דרושים
מספר משרה | שם המשרה | סוג משרה | תיאור התפקיד | תאריך פרסום |
---|---|---|---|---|
לאגף לקידום עסקים דרוש.ה מנהל מנהלת עסקים ביתיים וקהילה (משרה חלקית) |
אפיון התפקיד:
מאפיינים נדרשים למשרה:
משרה בהיקף של 120 שעות חודשיות, עד סוף אוגוסט 2022, עם אופציה להארכה (בהתאם להארכת התוכנית).
מועמדות וקורות חיים יש להגיש למייל Yael_Ma@jerusalem.muni.il עד לתאריך ה15.2.22.
|
26/01/2022 | ||
לאגף לקידום עסקים דרוש/ה מנהל/ת רובע עסקי בירושלים | מנהל רובע עסקי בירושלים
דרישות סף: השכלה: תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר- חובה. יתרון לבעלי תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול. שליטה בשפות נוספות – יתרון תואר שני- יתרון. ניסיון : ניסיון עסקי / מסחרי של 3 שנים לפחות. ניסיון בתכנון, קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או היזמות; היכרות מעמיקה של העיר ירושלים. כישורים : ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, יוזמה, כושר תכנון ופיתוח; כושר ניהול וארגון; יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי; כושר מנהיגות וסמכותיות; תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים; יכולת ליזום, לפתח ולנהל תוכניות ופרויקטים מורכבים; כושר קיום מגע נאות עם עובדים.
קורות חיים בציון שם המשרה יש לשלוח ללירז נגר בכתובת מייל ngliraz@jerusalem.muni.il עד ליום 26.5.22 |
23/01/2022 | ||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית בכיר/ה למחקר וניתוחי מידע |
מטרה תכלול והובלת תחום איסוף המידע בכל הנוגע למגזר העסקי ופיתוח עסקי, ניתוחו ושיתוף הגורמים השונים באגף בממצאים השונים. איסוף נתונים, למידת מחקרים קיימים וביצוע חקירה של מגמות קיימות ועתידיות הן ברמת העיר והמדינה והן ברמה הבינ"ל והוצאה של ניירות עמדה בנושא. תחומי אחריות:
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד. קורות חיים יש לשלוח לאורן אבידן למייל yeara_sc@jerusalem.muni.il
|
28/12/2021 | ||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים מנהל/ת שיווק ופרסום להיכל התרבות | תיאור המשרה אחריות על תחום שיווק ופרסום פעילות היכל התרבות לרבות תכנון וניהול האסטרטגיה השיווקית של היכל התרבות, הובלה וניהול של כלל ערוצי השיווק והפרסום כולל המדיה הדיגיטלית של היכל התרבות, בקרה ומעקב על מכירת כרטיסים ומנויים, עבודה מול וועדי העובדים ומועדוני הצרכנות הקיימים, שיווק ופרסום של כלל האירועים בהיכל התרבות בכלל ערוצי המדיה השונים כולל מועדונים, וועדים וקבוצות ייעודיות. יצירת קהילות תומכות לשיווק והפצת המופעים בהיכל. קידום היכל התרבות לצורך קיום כנסים ואירועים בהיכל, קביעת פגישות ויציאה לשטח, פרסום ושיווק המקום בקרב מפיקים, חברות כנסים, משרדי ממשלה, חברות הייטק ועוד. קשר רציף ושיתוף פעולה עם מחלקת המכירות בהיכל התרבות וצוות היכל התרבות. קישורים וניסיון
המודעה מיועדת לנשים וגברים קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל htjer@jerusalem.muni.il בציון המשרה. פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תעננה.
|
19/12/2021 | ||
לחברה העירוני אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים מנהל/ת מוקד מכירות ושירות לקוחות |
תיאור התפקיד: אחריות על מתן מענה מקצועי, זמין ומלא. הובלת המוקד לעמידה ביעדי המכירות והשירות. אחריות כוללת על שביעות רצון לקוחות. הדרכה והנחייה של צוות שירות הלקוחות והשרות כולל בניית תסריטי שיחה, מעקב יומיומי שוטף אחר מדדי המכירות, קשר רציף עם מנהל השיווק והפרסום. ניהול מכירה פרואקטיבי, שימור והגדלת מאגר הלקוחות הקיים, קיום סקרי שביעות רצון לקוחות. דרישות התפקיד:
המודעה מיועדת לנשים וגברים קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל htjer@jerusalem.muni.il בציון המשרה. פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תעננה. |
|||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים עוזר/ת למנהל טכני ואחזקה | תיאור התפקיד: עזרה למנהל הטכני בהיכל התרבות במילוי פקידו הן מבחינה אחזקתית והן מבחינה טכנית ככל שיידרש. דרישות התפקיד:
המשרה מיועדת לנשים וגברים קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל htjer@jerusalem.muni.il בציון המשרה. פרטים בטלפון מס' 2912* |
|||
לחברה העירונית אריאל דרושים/ות עובדים/ות למרכז הגביה העירוני | משרה מלאה – 180 שעות חודשיות (שכר 35 ₪ לשעה) ימי עבודה: א'-ה' (ללא שישי, שבת וחגים) אופציה למשמרות נוספות- 09:00-17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00 עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1. (אופק קידום לעובדים מתאימים) דרישות המשרה
תיאור התפקיד מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה. תחומי אחריות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. |
18/11/2021 | ||
דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים | לחברה העירונית אריאל דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים
דרישות: עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום הזמנות עבודה וניהול מעקב אחר תקציבים. משרה מלאה אין גמישות בשעות העבודה. שליטה מלאה באופיס. ידע בהנהלת חשבונות יתרון משמעותי. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ליצירת קשר : MlDebra@jerusalem.muni.il |
18/01/2021 | ||
מנהל טכני ואחזקה | 13/01/2020 | |||
דרושים מורים/מורות | המרכז להשכלה תיכונית של המחלקה להשכלת מבוגרים והחברה העירונית אריאל מחפשים מורים / מורות להוראת המקצועות הבאים: אנגלית, מתמטיקה, אזרחות, חיבור ולשון. עדיפות לניסיון בהוראת מבוגרים והגשה לבגרויות ו/או מבחני גמר. לפרטים נוספים נא לפנות בטל: 02-5456867 בימים א' ה' משעה – 9:00 עד 15:00 ובמייל: brnoa1@jerusalem.muni.il המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד. ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל |
29/07/2019 | ||
מחליפים לסייעים/ות | חלקית - עבודה בשעות הבוקר | מחליפים לסייעים/ות לגני עירייה בכל חלקי העיר ירושלים |
22/01/2018 |