מקום.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק משרות מתאימות תענינה.

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il  עד לתאריך 4.9.25 בשעה 16:00

01/09/2025
לחברה העירונית אריאל דרושה מנהל/ת חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים

החברה העירונית אריאל מחפשת מועמד/ת לתפקיד מרתק, שמשלב חדשנות, יזמות ודיגיטל למען העסקים בירושלים.

תחומי אחריות: 

חדשנות ויזמות:

  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור התקשורת והשירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות בקידום עסקים ושילובן בפעילות האגף.

קידום דיגיטלי:

  • פיתוח כלים דיגיטליים לקידום ושיווק המרחב העסקי בירושלים.
  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור תקשורת ושירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות ושילובן בפעילות האגף.

דברור וקידום מידע:

  • ניהול הפצת מידע על פעילויות, הטבות ותכניות של אגף קידום עסקים לבעלי העסקים בעיר.
  • עדכון ותפעול שוטף של ערוצי תקשורת: קבוצות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
  • כתיבה ועריכת תוכן שיווקי מותאם לבעלי עסקים ולתושבי העיר.
  • ייזום פעילויות דיגיטליות להגברת מעורבות ושיתוף המידע.

מועדון “ירושלמי״:

סיוע לעסקים בכל מה שקשור למועדון ירושלמי, יצירת שיתופי פעולה וקידום יוזמות לקהילה העסקית.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה.
  • ניסיון משמעותי בתחומי חדשנות, דיגיטציה וניהול רשתות חברתיות – יתרון משמעותי.
  • מיומנויות כתיבה שיווקית ותוכן מקצועי ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים – יתרון.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעדף משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים תוך יוזמה ויצירתיות.

מיקום המשרה: ככר ספרא

 היקף המשרה: משרה מלאה

hnshiran@jerusalem.muni.il :ניתן לשלוח קו"ח למייל

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך: 22.8.2025

תינתן הזדמנות שווה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

19/08/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תכנית עוסקים מהבית

רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית

עבור האגף לקידום עסקים

תחומי אחריות:

  1. אחריות על תפעול המתחם – (רחוב מבוא המתמיד, מרכז העיר) – כולל אחריות תקציבית וביצוע הזמנות רכש בהתאם.
  2. מעקב ובקרה על תכנים שהתוכנית מספקת – (ובניהם: תוכנית מנטורינג, הרצאות וסדנאות מטעם ספקי תוכן נוספים כגון מט"י, מנהיגות עסקית צעירה ועוד).
  3. ניהול קשרים עם העוסקים במתחם –

פיתוח הקהילה: 

א. יוזמה של פעילויות חדשות, הקשבה וקבלת פידבק מהמשתתפים

ב. בניית תוכנית לפעילויות גיבוש והעשרה בהאב (הרמת כוסית בחגים, ציון אירועים, קיום סדנאות)

ג. הגדלת הקהילה וקשר שוטף עם ספק השיווק של התוכנית

דרישות התפקיד

א.            ניסיון בתיאום ותפעול אירועים/פרויקטים – יתרון.

ב.            יכולת ארגון , לקיחת יוזמה ויכולת עבודה עצמאית

ג.             יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם קהל מגוון

אופי העסקה:

100% משרה – העסקה דרך חברת אריאל, עבודה ממתחם חדשני  ברחוב מבוא המתמיד

קו"ח לשלוח למייל – kfir_ne@jerusalem.muni.il

לציין שההגשה למשרה – רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית

להגשת מועמדות:

כפיפות ישירה למנהל האגף לקידום עסקים

העסקה באמצעות חברת אריאל.

להגשת מועמדות: קורות חיים יש לשלוח לכפיר:   עד ליום 25/08/2025  kfir_ne@jerusalem.muni.il

הזדמנות שווה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן