דרושים
מספר משרה | שם המשרה | סוג משרה | תיאור התפקיד | תאריך פרסום |
---|---|---|---|---|
למחלקה לשילוט ופרסום חוצות באגף לקידום עסקים דרוש/ה רפרנט/ית לשילוט ופרסום | מיקום המשרה: עיריית ירושלים היקף המשרה: משרה מלאה המשרה הינה זמנית עד שנת 2022. העירייה רשאית להאריך או לקצר את תקופת ההעסקה, בהתאם לתקציב עירוני.
תיאור כללי- המחלקה לשילוט ופרסום חוצות אחראית על הסדרת, ניהול ובקרת תחומי השילוט ופרסום החוצות ברחבי העיר ירושלים בהתאם לחוק העזר לירושלים (שילוט), התש"פ- 2019. בתוך כך, המחלקה עוסקת בהסדרת מדיניות השילוט ופרסום החוצות בהתאם לחוק עזר, טיפול בפניות בעלי עסקים לרבות קבלת קהל פרונטלית וביצוע גביית אגרות שילוט.
התפקיד כולל טיפול בתיקי רישיונות שילוט/ פרסום חוצות כמפורט להלן:
דרישות לתפקיד-
במסגרת התפקיד העובד/ת ת/ידרש לקבלת קהל פרונטלית בשעות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני
להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים בדוא"ל kashilut@jerusalem.muni.il מועד אחרון להגשת מועמדות 20.7.22 ההעסקה באמצעות חברת אריאל |
05/07/2022 | ||
דרושים נציגי שירות למוקד הגביה של עיריית ירושלים | לחברה העירונית אריאל משרה של כ- 180 שעות חודשיות ימי עבודה: א'-ה' עבודה במיקום מרכזי בירושלים, כיכר ספרא, בניין 1.
דרישות המשרה
תיאור התפקיד מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה. תחומי אחריות
פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל( הפנייה פונה לנשים וגברים. |
29/06/2022 | ||
לחברה העירונית אריאל היכל תרבות רמות דרוש/ה מנהל/ת אחזקה לעבודה | פרטי המשרה: תיאור התפקיד: – ניהול וביצוע עבודות התחזוקה השוטפת של המבנה, הרהיטים והמתקנים. כולל תיקונים, צבע ועוד, הזמנה ופיקוח של עבודות אחזקה דרישות התפקיד: • בשלב ראשון משרה זו הינה ב50% משרה, ייתכן והיקף המשרה יגדל בעתיד קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת דוא"ל: klmargalit@jerusalem.muni.il |
13/06/2022 | ||
לחברה העירונית אריאל היכל תרבות רמות דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לעבודה במשרה מלאה | תיאור התפקיד: דרישות קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת דוא"ל: klmargalit@jerusalem.muni.il המודעה פונה לגברים ונשים כאחד. |
|||
לחברה העירונית אריאל היכל תרבות רמות דרוש/ה מנהל/ת שיווק, פרסום ומכירות לעבודה במשרה מלאה |
תיאור התפקיד: דרישות קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת דוא"ל: klmargalit@jerusalem.muni.il המודעה פונה לגברים ונשים כאחד. |
|||
דרוש/ה מנהל/ת לביתא | ביתא- בית לאמנות חברה ועיר׳ הינו מרכז עירוני המהווה בית פעיל לקידום יוזמות אמנותיות ופרויקטים שיתופיים שונים, גלריה לאמנות עכשווית, קורסי עיצוב ואיור ומרכז לתיירות אמנותית בירושלים. התפקיד כולל: העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל תיאור התפקיד: יוזמה, ניהול ותכנון פרויקטים רב שנתיים בתחומי האמנות החזותית והעיצוב ליווי והנחיה של צוות העובדות/ים ומנחי/ות הקורסים ניהול תקציב שנתי ותכנית העבודה ניהול וגיוס משאבים לרבות הגשות לקרנות, התנהלות מול משרדי ממשלה וגופים עירוניים יצירת קשרים חדשים ושיתופי פעולה עם גופי תרבות ואמנות בעיר ומחוצה לה דרישות: בוגר/ת מוסד גבוה ללימודי אמנות ניסיון בניהול, ארגון והפעלת פרויקטים בתחום האמנות היכרות עם השדה האמנותי-תרבותי בעיר יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות סדר וארגון שליטה בתוכנות ניהול משרד: אופיס, אקסל, וורד וכד' יכולת למידה והקשבה והרבה סבלנות תחילת חפיפה: אמצע יוני 100% משרה נא לשלוח קו"ח למייל: beitajob@gmail.com
|
23/05/2022 | ||
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת שיווק ופרסום לעבודה בהיכל התרבות פסגת זאב | תיאור המשרה
קישורים וניסיון
המודעה מיועדת לנשים וגברים קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל htjer@jerusalem.muni.il בציון שם המשרה.
|
04/04/2022 | ||
לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה: מנהל/ת פרויקט הדרכות למתן שירות נגיש (80% משרה, 4 ימים) | מטרת התפקיד: ניהול, תכנון, פיתוח והפעלת פרויקט תכניות הדרכה למתן שירות נגיש לעובדי העירייה, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה. תחומי אחריות:
כפיפות: לממונה על ההדרכה דרישות המשרה: דרישות מקצועיות: תואר אקדמי; ניסיון של שנתיים לפחות בליווי וקידום פרויקטים בתחום פיתוח ההון ; האנושי, רצוי בתחומי ההדרכה ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד – Excel ,Word, Outlook) ברמה גבוהה- שליטה מלאה, לרבות נוסחאות. רצוי בוגר/ת קורס אקסל מתקדמים. כישורים ומיומנויות: יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום; יכולת עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה; יכולת ליצירת תקשורת בין אישית טובה; יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי; כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות; כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה; כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים; ידיעת שפות: עברית – על בורייה; רצויה ידיעת שפות נוספות. הערות:
מועמד/ת העונה לדרישות התפקיד ומעוניין/נת להגיש מועמדותו/ה, יגיש/ תגיש קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים למייל glrachel@jerusalem.muni.il.
|
|||
לחברה עירונית בירושלים דרושים /ות אנשי /נשות אחזקה | התפקיד כולל: עבודה שוטפת במערך האחזקה של מבנה גדול הכולל תפעול ותחזוקה שוטפת של כלל מערכות המתקן הכוללות- חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, מעליות, בקרת מבנה, גילוי אש, קשר מול קבלנים, יועצים וקיום קשר שוטף עם לקוחות. תפעול ואחזקה במתקן בהתאם לשגרת הפעילויות הנהוגה במתקן. נכונות לעבודה מאומצת בתנאי לחץ ובשעות לא שגרתיות. זמינות לקריאות מידיות. עבודה בירושלים. דרישות: ניסיון של 2 שנים לפחות בתפעול ואחזקה במבנים גדולים. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח יש לשלוח אל: lroz@jerusalem.muni.il
|
21/03/2022 | ||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה : רכז/ת חירום וביטחון רובעי |
מטרת התפקיד: הקמה, ארגון ושימור מערך הערכות ומוכנות לחירום של הרובע. ניהול מערך החירום הרובעי בתרחישי החירום השונים. ריכוז וטיפול בנושאי הביטחון הקהילתי בשכונות הרובע בהתאם לנהלי העירייה, משטרת ישראל, צה"ל והנחיות הממונה. העובד/ת יועסק ב100% משרה – 42 ש"ש. העסקה באמצעות החברה העירונית "אריאל". תחומי האחריות של רכז/ת הביטחון והחירום הרובעי:
כפיפות: מנהל המחלקה לפעולות ביטחון ופרויקטים מיוחדים מטלות עיקריות:
מקבלי שירות של נושא/ת התפקיד: בתוך העירייה: מנהל הרובע, מטה החירום העירוני, עובדי אגף חירום וביטחון. מחוץ לעירייה: מנהלי מינהלים קהילתיים, משטרת ישראל, צה"ל / פיקוד העורף, תושבים בגזרת הרובע. דרישות המשרה: דרישות מקצועיות:
כישורים ומיומנויות:
ידיעת שפות: עברית – על בוריה רצויה ידיעת השפות האנגלית ו/או הערבית הערות:
הגשת מועמדות: רשימת טפסים להגשת מועמדות:
להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: bntomer@jerusalem.muni.il או למסור אותם באגף חירום וביטחון, עיריית ירושלים בכיכר ספרא, בניין 10, קומה 3 למנהל המחלקה לפעולות ביטחון ופרויקטים מיוחדים, תומר בן ציון. מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ariel-jer.org.il
|
|||
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת טכני/ת ואחזקה להיכל תרבות בשכונת רמות |
תיאור התפקיד: מנהל/ת טכני/ת לאולם מופעים המכיל מערכות סאונד ותאורה מתקדמות. מסירת המערכות להפקות שמגיעות לאולם לצורך הקמות. ניהול ועמידה בנהלי האולם. ניהול מערך מערכות הסאונד והתאורה באולמות. פיקוח על ההפקות בכל שלבי המופע: הקמות, מופע, פרוקים. אפיון הצרכים הטכניים לפני כל מופע. אחריות על כלל הבדיקות השנתיות לצורך אישורים למקום. תחזוקת המבנה אם בעצמו ואם באמצעות קבלני משנה.
דרישות: – השכלה רלוונטית בתחום – יתרון – ידע וניסיון מוכחים של שנתיים לפחות בהפעלת מערכות סאונד ותאורה. – ניסיון בניהול טכני באולם דומה – יתרון משמעותי. – הכרות עם עולם התרבות בתחומי הסאונד והתאורה והפעלת מערכות. – ראש גדול, מסירות ומקצועיות. – עבודה בשעות לא שגרתיות. – יכולת עבודה טובה בצוות.
קו"ח ניתן לשלוח לדוא"ל: klmargalit@jerusalem.muni.il |
09/03/2022 | ||
לחברה העירונית דרוש/ה מנהל/ת פרויקט הדרכות למתן שירות נגיש למינהל משאבי אנוש והמינהל העירוני, באגף פיתוח ההון האנושי (היקף משרה: 80%, 4 ימים בשבוע) |
מטרת התפקיד: ניהול, תכנון, פיתוח והפעלת פרויקט תכניות הדרכה למתן שירות נגיש לעובדי העירייה, בהתאם לנהלי ומדיניות העירייה ולהנחיות הממונה. תחומי אחריות:
כפיפות: לממונה על ההדרכה דרישות המשרה: דרישות מקצועיות: תואר אקדמי; ניסיון של שנתיים לפחות בליווי וקידום פרויקטים בתחום פיתוח ההון האנושי, רצוי בתחומי ההדרכה ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד – Excel ,Word, Outlook) ברמה גבוהה- שליטה מלאה, לרבות נוסחאות. רצוי בוגר/ת קורס אקסל מתקדמים. כישורים ומיומנויות: יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום; יכולת עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה; יכולת ליצירת תקשורת בין אישית טובה; יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי; כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות; כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה; כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים; ידיעת שפות: עברית – על בורייה; רצויה ידיעת שפות נוספות. הערות:
לפרטים נוספים אודות המשרה ניתן לפנות לגב' רחל גיל עד ליום 6.3.22 באמצעות במייל: glrachel@jerusalem.muni.il. מועמד העונה לדרישות התפקיד ומעוניין להגיש מועמדותו, יגיש קורות חיים בצירוף המסמכים הרלוונטיים עד ליום רביעי, 9.3.22 בשעה 12:00 למייל glrachel@jerusalem.muni.il.
|
27/02/2022 |