חוצות היוצר 2019

בריכת הסולטן

הפסטיבל הבינלאומי לאמנות ואומנות חוצות היוצר מתקיים במתחם חוצות היוצר ובבריכת הסולטן, אל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה. היריד מתקיים זה למעלה משלושים וחמש שנה, והפך למסורת בירושלים ולאטרקציה התיירותית והאמנותית הגדולה ביותר בתקופת הקיץ.

הפסטיבל, המופק על ידי החברה העירונית אריאל, כולל תצוגה ישראלית בה מוצגים למעלה ממאה וחמישים אמנים ואומנים ישראלים דברי אומנות ביניהם ציורים, הדפסים, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, אריגה וטקסטיל, יודאיקה, צעצועים, אומנות בטכניקות מעורבות עבודות עץ ועוד.

בפסטיבל משתתפים גם אומנים ואמנים רבים מחו”ל, שמציגים את יצירותיהם בתצוגה הבינלאומית הכוללת אומנות אותנטית, וידגימו את תהליך היצירה המאפיין את דרך עבודתם. באירוע לוקחים חלק גם אמני חוצות היוצר, ציירים, פסלים, קרמיקאים, קליגרפים, רצענים, אורגים, רוקמים וצורפים, שיארחו אמנים אורחים ויחברו אליהם לדיאלוג מרתק של אמנות ואומנות אל מול הקהל, בשילוב מוסיקה, באווירת קרנבל אירופאי, מוסיקת ג’אז חיה, אמנים יוצרים, פינת פאב אירי ופסלי ענק.

הפסטיבל פתוח כל ערב (פרט ליום שישי) בין השעות 18:00 – 23:00 ובמוצ"ש מ- 21:00 עד חצות, בשטח חוצות היוצר, גן מיטשל ובאמפיתאטרון ע"ש מריל האסנפלד בבריכת הסולטן.

הטבות לבתי עסק ברובע היהודי ובממילא למבקרי מוזיאון חצר הישוב הישן

 

אירועי פסטיבל חוצות היוצר 2019

במה מרכזית בבריכת הסולטן

הופעות של מיטב האמנים הישראלים. האירועים יתקיימו בבמה המרכזית בבריכת הסולטן מדי ערב החל מהשעה 21.00

  • 12.8.19 – יום ב' –  דני גידי וחברים
  • 13.8.19 – יום ג' –  שלומי שבת מארח את נסרין קדרי
  • 14.8.19 – יום ד' –  ברי סחרוף מארח את מוש בן ארי
  • 15.8.19 – יום ה' – עדן בן זקן
  • 17.8.19 –   מוצ"ש – איתי לוי
  • 18.8.19 – ראשון – חנן בן ארי | עדן חסון
  • 19.8.19 – יום ב' –  אביתר בנאי
  • 20.8.19 – יום ג'-   משה פרץ
  • 21.8.19 – יום ד' –  סטטיק ובן אל תבורי | לירן דנינו
  • 22.8.19 – יום ה' –  יהודה פוליקר מארח את יובל דיין
  • 24.8.19 –   מוצ"ש – עידן עמדי

כרטיסים זמינים עכשיו באתר בימות >>

מה מחכה לנו בירידים?

פרויקט "הבית הלבן" של בצלאל

"הבית הלבן" הוא מתחם אומנותי ירושלמי שמזמין אתכם להתרשם מעולם היצירה באקדמיה לאומנות ולעיצוב בצלאל. במתחם תוכלו להתרשם ולרכוש עבודות מעשה ידיהם של הסטודנטים. בנוסף, יופעלו סדנאות יצירה שונות שיחשפו את קהל היריד למגוון תחומי האומנות וטכניקות העבודה הנלמדות באקדמיה בצלאל.

דוכן מכללת הדסה

אגודת הסטודנטים של מכללת הדסה תציג את העבודות הנבחרות של סטודנטים מהמחלקות השונות, כאשר סטודנטים מעיצוב תעשייתי ותקשורת צילומית יציגו למכירה את עבודותיהם בתחום העיצוב. בדוכן תוכלו לרכוש מוצגים צילומים ממוסגרים, גלויות ותוצרים מעוצבים פרי יצירת הסטודנטים.

קפה תו – חצר נודדת למפגש בינתחומי ולקפה בביצוע קבוצת תו

קבוצת תו מזמינה אתכם להתארח בחצרה הנודדת, בה יחכה לכם בית קפה עם תפריט לגוף ולנפש:

קפה ומאפה, מונולוג, פת בשמן, להטוטי אש, כוס של יין, מנגינה צוענית, גבינה בולגרית, לוליין על חבל, קריאה בקפה, צללית מרקדת, ריקוד בטן או שידוך לקינוח.

קפה תו נקשר עם לילות הקיץ של ירושלים והפך לחלק בלתי נפרד מפסטיבל חוצות היוצר עם השנים. שום דבר אינו צפוי אבל הכל קורה בחצר הפיגומים של תו, עם להקת לה ואש קירי וחבורת הצוענים הכוכבים של הקפה.

סדנאות אמני חוצות היוצר  

כמדי שנה, גם הפעם תוכלו ליהנות ממגוון דוכנים מרהיבים וחנויות בוטיק – ציירים, פסלים, קרמיקאים, קליגרפים, רצענים, אורגים, רוקמים וצורפים – את מקום יצירתם. האמנים ממלאים את המקום התוסס ביצירה רב גונית ועשירה מאז המאה הקודמת. הקהל מוזמן לשוטט בין הסדנאות, לפגוש את האמנים ולצפות מקרוב בעשייה אמנותית יוצאת דופן.

סדנאות אמני חוצות היוצר פתוחות לקהל בימי הפסטיבל כבכל ימות השנה: א'-ה' : 10.00 – 17:00 ובימי שישי 14:00-10:00

אוכל מסביב לעולם – יריד אוכל ישראלי ובינלאומי, כשברקע מוסיקה אתנית תוכלו ליהנות בפסטיבל מיריד אוכל שיכלול דוכני מזוןמטעמים איכותיים ומגוונים ממטבחי עולם שונים: אוכל קוריאני, תאילנדי, ישראלי, סיני ועוד.