רמי וריטה מופע משותף – 7.10 בבריכת הסולטן

בריכת הסולטן

בוא * אש * ימי התום * תפוחים ותמרים * עד שתעזוב * כל מה שתרצי * עטוף ברחמים * על הגשר הישן * נוצה ברוח * צעיר לנצח * שביל הבריחה * אני חיה לי מיום ליום * עניין של זמן ועוד רבים וטובים.

כמעט 20 שנה חלפו מאז ראה אור המופע המשותף של ריטה-רמי. השניים, מענקי פס-הקול הישראלי, מיצבו עצמם בתור פרפורמרים, מבצעים, מגישים, יוצרים ובעלי תרומה יקרה מפז לרפרטואר הארצישראלי.

כל אחד בזכות עצמו וכן, בזכות שיתוף הפעולה האייקוני שלהם.

ריטה היוותה שופר מושלם, להפקה המוסיקלית של רמי – אשר הקדימה את זמנה וללא ספק, הביאה עמה משב אוויר רענן ובינלאומי. יחד, השניים יצרו מוצר שטרם נראה כמותו בארץ: הפרפורמנס החד פעמי, ההרמוניה הווקאלית, ההגשה והלחנים מלאי הרגש של רמי, לצד הקול הייחודי של ריטה.

בשנת 2001 יצאו ריטה ורמי לסיבוב הופעות, שכלל מגוון להיטים מקריירות הסולו שלהם. כידוע, השניים עבדו בשיתוף פעולה לאורך כל השנים – רמי הפיק ועיבד את שני אלבומיה הראשונים של ריטה ולאחר מכן, היה מעורב בכתיבה ובעיבוד של שירים נוספים. סיבוב הופעות זה נחרט בלב רבים, כאחד המופעים המרגשים, המוצלחים והמרהיבים, שעלו על הבמות בישראל.

בעקבות המופע המצליח, ראה אור האלבום 'המופע המשותף' שהוקלט בהופעות החיות השונות. האלבום מכר למעלה מ-150,000 עותקים, זכה באלבום פלטינה משולשת ונחשב לאחד מהאלבומים הישראלים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

9080*