דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
החברה העירונית אריאל מזמינה אתכם להגיש מועמדות לתפקיד מנהל\ת פרויקט חדשנות ודיגיטל באגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים

מטרת התפקיד: פיתוח, ליווי, הפעלה והובלה של יוזמות ותהליכי חדשנות ודיגיטל בעסקים בעיר
ירושלים, המתכתבים עם המגמה העולמית של דיגיטציה וחדשנות מתמדת.

תחומי אחריות:
• מחקר ואיתור מגמות עולמיות ומקומיות בתחום החדשנות והדיגיטציה בעסקים
• פיתוח תפיסת מקרו על התפתחות והתחדשות עירונית- עסקית בדגש על תהליכים דיגיטליים.
• ניהול כלל הפרויקטים שהאגף מוביל בתחום הדיגיטל ונוכחות באינטרנט עבור בעלי העסקים.
• קידום הנגשת שירותי האגף לקידום עסקים בעולם הדיגיטל )אתר, פייסבוק, אינסטגרם וכו'(.
• ייזום ופיתוח שיתופי הפעולה של האגף אל מול גורמים תוך עירוניים וחיצוניים המתמחים
בחדשנות עסקית.
כפיפות: מנהל האגף לקידום עסקים
מטלות עיקריות:
• הכנת תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית לקידום ופיתוח תחום החדשנות בזירה העסקית
בירושלים – תוך שימת דגש הן על עסקים קטנים ובינוניים והן על ראיית מאקרו של שוק העבודה
המתחדש בעיר.
• קידום והטמעה של תחום החדשנות כתפיסת האגף לקידום עסקים.
• ניהול ופיתוח יוזמות חדשניות עם דגש על תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית לקידום המגזר
העסקי – הקמת חנויות אינטרנטיות, קניון וירטואלי וכו'.
• ניהול, פיתוח ומינוף פרוייקטים פנים אגפיים בתחום הדיגיטל והכלים הממוחשבי ם– לומדות
דיגיטליות, רישוי דיגיטלי.
• ניהול הפלטפורמות הדיגיטליות של האגף )עמוד פייסבוק, ניוזלטר לבעלי עסקים, רב מסר( וכן
הובלות הקשר אל מול הגורמים הרלוונטיים בעירייה בכל הנוגע לנוכחות דיגיטלית שאינה
בבעלות האגף.
• יצירת וקיום קשרים קבועים ושותפויות מקצועיות עם גורמים פנים וחוץ עירוניים בתחומי
החדשנות בעסקים .
דרישות לתפקיד :
תואר ראשון- חובה.
שישה חודשי ניסיון לפחות בהובלת פרוייקטים וניהול תהליכים במסגרת.
ניסיון רלוונטי בתחומי חדשנות ודיגיטציה – יתרון משמעותי.
ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת אופיס.
ניסיון בכלים דיגיטליים – פייסבוק, אינסטגרם, רב מסר )בניית דפי נחיתה, דיברור אלקטרוני(.
ראש גדול, יצירתיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת להוביל תהליכים תוך נקיטת יוזמה.
היכרות עם השלטון המקומי – יתרון.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים יש להגיש עד יום ב ' 12/4/2021 , לכתובת מייל: nkziva@jerusalem.muni.il

06/04/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה אנליסט/ית לעבודה במינהל פיתוח וחדשנות

 

דרישות המשרה

  • השכלה

תואר ראשון חובה באחד התחומים הבאים :

תעשייה וניהול / סטטיסטיקה/מדעי מחשב/מערכות מידע.

תואר שני – יתרון.

  • אקסל – חובה שימוש בתוכנת אקסל ברמה גבוהה
  • ניסיון קודם בעבודהבעיבוד וניתוח נתונים
  • היכרות עם Power BI – חובה
  • הכרות עם CRM
  • היכרות עם Google analytics
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש טובים – יכולת לנהל קשרי עבודה וקשרי לקוחות טובים
  • סדר וארגון בעבודה

 

העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל.

המודעה פונה לנשים וגברים.

ניתן להגיש מועמדות עד ליום 8/4/21  בשעה 12:00.

קורות חיים יש לשלוח לפולינה ברונפמן פלטי bfpolina@jerusalem.muni.il

 

05/04/2021
החברה העירונית אריאל מגייסת עובדי/ות מוקד טלפוני

למרכז טלפוני של בירורים ובדיקת זכאות לתווי מזון דרושים עובדים/ות לפרויקט של 3 חודשים (עם אפשרות להארכה).

שכר – 35 ש"ח לשעה.

מתכונת עבודה – ימים א'- ה' מהשעה 08:00 ועד השעה 16:00 – אין גמישות.

אפשרות לתחילת עבודה מיידית.

 

קו"ח למייל: shyehonatan@jerusalem.muni.il

04/03/2021
לחברה העירונית אריאל דרושים לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים

 

 

לחברה העירונית אריאל דרושים לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים

 

קופאי/ת נציג/ת שירות לקוחות
   

 

תיאור התפקיד:

  • מכירת כרטיסים וכרטיסי מנויים בקופות היכל התרבות  – טלפוני ופרונטאלי
    • מתן שירות ללקוחות ולמנויי היכל התרבות לרבות טיפול בבקשות/תלונות וכל פעולה אחרת שתידרש ע"י מנהל שיווק/קופות
    • שימור ושרות לקוחות טלפוני ופרונטאלי
    • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
    • אוריינטציה מכרתית ושיווקית

    השכלה + ניסיון מקצועי :
    • 12 שנות לימוד + בגרות
    • ניסיון בשירות לקוחות בגופים ציבוריים/תרבותיים

    כישורים נדרשים :
    • תקשורת בין אישית טובה, יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ, סבלנות, אחריות, אדיבות, יכולת למידה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת פתרון בעיות.

    דרישות ייחודיות לתפקיד:
    • התמודדות רב-משימתית
    • ידע נרחב בעבודה עם מחשב
    • אוריינטציה שירותית ומכרתית
    • יכולת עבודה בצוות
    • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות/משמרות הכולל ערבי חגים, ימי שישי, מוצ"ש ומוצאי חגים – לפי צרכי המערכת.
    • שפות נוספות: (אנגלית, צרפתית, רוסית, אמהרית) – יתרון

    היקף משרה : 60% – העבודה במשמרות בוקר/ערב כולל שישי/מוצ"ש/ערבי חג/מוצאי חג

קורות חיים מודפסים, המלצות והמסמכים הנדרשים, יש להעביר במייל:

htjer@jerusalem.muni.il

טלפון לברורים : *2912

 

 

 

 

 

דרושים סדרנים/ות

 

בעלי תודעת שרות גבוה

הופעה ייצוגית

סבלנות ואדיבות

נכונות לעבודה במשמרות

עבודה בערבים, מוצש וערבי חג

בעלי כושר ביטוי

 

העבודה מתאימה לסטודנטים, חיילים עם אישור ובני 18+

המודעה מיועדת לגברים ונשים

קורות חיים מודפסים, המלצות והמסמכים הנדרשים, יש להעביר במייל:

htjer@jerusalem.muni.il

טלפון לברורים : *2912

 

 

01/03/2021
פניה לקבלת הצעה לתפקיד בונה מודלים בבית המודל

פניה לקבלת הצעה לתפקיד בונה מודלים בבית המודל

 

החברה העירונית אריאל ואדריכל העיר בעיריית ירושלים מזמינים בזה בוני מודלים להגיש מועמדותם להעסקה בבית המודל שבעיריית ירושלים*.

ההתקשרות תעשה באמצעות החברה העירונית אריאל, על בסיס שעות עבודה חודשיות שהיקפן והתמורה בגינן ייקבעו בהתאם לכישורי המועמד. ההתקשרות היא על בסיס שנתי עם אפשרות לחידוש בסוף כל שנה.

 

מהות התפקיד:

 

עדכון מודל העיר באמצעות בנייה של מודלים של מבנים ופיתוח שטח  שנבנים בעיר. המודלים נבנים כמודלים גושניים מחומר אקרילי בשלב ראשון, ולאחר אישור הבנייה,  המודל נבנה באופן ידני  (בסיוע מכונת חיתוך בלייזר לחזיתות) באמצעות קרטון, עץ וחומרים נוספים.

העבודה כוללת גם תחזוקת המודל הקיים, על ידי ביצוע תיקונים, ניקיון, ופעולות שימור.

 

דרישות מקצועיות: 

 

ניסיון  של לפחות 10 שנים בבניית מודלים בתהליך ידני – תנאי סף

יכולת קריאה של תוכניות אדריכליות – תנאי סף

ניסיון והכרות עם תוכנות תיב"ם (כגון autocad) –  תנאי סף

היכרות עם בית המודל ירושלים – יתרון

ידע וניסיון בעבודות נגרות בסיסיות – יתרון

 

 

 

המעוניינים יעבירו את בקשתם בצירוף המסמכים הבאים:

 

  1. קורות חיים, תוך פירוט ניסיון עבודה, רצוי בצירוף תצלומים של מודלים שנבנו.
  2. תיק עבודות מובחרות (מקסימום 3 עמודים עם תמונות )
  3. המלצות מגורמים עמם עבד.
  4. יש לציין בפניה: שם, כתובת ומס' טלפון להתקשרות.

 

לא תידון בבקשתו של מועמד אשר לא יצרף את המסמכים הנ"ל. מועמדים מתאימים יזומנו

לראיון קבלה.

 

את הפניה יש להעביר עד לתאריך 30.12.20 בשעה 12:00 למייל   OSNATALI@jerusalem.muni.il      ולציין "עבור בונה מודלים"

 

 

לשאלות והבהרות ניתן לפנות במייל לגב' נטלי אוסטרובסקי במייל: OSNATALI@jerusalem.muni.il

 

 

בכל מקום בו נכתב הנוסח בלשון זכר מתייחס גם ללשון נקבה:
הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

 

העסקה תיעשה כאמור, באמצעות החברה העירונית "אריאל".

 

 

*תיתכן אפשרות להעסקה עם חשבונית

 

04/02/2021
פניה לקבלת הצעה לתפקיד אדריכל בצוות אדריכל ראשי

פניה לקבלת הצעה לתפקיד אדריכל בצוות אדריכל ראשי


החברה העירונית אריאל ואדריכל העיר בעיריית ירושלים מזמינים בזה אדריכלים להגיש מועמדותם למשרת אדריכל במסגרת צוות האדריכל הראשי*.

ההעסקה תעשה באמצעות החברה העירונית אריאל, על בסיס שעות עבודה חודשיות שהיקפן והתמורה בגינן ייקבעו בהתאם לכישורי המועמד ההעסקה היא על בסיס שנתי עם אפשרות לחידוש בסוף כל שנה.

 

מהות התפקיד:

 

בקרה וליווי של יוזמות פיתוח במרחב הפרטי והציבורי המוגשים לעירייה במסגרת בקשות להיתרי בנייה ו/או תב"ע.

כמו-כן, העבודה כוללת ייזום, קידום והוצאה לפועל של פרויקטים לשיפור ושידרוג המרחב הציבורי.

 

דרישות מקצועיות

 

תואר ראשון או שני באדריכלות או באדריכלות נוף תנאי סף. נא לא לפנות אם אינך עומד בתנאי זה. יש לצרף תעודות ואסמכתאות.

ניסיון ויכולת מוכחים בתחומים המוזכרים לעיל תנאי סף. יש לצרף קורות חיים עם פירוט הניסיון הרלוונטי.

נדרשת הכרות טובה עם השיח המקצועי העדכני בתחום התכנון והעיצוב העירוני.

יתרון לבעלי ניסיון עבודה בייזום תוכניות במרחב הציבורי ובליווי ובקרה של פרויקטים במרחב הציבורי והפרטי.

הכרות עם העיר ירושלים ועבודה תכנונית בה– יתרון.

ידע וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – יתרון.

הכרת חוק התכנון והבנייה תשכ"ה – 1965 –רצוי.

ניסיון ויכולת מוכחים בקיום קשרי עבודה תקינים ופוריים עם ממונים, כפופים, ועמיתים (ארגונים ויחידים) .

ידיעת השפה העברית על בוריה והשפה האנגלית ברמה טובה מאוד – תנאי סף.

יתרון לשליטה בשפות זרות נוספות .

 

 

המעוניינים יעבירו את בקשתם בצירוף המסמכים הבאים:

 

  1. קורות חיים, תוך פירוט ניסיון עבודה וכן המלצות מגורמים עמם עבד.
  2. אישורי השכלה ותעודות כמפורט לעיל
  3. יש לציין בפניה: שם, כתובת ומס' טלפון להתקשרות.

 

לא תידון בקשתו של מועמד אשר לא יצרף את המסמכים הנ"ל.
רק מועמדים מתאימים יזומנו  לראיון קבלה.

 

לשאלות והבהרות ניתן לפנות לפקס מספר 02-6297115 או במייל ל: apyanai@jerusalem.muni.il ולציין "עבור אדריכל בצוות אדריכל ראשי"

 

בכל מקום בו נכתב הנוסח בלשון זכר מתייחס גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה

ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

העסקה באמצעות החברה העירונית "אריאל".

 

*תיתכן אפשרות להעסקה עם חשבונית

דרוש/ה מנהל/ת פרויקט שיפוץ מבני מינהל קהילה

 

 

דרוש/ה מנהל/ת פרויקט שיפוץ מבני מינהל קהילה

 

 

החברה העירונית אריאל והמנהל לשירותי קהילה – מחלקת מבנים רכש ולוגיסטיקה בעיריית ירושלים מזמינות בזה להגיש הצעות לתפקיד "ניהול פרויקט שיפוץ מבני מינהל קהילה" בהיקף של 100% משרה.

 

 

מטרת התפקיד:

 

קידום וליווי שיפוץ מבנים חדשים / קיימים במינהל שירותי קהילה, משלב התכנון עד קבלת אישור אכלוס מיועץ בטיחות.

בהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיים כגון : חוק התכנון והבנייה, התשכ"ה – 1965, תקנותיו ותיקוניו, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, תיקוניו ותקנותיו, לנהלי העירייה ולהנחיות הממונה.

 

תחומי אחריות:

  • קידום וליווי פרויקטים של המינהל לשיפוץ מבנים כולל פיקוח על הכנת תכניות הנדסיות ועל תהליך שיפוץ המבנים, בתיאום עם הממונה;
  • סיוע וייעוץ באיתור מבנים חדשים בהתאם לצרכי המינהל
  • ייעוץ הנדסי לתחזוקה שוטפת של מבני המינהל ברחבי העיר, כולל מעקב ובקרה אחר ביצוע שיפוצים של המבנים, בהתאם לנהלי העירייה ולהנחיות הממונה;
  • סיוע לממונה בביצוע התקשרויות עם ספקים וקבלנים חיצוניים בכל הקשור למבנים, תחזוקה ולוגיסטיקה, לרבות פיקוח ובקרה על עבודתם, בהתאם למדיניות ולנהלי העירייה;
  • התאמת מבני המינהל לנגישות, כולל ביצוע שינויים פיזיים, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות התשנ"ח- 1998, לנהלי העירייה ולהנחיות הממונה.
  • ביצוע תפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.

 

 

כפיפות:

למנהל/ת מחלקת מבנים, משק ולוגיסטיקה

 

 

דרישות המשרה:

דרישות מקצועיות: תואר אקדמי באדריכלות או בהנדסה אזרחית (רישום בפנקס                                   המהנדסים והאדריכלים) וניסיון של שנתיים לפחות בתחום התכנון והבנייה, רצוי ניסיון בתכנון הנדסי בפיקוח על בנייה או הסמכה כהנדסאי בניין או כהנדסאי אדריכלות (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) וניסיון של שלוש שנים כאמור;

בעל רישיון נהיגה מסוג B  בתוקף;

ידיעת חוק התכנון והבנייה, התשכ"ה – 1965, תקנותיו ותיקוניו;

ידיעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, תיקוניו ותקנותיו;

ידיעת תקנים ישראליים בתחום התכנון והבניה

רצוי ידע וניסיון בעבודה באוטוקאד ובתוכנות מקצועיות אחרות כגון

מחירון דקל.

ידע וניסיון בעבודה בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש  בתוכנות לניהול משרד;

כישורים ומיומנויות:  כושר תכנון, ארגון וניהול;

כושר ניהול משא ומתן;

יחסי אנוש טובים;

יכולת ליזום, לפתח ולקדם תכניות ופרויקטים;

כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה וכושר ניסוח ודיווח;

כושר תיאום עם גורמים פנים וחוץ עירוניים שונים;

כושר ניתוח ועיבוד נתונים שונים;

כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות;

ידיעת שפות:               עברית – על בורייה;

אנגלית – כדי קריאת ספרות מקצועית.

 

 

הגשת הצעות:

 

קורות חיים יוגשו לידי גב' דפנה אור ראש אשכול מבנים וכ"א במייל ordafna@jerusalem.muni.il  או ידנית בכיכר ספרא בנין 7 קומה 3.

 

 

הערות

 

  1. העסקה באמצעות התאגיד העירוני אריאל.
  2. פרטים נוספים אודות המשרה והכישורים ניתן לקבל אצל גב' דפנה אור ­­­­­­­­­­­­­­­­­­מנהלת אשכול ותכנון ופיתוח כ"א, בטל' 02-6298028/9.
  3. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה

ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

 

 

 

 

 

 

 

25/01/2021
חשב /ת שכר

חשב /ת שכר

החברה העירונית אריאל

לחברה עירונית בירושלים דרוש/ה חשב/ת שכר לעבודה בצוות.
תיאור התפקיד:
ביצוע תלושי שכר שוטף למאות עובדים במגוון הסכמים, לרבות תחשיבי זכאות חופשה, מחלה וכד'.
בדיקת דוחות נוכחות וקליטתם.
טיפול בסיומי עבודה של עובדי החברה ובאישורים נוספים.
משרה מלאה אין גמישות בשעות העבודה.
**לבעלי/ות תעודה בתחום הנהלת חשבונות – אופציה לעבודה קבועה בהנהלת חשבונות.דרישות:
חשב/ת שכר מוסמך/ת- תעודת חשב/ת שכר בתוקף של לשכת רואי חשבון בישראל.
ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בהכנת משכורות.
ניסיון ניהולי.
ידע והכרת השכר לרבות דירוגי דרגה במגזר הציבורי- יתרון משמעותי.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ליצירת קשר : OzZiva@jerusalem.muni.il

24/01/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש /ה מנהל /ת תחום פרסום

 

לחברה העירונית אריאל דרוש /ה מנהל /ת תחום פרסום

חברה העירונית אריאל

התפקיד כולל את ניהול תחום הפרסום בחברה, הכנת תקציב ייעודי לפרסום אירועים ושוטף, קשר עם נותני השירותים הרלוונטיים, אחריות לכל תחום ATL/ BTL בחברה,
ניהול תהליכי מיתוג, ניהול תקציב הפרסום, מו"מ מול ספקים, תקשורת פנים ארגונית וניהול הקשר השוטף מול משרדי הפרסום ויחס"צ, ניהול תוכן אתרי האינטרנט של החברה, ניהול וטיפול שוטף של תחום הניו מדיה והנכסים הדיגיטליים של החברה.
קו"ח יש להעביר עד ליום 28/01/2021.דרישות:
תואר ראשון רלבנטי- חובה.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הפרסום.
שירותיות לצד אסרטיביות ויכולות התמודדות רב ממשקיות.
עצמאות.
מוטיביציה.
ידע ויכולת גבוהה בהכנת מצגות.
ידע בתוכנות עיצוב גרפי – יתרון.
זמינות מיידית.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים

לחברה העירונית אריאל דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים

 

דרישות:

עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום הזמנות עבודה וניהול מעקב אחר תקציבים.

משרה מלאה אין גמישות בשעות העבודה.

שליטה מלאה באופיס.

ידע בהנהלת חשבונות יתרון משמעותי.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ליצירת קשר : MlDebra@jerusalem.muni.il

18/01/2021
מנהל טכני ואחזקה 13/01/2020
דרושים מורים/מורות

המרכז להשכלה תיכונית של המחלקה להשכלת מבוגרים

והחברה העירונית אריאל מחפשים מורים / מורות

להוראת המקצועות הבאים: אנגלית, מתמטיקה, אזרחות, חיבור ולשון.

עדיפות לניסיון בהוראת מבוגרים והגשה לבגרויות ו/או מבחני גמר.

לפרטים נוספים נא לפנות בטל:

02-5456867 בימים א' ה' משעה – 9:00 עד 15:00

ובמייל: brnoa1@jerusalem.muni.il

המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד.

ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל

29/07/2019
דילוג לתוכן