דרושים

מספר משרה שם המשרה סוג משרה תיאור התפקיד תאריך פרסום
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה רפרנט/ית בכיר/ה למחקר וניתוחי מידע

 

מטרה

תכלול והובלת תחום איסוף המידע בכל הנוגע למגזר העסקי ופיתוח עסקי, ניתוחו ושיתוף הגורמים השונים באגף בממצאים השונים. איסוף נתונים, למידת מחקרים קיימים וביצוע חקירה של מגמות קיימות

ועתידיות הן ברמת העיר והמדינה והן ברמה הבינ"ל והוצאה של ניירות עמדה בנושא.

תחומי אחריות:

  • מעקב אחר כל הידיעות הכלכליות הקיימות בארץ, תוך התמקדות בעולם העסקי.
  • בחינה של תהליכים כלכליים , בדגש על פיתוח עסקי, אשר מתקיימים ברחבי העולם כולו.
  • עבודה אל מול הלמ"ס, המכון לחקר ירושלים, easy , דן אנד ברדסטריט וכל גורם אחר אשר ניתן לאסוף ממנו נתונים על מגמות או תמונת מצב על המגזר העסקי בעיר.
  • השוואה בין תמונת המצב בעיר לבין יתר הערים בישראל וכן בהשוואה לעולם.
  • ניתוח נתונים והצגתו לממונים.
  • כתיבת ניירות עמדה לאחר עבודות מחקר בתחומים הרלוונטיים לקידום ופיתוח עסקי.
  • הכרה מעמיקה של פעולות האגף לקידום עסקים ובחינה של הידע הקיים הן באקדמיה והן מחוצה לו\ה בהקשר של ייעול פעילות האגף.
  • יצירת שיתופי פעולה לצורך העמקת והרחבת בסיס הידע והמידע העירוני בתחום הפיתוח העסקי.
  • מתן המלצות למדיניות האגף והעירייה בעולם העסקים הקטנים והבינוניים על סך העבודה שנעשתה.

 

  • דרישות סף מקצועיות :
  • תואר ראשון. תואר במקצועות מדיניות ציבורית/ סטטיסטיקה/ כלכלה/ פכ"מ / מינהל עסקים/ הנדסה תעשייה וניהול- יתרון;
  • תואר שני- יתרון;
  • ידע וניסיון במחקר, איסוף נתונים, ניתוחם וכתיבת ניירות עמדה;
  • רצויה היכרות עם תחום העסקים ברשויות מקומיות;
  • בעל/ת ראש גדול עם ראייה מערכתית רחבה;
  • ידע והיכרות טובה מאוד של העיר ירושלים – יתרון;

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח לאורן אבידן  למייל yeara_sc@jerusalem.muni.il

 

 

28/12/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים מע"ר חרדי ניהול וקידום פרוייקטים באזור המע"ר החרדי בירושלים

תחומי אחריות

  • ייזום ישיבות שולחן עגול עם גורמים פנים וחוץ עירוניים לפתרונות במסגרת פרוייקטים עירוניים.
  • קיום שיתופי ציבור עבור פרויקטים עירוניים באזור המע"ר לקידום העסקים.
  • קידום פרויקטים מקדמי עסקים באזור המע"ר
  • קידום קהילות עסקים המייצג את הסוחרים והאינטרסים של האזור העסקי מול גורמים עירוניים וממשלתיים.
  • קידום פרוייקט של חיבור העסקים במע"ר החרדי להיכרות מעמיקה ועבודה לפי חוק רישוי עסקים וחוק שילוט.
  • פרוייקט מיסוד מאגר מידע נרחב ומקיף על העסקים הקיימים באזורי הפעילות.
  • קידום פרוייקטים ופעולות בהתאם להנחיית מנהל האגף לקידום עסקים.

דרישות סף מקצועיות :

  • 12 שנו"ל ו\או אישור השכלה תורנית מקבילה
  • ניסיון בתכנון,קידום והובלת פרויקטים, רצוי בתחום העסקים ו/או

היזמות;

  • ניסיון בניהול פרוייקטים של 3 שנים לפחות

ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, יוזמה, כושר תכנון ופיתוח;

כושר ניהול וארגון; יכולת חשיבה ותכנון אסטרטגי; תודעת שירות

גבוהה, יכולת ניהול מו"מ עם מוסדות ויחידים; יכולת ייצוג העירייה

והצגת נושאים בפני פורומים ממשלתיים ו/או ציבוריים

 

העסקה באמצעות החברה העירונית אריאל

קורות חיים יש לשלוח עד 02/01/2021 ללירז נגר

מייל ngliraz@jerusalem.muni.il

טלפון 02-6298075

23/12/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים מנהל/ת שיווק ופרסום להיכל התרבות

תיאור המשרה

אחריות על תחום שיווק ופרסום פעילות היכל התרבות לרבות תכנון וניהול האסטרטגיה השיווקית של היכל התרבות, הובלה וניהול של כלל ערוצי השיווק והפרסום כולל המדיה הדיגיטלית של היכל התרבות, בקרה ומעקב על מכירת כרטיסים ומנויים, עבודה מול וועדי העובדים ומועדוני הצרכנות הקיימים, שיווק ופרסום של כלל האירועים בהיכל התרבות בכלל ערוצי המדיה השונים כולל מועדונים, וועדים וקבוצות ייעודיות. יצירת קהילות תומכות לשיווק והפצת המופעים בהיכל. קידום היכל התרבות לצורך קיום כנסים ואירועים בהיכל, קביעת פגישות ויציאה לשטח, פרסום ושיווק המקום בקרב מפיקים, חברות כנסים, משרדי ממשלה, חברות הייטק ועוד. קשר רציף ושיתוף פעולה עם מחלקת המכירות בהיכל התרבות וצוות היכל התרבות.

קישורים וניסיון

  • תואר אקדמי בשיווק ופרסום
  • ניסיון בעבודה עם מועדוני צרכנות וועדים.
  • ניסיון בשיווק מנויים וכרטיסים במופעי תרבות.
  • ניסיון מוכח בשיווק ופרסום של גופי תרבות.
  • ניסיון והכרות מעמיקה עם שיווק ברשתות החברתיות.
  • ידע והבנה במוצרי דפוס: הפקת חוברת מנויים והפצתה, פוסטרים, עלונים ועוד.
  • הכרות עם עולם התרבות.
  • ראש קריאטיבי.
  • יכולת ופניות לעבודה בשעות ממושכות, כולל ערבים, ערבי חג וימי שישי לפי הצורך..
  • אסרטיביות ויכולת ניהול גבוה.
  • ידע במערכות מחשוב ועבודה עם מערכת "סמרטיקט" יהווה יתרון.
  • יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת.
  • יכולת עבודה בצוות.

המודעה מיועדת לנשים וגברים

קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל  htjer@jerusalem.muni.il  בציון המשרה.  פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תעננה.

 

19/12/2021
לחברה העירוני אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים מנהל/ת מוקד מכירות ושירות לקוחות

 

תיאור התפקיד:

אחריות על מתן מענה מקצועי, זמין ומלא. הובלת המוקד לעמידה ביעדי המכירות והשירות. אחריות כוללת על שביעות רצון לקוחות. הדרכה והנחייה של צוות שירות הלקוחות והשרות כולל בניית תסריטי שיחה, מעקב יומיומי שוטף אחר מדדי המכירות, קשר רציף עם מנהל השיווק והפרסום. ניהול מכירה פרואקטיבי, שימור והגדלת מאגר הלקוחות הקיים, קיום סקרי שביעות רצון לקוחות.

דרישות התפקיד:

  • ראש גדול.
  • תותח/ית במכירות.
  • חובה ניסיון קודם בניהול מוקד מכירות.
  • הכרות עם מכירות בעולם התרבות – יתרון.
  • הפקת דוחות מכירה וניתוחם.
  • יוזמ/ת.
  • בעל/ת ידע והכרות עם מערכות מחשוב – הכרות עם מע' סמרטיקט יהווה יתרון.
  • תואר אקדמי יהווה יתרון משמעותי.

 

המודעה מיועדת לנשים וגברים

קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל  htjer@jerusalem.muni.il  בציון המשרה.

פרטים בטלפון מס' 2912* רק פניות מתאימות תעננה.

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה לעבודה בהיכל פיס לתרבות ולאמנויות ירושלים עוזר/ת למנהל טכני ואחזקה

תיאור התפקיד:

עזרה למנהל הטכני בהיכל התרבות במילוי פקידו הן מבחינה אחזקתית והן מבחינה טכנית ככל שיידרש.
תפעול מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה.
סיוע במטלות השוטפות של המנהל הטכני בהיכל התרבות ככל שידרש.

דרישות התפקיד:

  • רקע בסאונד ותאורה
  • רקע טכני
  • יכולת למידה ותפעול מערכות מולטימדיה מורכבות
  • יצירתיות, ראש גדול, שירותיות ואחריות
  • אמינות
  • יכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
  • שכר שעתי.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים

קורות חיים, המלצות ומסמכים יש לשלוח למייל  htjer@jerusalem.muni.il  בציון המשרה.

פרטים בטלפון מס' 2912*

לחברה העירונית אריאל דרושים/ות עובדים/ות למרכז הגביה העירוני

משרה מלאה –  180 שעות חודשיות (שכר 35 ₪ לשעה)

ימי עבודה: א'-ה' (ללא שישי, שבת וחגים)
שעות פעילות המרכז גביה: 7:30-16:00 או 7:30-18:00

אופציה למשמרות נוספות- 09:00-17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00

עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.

(אופק קידום לעובדים מתאימים)

דרישות המשרה

  • ניסיון במתן שירות;
  • עברית – על בוריה;
  • רצויה ידיעת שפות נוספות

תיאור התפקיד

מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.

תחומי אחריות

  • טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
  • מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
  • גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 02-6296006 (צליל(
יש לשלוח קורות חיים למייל shyehonatan@jerusalem.muni.il

18/11/2021
לחברה העירונית אריאל דרוש/ה :רכז/ת חירום וביטחון רובעי

לחברה העירונית אריאל דרוש/ה :רכז/ת חירום וביטחון רובעי

מטרת התפקיד:
הקמה, ארגון ושימור מערך הערכות ומוכנות לחירום של הרובע. ניהול מערך הח ירום הרובעי
בתרחישי החירום השונים. ריכוז וטיפול בנושאי הביטחון הקהילתי בשכונות הרובע בהתאם לנהלי
העירייה, משטרת ישראל, צה"ל והנחיות הממונה.
העובד/ת יועסק ב%100 משרה – 42 ש"ש.
העסקה באמצעות החברה העירונית "אריאל".
תחומי האחריות של רכז/ת הביטחון והחירום הרובעי:
– היערכות לחירום, הפעלה וניהול מערך החירום הרובעי בהתאם לתפיסת ה הפעלה
העירונית והרובעית.
– ניהול תחום הביטחון הקהילתי בכל שכונות הרובע, בדגש על שיתוף פעולה מול גורמי
עירייה, משטרה, משא"ז, מי נהלים קהילתיים וגורמים נוספים בהתאם לצורך.
– ניהול הביטחון באירועים עירוניים בשגרה )תרבות, ספורט וכו'(.
– ביצוע מטלות נוספות בשגרה ובחירום בהתאם להנחיית הממונה מטעם א גף חירום
וביטחון.
כפיפות:
מנהל המחלקה לפעולות ביטחון ופרויקטים מיוחדים

מטלות עיקריות:
א. הובלת תהליך הקמה ושימור של מערך ה חירום של הרובע.
ב. בניית תכנית עבודה שנתית ורב שנתית להערכות הרובע לחירום.
ג. ביצוע תרגילים למערך החירום הרובעי בהנחיה ושיתוף של אגף חירום וביטחון.
ד. בנייה \ עדכון של מסד ה נתונים, מאגרי המידע ותיקי ה חי רום הרובעיים.
ה. קיום שיתופי פעולה עם רב"קים ומנהלי מינהלים קהילתיים בתחום הערכות
לחירום של המ ינהלים והרובע. ביצוע תרגילים משותפים לבחינת המוכנות לחירום
בהנחיית אגף חירום וביטחון.
ו. הפעלת מערך ח ירום רובעי עפ"י נוהל העבודה העירוני באירוע חירום ולפי דרישת
מטה הח ירום העירוני.
ז. ניהול מלאי ציוד הח ירום ברובע, ביצוע בקרות תקינות ומצאי, הנפקת ציוד עפ"י
צורך, מניעת אובדן ובלאי.
ח. נטילת חלק בטיפול באירועי החירום והערכות עירונית לחירום.
ט. ביצוע משימות נוספות בהנחיית אגף חירום וביטחון בשגרה ובח ירום.
י. תכנון וניהול מערך הביטחון באירועים עירוניים בשגרה )תרבות, ספורט, קהילה(.
יא. הובלה, ארגון וניהול תחום הביטחון הקהילתי בגזרת הרובע.
יב. יצירה ושימור של ממשקי עבודה ושיתופי פעולה עם גורמי עירייה, משטרה,
משא"ז, מינהלים קהילתיים וגורמים נוספים בגזרת הרובע.
יג. קיום קשר שוטף עם רב"קים ומנהלי מ ינהלים קהילתיים בגזרת הרובע ועם נציגי
הקהילה בנושא ביטחון קהילתי. ריכוז וטיפול בנושאים שעולים מהשטח אל מול
גורמים מקצועיים רלוונטיים.
יד. נטילת חלק בוועדות ביטחון שכונתיות.
טו. הובלת ועדות ביטחון ברמת הרובע בהשתתפות נציגי המ י נהלים הקהילתיים, מנהל
הרובע, אגף חירום וביטחון, משטרה, משא"ז וגורמים נוספים בתדירות של אחת
לרבעון.
טז. השתתפות בוועדות ביטחון עירוניות והצגת תמנ"צ רובעית בתחום ביטחון קהילתי
והערכות לח ירום.
יז. ביצוע תחקירי אירוע, כתיבת מסמכים בנושאים מקצועיים.
יח. ארגון, הכנה, השתתפות וסיכום דיונים ופגישות. ביצוע מעקב אחר החלטות
והנחיות הממונה\מנהל מקצועי.
יט. במסגרת תפקידו, יידרש העובד לשאת נשק עירוני.
כ. במסגרת תפקידו יידרש העובד גם לעבודה בשעות בלתי שגרתיות וכן בהשתתפות
בתורנות ובכוננות באירועים שבשגרה ובח ירום.
כא. שימוש והפעלת מחשבים, מכשירי קשר ואלקטרוניקה, מצלמות ומכשירי איכון
שבשימוש האגף והעירייה.
כב. ביצוע תפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.
מקבלי שירות של נושא/ת התפקיד:
בתוך העירייה: מנהל הרובע, מטה הח ירום העירוני, עובדי אגף ח ירום וביטחון.
מחוץ לעירייה: מנהלי מינהלים קהילתיים, משטרת ישראל, צה"ל / פיקוד העורף, תושבים
בגזרת הרובע.

דרישות המשרה:
דרישות מקצועיות:
א. אזרח/ית ישראלי /ת או תושב/ת קבע בישראל.
ב. מלאו לו/ה 25 שנה.
ג. שירות מלא בצה"ל / משטרה – חובה. תפקידי פיקוד י – יתרון.
ד. בוגר/ת קורס פיקודי בצה"ל /משטרה/שב"כ/שב"ס/מלמ"ב או בעל/ת ניסיון
של 3 שנים רצופות לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו להגשת המועמדות,
בעיסוק בתחום הביטחון או האבטחה.
ה. הצהרת בריאות חתומה ע"י רופא אשר עיין בתיק הרפואי של המועמד/ת
)לצורך קבלת הרשאה לנשיאת כלי ירייה(.
ו. 12 שנות לימוד חובה.
ז. רישיון נהיגה לרכב בדרגה B ומעל ה.
ח. המצאת אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת
העסקת עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001
ט. ניסיון בניהול מערך אבטחה ו/או מערכי ח ירום – יתרון.
י. ניסיון בניהול משימות ו/או פרויקטים – יתרון.
יא. בוגר/ת קורס מנהלי אבטחה – יתרון.
יב. מקום מגורים בירושלים וסביבתה – יתרון.
יג. בעל/ת נתונים מתאימים לשאת נשק בהתאם לחוק כלי ירייה.
יד. בעל/ת נתונים מתאימים לקבלה לקורס מנהלי אבטחה )מנב"ט( בהנחיית
משטרת ישראל וסיומו בהצלחה.

כישורים ומיומנויות:
– כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר ניסוח ודיווח ברמה גבוהה
– כושר קיום מגע נאות עם בעלי תפקידים, קהל ומוסדות
– בריאות תקינה
– שליטה ביישומי מחשב )OFFICE)
ידיעת שפות:
עברית – על בוריה
רצויה ידיעת השפות האנגלית ו/או הערבית
הערות:
– פרטים נוספים אודות המשרה והכישורים ניתן לקבל אצל תומר בן ציון,
מנהל המחלקה לפעולות ביטחון ופרויקטים מיוחדים בטל' 6961373-050 .
– עבודה נוספת, פרט לעבודה במשרה הנ"ל , מותנית בקבלת אישור כדין.
– בכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר מתייחסת גם לנקבה: הזדמנות שווה
ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה.

הגשת מועמדות:
רשימת טפסים להגשת מועמדות:
– קורות חיים
– צילום ת.ז. לרבות ספח עם כתובת עדכנית
– צילום רישיון נהיגה בתוקף
– תעודה המעידה על השכלה
– תעודת שחרור משירות סדיר בצה"ל / אישור מהלך שירות סדיר
– אישור על היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל בהתאם לחוק למניעת העסקת
עברייני מין במוסדות חינוך לקטינים, התשס"א 2001
– תעודה המעידה על קורס פיקודי בצה"ל/משטרה/שב"כ/שב"ס/מלמ"ב או
תעודה רשמית חתומה ע"י המעסיק המעידה על ניסיון של 3 שנים רצופות
לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו להגשת המועמדות, בעיסוק בתחום
הביטחון או באבטחה
– ניתן לצרף המלצות ותעודות נוספות

להגשת מועמדות יש להעביר מסמכים במייל: bntomer@jerusalem.muni.il
או למסור אותם באגף חירום וביטחון, עיריית ירושלים בכיכר ספרא, בניין 10 ,קומה 3
למנהל המחלקה לפעולות ביטחון ופרויקטים מיוחדים, תומר בן ציון.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ariel-jer.org.il

 

 

29/09/2021
דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים

לחברה העירונית אריאל דרוש /ה רפרנט/ית תקציבים

 

דרישות:

עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום הזמנות עבודה וניהול מעקב אחר תקציבים.

משרה מלאה אין גמישות בשעות העבודה.

שליטה מלאה באופיס.

ידע בהנהלת חשבונות יתרון משמעותי.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ליצירת קשר : MlDebra@jerusalem.muni.il

18/01/2021
מנהל טכני ואחזקה 13/01/2020
דרושים מורים/מורות

המרכז להשכלה תיכונית של המחלקה להשכלת מבוגרים

והחברה העירונית אריאל מחפשים מורים / מורות

להוראת המקצועות הבאים: אנגלית, מתמטיקה, אזרחות, חיבור ולשון.

עדיפות לניסיון בהוראת מבוגרים והגשה לבגרויות ו/או מבחני גמר.

לפרטים נוספים נא לפנות בטל:

02-5456867 בימים א' ה' משעה – 9:00 עד 15:00

ובמייל: brnoa1@jerusalem.muni.il

המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד.

ההעסקה באמצעות החברה העירונית אריאל

29/07/2019
מחליפים לסייעים/ות חלקית - עבודה בשעות הבוקר

מחליפים לסייעים/ות לגני עירייה בכל חלקי העיר ירושלים

22/01/2018
דילוג לתוכן