דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מ"מ מנהל/ת תיק לקוח – קשרי לקוחות לבעלי עסקים

מטרת התפקיד:

מילוי מקום לתקופה של עד חצי שנה לטובת מעקב, בקרה, טיפול שוטף ומתן ליווי אישי וכולל לבעלי עסקים ברחבי העיר ירושלים, תוך שיפור חוויית השירות, סיוע בהתמודדות עם אתגרים בירוקרטיים וסביבתיים, חיבור ליוזמות עירוניות, הנגשת מיד וכלים לצמיחה עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי שוטף של בעלי עסקים – מענה אישי, זמינות, פתרון בעיות.
  • הנגשת שירותים עירוניים לעסקים (רישוי, שילוט, שיפוץ, רישום ועוד).
  • תיאום מול גורמים עירוניים רלוונטיים (רישוי, ארנונה, אכיפה).
  • הפעלת שיקול דעת מקצועי לצורך פיתוח מסלול מותאם אישית לכל עסק.
  • ארגון והשתתפות בפגישות פרטניות עם בעלי עסקים – פיזית או בזום.
  • חיבור העסקים ליוזמות עירוניות – מענקים, הכשרות, מדידה ומיתוג.
  • מתן מידע על תוכניות סיוע, תמריצים ומענקים.
  • קבלת קהל וטיפול בפניות עסקים באופן מקצועי ורגיש.
  • יכולת שילוב עבודה בשטח ומשרד – היכרות עם בתי העסק ובעלייהם, ושימור הקשר.
  • גיוס עסקים חדשים לעיר וחיזוק הקהילות העסקיות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון אקדמאי/ הנדסאי –יתרון.
  • רצוי ניסיון בעבודה עם בעלי עסקים / שירות לקוחות / ליווי אישי.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת להוביל שיחה רגישה ופרקטית.
  • סדר, ארגון, יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
  • הבנה בסיסית בתהליכים עירוניים או ניסיון בעבודה ציבורית – יתרון.
  • שליטה טובה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, זום, פורטלים עירוניים).
  • נכונות לעבוד בשעות הערב.
  • המשרה הינה זמנית במילוי מקום.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק משרות מתאימות תענינה.

יש להגיש קורות חיים למייל hnshiran@jerusalem.muni.il  עד לתאריך 4.9.25 בשעה 16:00

01/09/2025
לחברה העירונית אריאל דרושה מנהל/ת חדשנות, יזמות ודיגיטל באגף לקידום עסקים

החברה העירונית אריאל מחפשת מועמד/ת לתפקיד מרתק, שמשלב חדשנות, יזמות ודיגיטל למען העסקים בירושלים.

תחומי אחריות: 

חדשנות ויזמות:

  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור התקשורת והשירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות בקידום עסקים ושילובן בפעילות האגף.

קידום דיגיטלי:

  • פיתוח כלים דיגיטליים לקידום ושיווק המרחב העסקי בירושלים.
  • ייזום והטמעת פתרונות דיגיטליים לשיפור תקשורת ושירותים הניתנים לבעלי עסקים.
  • זיהוי מגמות חדשניות ושילובן בפעילות האגף.

דברור וקידום מידע:

  • ניהול הפצת מידע על פעילויות, הטבות ותכניות של אגף קידום עסקים לבעלי העסקים בעיר.
  • עדכון ותפעול שוטף של ערוצי תקשורת: קבוצות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
  • כתיבה ועריכת תוכן שיווקי מותאם לבעלי עסקים ולתושבי העיר.
  • ייזום פעילויות דיגיטליות להגברת מעורבות ושיתוף המידע.

מועדון “ירושלמי״:

סיוע לעסקים בכל מה שקשור למועדון ירושלמי, יצירת שיתופי פעולה וקידום יוזמות לקהילה העסקית.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה.
  • ניסיון משמעותי בתחומי חדשנות, דיגיטציה וניהול רשתות חברתיות – יתרון משמעותי.
  • מיומנויות כתיבה שיווקית ותוכן מקצועי ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים – יתרון.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעדף משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים תוך יוזמה ויצירתיות.

מיקום המשרה: ככר ספרא

 היקף המשרה: משרה מלאה

hnshiran@jerusalem.muni.il :ניתן לשלוח קו"ח למייל

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך: 22.8.2025

תינתן הזדמנות שווה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

19/08/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תכנית עוסקים מהבית

רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית

עבור האגף לקידום עסקים

תחומי אחריות:

  1. אחריות על תפעול המתחם – (רחוב מבוא המתמיד, מרכז העיר) – כולל אחריות תקציבית וביצוע הזמנות רכש בהתאם.
  2. מעקב ובקרה על תכנים שהתוכנית מספקת – (ובניהם: תוכנית מנטורינג, הרצאות וסדנאות מטעם ספקי תוכן נוספים כגון מט"י, מנהיגות עסקית צעירה ועוד).
  3. ניהול קשרים עם העוסקים במתחם –

פיתוח הקהילה: 

א. יוזמה של פעילויות חדשות, הקשבה וקבלת פידבק מהמשתתפים

ב. בניית תוכנית לפעילויות גיבוש והעשרה בהאב (הרמת כוסית בחגים, ציון אירועים, קיום סדנאות)

ג. הגדלת הקהילה וקשר שוטף עם ספק השיווק של התוכנית

דרישות התפקיד

א.            ניסיון בתיאום ותפעול אירועים/פרויקטים – יתרון.

ב.            יכולת ארגון , לקיחת יוזמה ויכולת עבודה עצמאית

ג.             יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם קהל מגוון

אופי העסקה:

100% משרה – העסקה דרך חברת אריאל, עבודה ממתחם חדשני  ברחוב מבוא המתמיד

קו"ח לשלוח למייל – kfir_ne@jerusalem.muni.il

לציין שההגשה למשרה – רכז/ת לתוכנית עוסקים מהבית

להגשת מועמדות:

כפיפות ישירה למנהל האגף לקידום עסקים

העסקה באמצעות חברת אריאל.

להגשת מועמדות: קורות חיים יש לשלוח לכפיר:   עד ליום 25/08/2025  kfir_ne@jerusalem.muni.il

הזדמנות שווה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה.

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה עובד/ת אחזקה בהיכל התרבות פסגת זאב בירושלים

אוהבים לעבוד בסביבה תוססת וליהנות מאווירה של תרבות?
מחפשים עבודה משמעותית שתתרום לקהילה?

חברת אריאל מחפשת עובד/ת אחזקה להיכל תרבות תוסס וצעיר

העבודה במשרה מלאה ובשעות שאינן שגרתיות

בתפקיד זה, תהי/ה אחראי/ת על:

ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות במבנה ובשטחיו החיצוניים.

טיפול בתקלות טכניות.

שמירה על ניקיון וסדר במתחם ההיכל.

סיוע בהכנת האולם לאירועים והופעות.

עבודה בשיתוף פעולה עם צוות ההיכל.

סיוע טכני ככל שיידרש.

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בעבודות אחזקה.

יכולת עבודה פיזית.

יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.

זמינות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע.

אחריות, אמינות ודיוק.

נכונות ללמוד ולהתפתח.


אנחנו מציעים:

עבודה בסביבה דינמית ותרבותית.

שכר הולם ותנאים סוציאליים טובים.

סיפוק רב מעבודה משמעותית ותורמת לקהילה.

להגשת מועמדות:

Htjer@jerusalem.muni.il

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד

רק פניות מתאימות תענינה

הגשת קורות חיים עד לתאריך: 1/9/2025

17/08/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת  תכנון ופיתוח כלכלי

לחברה העירונית אריאל דרושה/ מנהל/ת תכנון ופיתוח כלכלי עם מוטיבציה גבוהה ויכולת למידה.
אם אתם/ן בוגרי/ות תואר ראשון במנהל עסקים או כלכלה ואתם/ן מעוניינים/ות להיכנס לעולם הפיתוח העסקי-אורבני בירושלים, זו ההזדמנות שלכם/ן!

מטרת התפקיד:

תכלול הממשק בין אגף קידום עסקים ומינהל תכנון (מהנדס העיר ירושלים), במטרה לקדם פיתוח עסקי אורבני מיטבי. התפקיד כולל מתן חוות דעת מקצועיות בנוגע לתכנון מתחמים עסקיים ומסחריים,
סיוע בהובלת מאמצי פיתוח עסקי, גיוס משקיעים לעיר, יצירת משאבים חדשים ועידוד יזמות עסקית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • סיוע בהובלת תהליכי עבודה חוצי-אגפים בין אגף קידום עסקים ומינהל תכנון.
  • גיבוש וניסוח חוות דעת מקצועיות בנושא תכנון מתחמים עסקיים ואזורים מסחריים.
  • סיוע בהובלת מאמצי פיתוח עסקי עירוני, כולל איתור וסיוע בגיוס משקיעים פוטנציאליים לעיר.
  • סיוע בייזום וקידום פרויקטים עסקיים חדשניים לפיתוח הכלכלה המקומית.
  • סיוע בפיתוח אסטרטגיות לשיווק העיר כמוקד משיכה למשקיעים ולעסקים.
  • יצירת רשתות קשרים עם גורמים עסקיים, ממשלתיים וארגוניים רלוונטיים.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות וסיוע בהובלת תהליכי מינוף משאבים קיימים ויצירת משאבים חדשים.
  • מעקב אחר מגמות ופיתוחים בתחום הפיתוח העסקי-אורבני בארץ ובעולם.

דרישות התפקיד:

  • השכלה:

תואר ראשון – חובה.

תואר שני – יתרון.

  • ניסיון מקצועי:
    • ניסיון בפיתוח עסקי – יתרון.
    • יכולת למידה מהירה והתאקלמות בסביבת עבודה דינמית.
    • הבנה בסיסית בתהליכי תכנון עירוני ורגולציה עסקית בישראל – יתרון.
    • יכולת סיוע בהובלת פרויקטים מורכבים והנעת תהליכים ארגוניים.
  • כישורים אישיים:
    • שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית (שפות נוספות – יתרון).
    • יכולות תקשורת בינאישית גבוהות ויכולת עבודה עם מגוון בעלי עניין.
    • מיומנויות פרזנטציה טובות וכושר שכנוע.
    • ראייה אסטרטגית ויצירתיות עסקית.
    • יכולת ניהול זמן טובה והתמודדות עם משימות מרובות במקביל.
    • יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה בצוות.

 

מיקום המשרה: ככר ספרא / ירושלים (המשרה כוללת עבודת שטח).

היקף המשרה: משרה מלאה (נדרשת זמינות לעבודה בערבים).

כניסה לתפקיד: מיידי.

 

להגשת מועמדות:

כפיפות ישירה למנהל האגף לקידום עסקים

העסקה באמצעות חברת אריאל.

להגשת מועמדות: קורות חיים יש לשלוח לכפיר:   עד ליום 31/08/2025  kfir_ne@jerusalem.muni.il

23/07/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת סטודנטים באגף לקידום עסקים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת סטודנטים באגף לקידום עסקים

תיאור התפקיד:

אנו מחפשים רכז/ת סטודנטים בעל/ת מוטיבציה גבוהה לניהול וריכוז כלל הסטודנטים הלומדים מנהל עסקים במוסדות להשכלה גבוהה בעיר ירושלים. התפקיד כולל ליווי הסטודנטים במהלך פרקטיקום באגף לקידום עסקים ובעסקים ירושלמים.

התפקיד כולל עבודת שטח.

מטרת התפקיד:

מטרת התפקיד היא לנהל, לרכז וללוות את כלל הסטודנטים למנהל עסקים במוסדות להשכלה גבוהה בירושלים, תוך יצירת גשר בינם לבין האגף לקידום עסקים ועסקים ירושלמים. התפקיד נועד להבטיח התנסות מעשית (פרקטיקום) איכותית עבור הסטודנטים, שתתרום הן להתפתחותם המקצועית והן לחיזוק הקהילה העסקית המקומית.

ניסיון וכישורים:

  • ניסיון מוכח בריכוז וניהול פרויקטים/תוכניות.
  • יכולות ארגון ותכנון גבוהות.
  • תקשורת בינאישית מעולה ויכולת עבודה מול מגוון גורמים.
  • יוזמה, "ראש גדול" ויכולת הנעה עצמית.
  • היכרות עם עולם ההשכלה הגבוהה בירושלים – יתרון משמעותי.

תנאי סף:

  • שליטה מלאה בשפות העברית והאנגלית (כתיבה ודיבור).
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה או בתפקיד הכולל ריכוז או ליווי סטודנטים/מתמחים או ניהול פרויקטים.
  • נכונות וזמינות לעבודה במשרה מלאה בירושלים.

*העסקה באמצעות חברת אריאל.

*כפיפות ישירה למנהל האגף לקידום עסקים.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשמור את קורות החיים ולהציע השתלבות במשרות אחרות – אלא אם יצויין אחרת ע"י המגיש/ה.

*קורות חיים יש לשלוח לכפיר במייל– kfir_ne@jerusalem.muni.il  עד ליום 17/07/2025

רק פניות מתאימות תענינה

06/07/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית תקציב

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית תקציב

לעבודת אדמיניסטרציה הכוללת גביית תשלומי הורים במסגרות חינוך, ניהול כספים, רישום במערכות כספיות, התנהלות מול ספקים, תיאום בין-מחלקתי,
ריכוז נתונים והפקת דוחות.

דרישות:

  • מנהל/ת חשבונות מוסמך/כת.
  • ניסיון בניהול עובדים – יתרון.
  • ניסיון בעבודה לפי נוהל רכש במגזר הציבורי – יתרון.
  • שליטה מלאה באופיס.
  • כישורי אנוש טובים.
  • אחריות ודיוק.
  • שליטה מלאה בשפה העברית – קרוא וכתוב
  • נכונות לעבודת צוות.
  • נכונות לעבודה בסביבה דינמית.
  • היקף המשרה: מלאה – אין גמישות בשעות העבודה.
  • מקום העבודה: היכל הפיס ארנה ירושלים.

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

קורות חיים יש להפנות לדוא"ל : devorah@ariel.org.il

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 15.7.2025

12/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת גביה ואכיפה בבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת גביה ואכיפה בבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים

תחילת עבודה:  מיידית

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לקהל הפונים לביהמ"ש ביניהם:

שופטים, תובעים, עורכי דין ונאשמים. גביית תשלומים, קידום ופיתוח מערכת כספית ממוחשבת של ניהול קנסות המוטלים בבית המשפט, ניתוח וטיוב נתונים, ייזום וביצוע פעולות לאיתור חייבים לצורך הפעלת הליכי אכיפה, ריכוז תחום פניות בנושא גביה וסיוע למנהל בפרויקטים מיוחדים המתנהלים במחלקה.

דרישות התפקיד:

  • תעודת בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון – יתרון
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת גבוהה בעבודה בצוות
  • יכולת עמידה מול קהל וייצוגיות
  • ידע וניסיון במתן שירות וביישומי אופיס
  • רצוי ניסיון בעבודה עם מערכות גביה ו/או מערכות משפטיות
  • ניסיון בעבודה מול משרדי הממשלה ורשויות מקומיות – יתרון
  • היקף המשרה: מלאה
  • מקום העבודה: שבטי ישראל 7 , ירושלים

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה.

לפרטים נוספים אודות המשרה ניתן להתקשר לטל: 02-6295395   

כתובת מייל לשליחת קו"ח :  gmdana@jerusalem.muni.il

ניתן לשלוח עד לתאריך 19.06.2025

10/06/2025
החברה העירונית אריאל מגייסת עבור החטיבה לקידום נוער וצעירים ירושלים מזכיר/ה למילוי מקום

החברה העירונית אריאל מגייסת עבור החטיבה לקידום נוער וצעירים ירושלים מזכיר/ה למילוי מקום

(היקף המשרה: 100%- 42 ש”ש)

תיאור התפקיד:

מ"מ מזכיר/ה בחטיבה לקידום נוער וצעירים

עיקרי התפקיד:

  • מתן שירות אדיב ומהיר בקבלת קהל/טלפונית/בכתב ובאמצעים נוספים
  • ביצוע מעקבים אחר טיפול בנושאים שונים
  • ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות והזנת נתונים למערכות ממוחשבות שבשימוש היחידה
  • סיוע מנהלי בכל הנוגע למשימות השוטפות ולפרויקטים שבאחריות היחידה, כולל ביצוע עבודות עזר שונות בתחומי אחריות היחידה
  • איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע”פ קביעת והנחיית הממונה

תנאי סף:

  • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ה office

כישורים ומיומנויות:

  • יכולת סדר וארגון
  • יחסי אנוש טובים
  • תודעת שירות גבוהה

קריאה וכתיבה ברמה טובה בעברית

פרטים נוספים:

  • מילוי מקום לשלושה חודשים
  • נדרש להמציא טופס בגיר
  • המודעה מיועדת לשני המינים
  • העסקה באמצעות חברת אריאל

הגשת מועמדות:

ניתן להגיש מועמדות עד 15.6.25, בשעה 12:00

לשליחת קו"ח- kidumnoargius@jerusalem.muni.il

*נא לציין את שם המשרה המבוקשת*

רק פניות מתאימות תענינה

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה קופאי/ת נציג/ת שירות לקוחות להיכל התרבות בית העם ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה קופאי/ת נציג/ת שירות לקוחות להיכל התרבות בית העם ירושלים

תיאור התפקיד:

  • מכירת כרטיסים וכרטיסי מנויים בקופות היכל התרבות – טלפוני ופרונטאלי
  • מתן שירות ללקוחות ולמנויי היכל התרבות לרבות טיפול בבקשות/תלונות וכל פעולה אחרת שתידרש ע"י הממונה
  • שימור ושרות לקוחות טלפוני ופרונטאלי
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
  • אוריינטציה מכרתית ושיווקית

השכלה וניסיון מקצועי :

  • 12 שנות לימוד חובה
  • ניסיון בשירות לקוחות בגופים ציבוריים/תרבותיים

דרישות ייחודיות לתפקיד:

  • תודעת שירות גבוהה
  • התמודדות רב – משימתית
  • ידע נרחב בעבודה עם מחשב
  • יכולת עבודה עם קהל
  • יכולת עבודה בצוות
  • הופעה ייצוגית
  • סבלנות ואדיבות
  • תקשורת בין אישית טובה
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
  • ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י הנחיית הממונה
  • שפות נוספות – אנגלית, צרפתית, רוסית – יתרון

היקף משרה : 60% – העבודה במשמרות בוקר/ערב כולל שישי/מוצ"ש/ערבי חג/מוצאי חג,
לפי צרכי המערכת.

קורות חיים מודפסים בציון המשרה, המלצות ומסמכים נדרשים להעביר בדוא"ל htbeithaam@gmail.com

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 6.7.2025

רק פניות מתאימות ייענו .

המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

09/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד השירות במחלקת הדיגיטל של עיריית ירושלים

המוקד הטלפוני מספק תמיכה בשירותים מקוונים ומענה מקצועי לפניות בנושאים עירוניים שונים.

מה התפקיד כולל?

  • סיוע לתושבים בשירותים מקוונים
  • מתן מידע ומענה מקצועי למחלקות העירייה
  • עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת

דרישות התפקיד:

  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
  • כושר ביטוי מצוין בע”פ ובכתב
  • יתרון לבעלי/ות ניסיון בשירות לקוחות / בתקשורת כתובה

העסקה דרך חברת אריאל | במתחם העירייה כיכר ספרא

שעות העבודה:

  • ימים ראשון עד חמישי – משעה 07:30 עד השעה 16:00

להצטרפות לצוות מקצועי ומשפיע – שלחו קו”ח לליטל בראל  lital_ba@jerusalem.muni.il

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 6.7.2025

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה

08/06/2025
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תפעול ומלאי

תיאור התפקיד:
לאגף תפעול של החברה העירונית אריאל דרוש/ה רכז/ת תפעול ומלאי.


דרישות התפקיד:

השכלה תיכונית מלאה

שליטה מלאה באופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה

ניסיון קודם בניהול מלאי– יתרון משמעותי.

ניסיון כמחסנאי/ת – יתרון

יכולת עמידה בלחץ, יכולת ארגון ותכנון

יחסי אנוש מצוינים, שרירותיות ואחריות אישית.

 

משרה מלאה ומאומצת, הדורשת גמישות, כולל עבודה באירועים בשעות לא שגרתיות והכל לפי הצורך.

המשרה פונה אל כל המגדרים באופן שווה

קו"ח יש לשלוח למייל: mosheniv@ariel.org.il

החברה שומרת לעצמה את האפשרות להשתמש בקורות החיים למשרות אחרות, אלא אם המועמד/ת י/תצהיר אחרת.

רק פניות מתאימות תענינה.

29/05/2025

מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו ולקבל עדכונים על האירועים הכי חמים!

להצטרפות לקבוצה >>
https://chat.whatsapp.com/KSsqlpGpTjB041cxgSjnc7

This will close in 22 seconds

דילוג לתוכן