פסטיבל קוליבירה – גן העצמאות

אל תפספסו את החגיגה הכי לוהטת של סוף הקיץ עם בירות, מנות שף והופעות חיות בפסטיבל 'קוליבירה' הירושלמי

את הקסם הנסתר של ירושלים בתקופה של לפני החגים מכיר כמעט כל ישראלי. העלייה לעיר הבירה, רגע לאחר חופשת הקיץ ולקראת בוא הסתיו היא נחלתם של עשרות אלפים המחפשים בילוי באווירה מיוחדת שאין כמוה בעולם.

פסטיבל ""קוליבירה"" הירושלמי, הוא יוזמה של עיריית ירושלים בשיתוף חברת אריאל ובהפקת קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור-יוסף, הנחשבת לחברת ההפקה החווייתית הגדולה במדינה. הפסטיבל, בחסות חברת CBS ישראל, הוא הזדמנות מעולה לתפוס בילוי המשלב קולינריה מוזיקה וחיי לילה במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש.

את הצד הקולינרי בפסטיבל, מנות פרמיום סטריט פוד מיוחדות, ייצגו מיטב השפים בישראל: תומר אגאי ,אבי ביטון, תמר אהרוני, שגב משה, גיא גמזו, אביב משה, עומר מילר, אהרון פוליטי, אבי לוי ואורן אסידו, שיחברו לפודטראקים של מסעדות ירושלמיות אהובות, לצד מגוון בירות מוכרות ואיכותיות כמו: Carlsberg, Carlsberg LUMA, TUBORG, DAURA DAMM *Gluten-Free, ESTRELLA DAMM, 1664, Weihenstephan, GUINNESS, KIRIN, שקמה ועוד מגוון בירות מרחבי הארץ.

על הצד האמנותי בפסטיבל הופקדו ליאור נרקיס, מלך הקסטות ואתי לוי, ג'ולייטה, אבי סינואני, רון שובל והתקווה 6, לצד דיג'יים וקולקטיבים מקומיים המזוהים עם התרבות בעיר.

כרטיסים מוזלים לתושבי ירושלים, לחיילים ולאנשי המילואים במדים.

כניסה לפסטיבל + מנת שף + כוס בירה, לחבר מועדון "ירושלמי" – ₪79 | כניסה לפסטיבל + מנת שף +כוס בירה לתושב חוץ – ₪89

כניסה לפסטיבל (בלבד) לחבר מועדון "ירושלמי" – ₪50 | כניסה לפסטיבל (בלבד) לתושב חוץ – ₪60

האירוע בהפקת – BluestoneGroup

פסטיבל הבירה | 25-27.9 | גן העצמאות